Nadchodzą... czyli na co czekamy? |
Autor |
Wiadomość |
Dunadan
Abraham van Helsing

Posty: 10250 Skąd: Warszawa/Tomaszów Maz
|
Wysłany: 10 Października 2014, 13:47
|
|
|
Homer napisał/a | Ethan Carter -- klimatyczny, ale krótki... gra ciekawa, ale trochę niedorobiona... inna... |
Mnie bardzo zainteresowała, to będzie moja następna gra. Póki co zacząłem Alien: Isolation - sam początek a już wbiła mnie w ziemię |
_________________ www.badelek.com
Luck yourself |
|
|
|
 |
Dunadan
Abraham van Helsing

Posty: 10250 Skąd: Warszawa/Tomaszów Maz
|
|
|
|
 |
ketyow
Jim Raynor

Posty: 11345 Skąd: z domu
|
|
|
|
 |
thinspoon
Ming of Mongo

Posty: 2533 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 12 Stycznia 2015, 10:07
|
|
|
Może wreszcie skończę Morrowinda |
|
|
|
 |
Melfka
Langolier

Posty: 295 Skąd: Virginia
|
Wysłany: 14 Stycznia 2015, 11:08
|
|
|
Kickstarter Shadowrun: Hong Kong
Moja reakcja była następująca:
Zwłaszcza, że ostatnio chodziła mi po głowie historia osadzona w Hong Kongu właśnie w klimatach Shadowruna.
Edit: Poprawiłam link. |
_________________ O pisaniu i innych nałogach |
|
|
|
 |
ilcattivo13
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź

Posty: 17772 Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
|
Wysłany: 16 Stycznia 2015, 23:02
|
|
|
Melfka, jak duży jest skok jakościowy między pierwszym, kickstarterowym Shadowrunem, a dodatkowym standalonem? Bo ten pierwszy, szczerze mówiąc, zadka nie urywa i do grania w dodatek nie zachęca. |
_________________ DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES |
|
|
|
 |
thinspoon
Ming of Mongo

Posty: 2533 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 17 Stycznia 2015, 09:43
|
|
|
Melfka już tu zachwalała. Ja mam na tapecie, zaraz po X-Comie. |
|
|
|
 |
Melfka
Langolier

Posty: 295 Skąd: Virginia
|
Wysłany: 17 Stycznia 2015, 14:27
|
|
|
ilcattivo13 napisał/a | Melfka, jak duży jest skok jakościowy między pierwszym, kickstarterowym Shadowrunem, a dodatkowym standalonem? Bo ten pierwszy, szczerze mówiąc, zadka nie urywa i do grania w dodatek nie zachęca. |
Dodatek duuuużo lepszy: mniej liniowy i dużo ciekawsza historia, w tym ciekawsze dylematy co zrobić. Nieco więcej swobody (i nie zdarza się już, że brakuje Ci kasy i nie możesz wynając runnera). Mechanika chyba taka sama, albo przynajmniej bardzo podobna.
Grałam w dodatek zanim był standalonem - i ponoć jeszcze go trochę ulepszyli, więc jeśli w grach szukasz interesujących historii i postaci, to polecam. W moim odczuciu w porównaniu z "Dragonfall" (dodatek/standalone) to "Shadowrun: Returns" (druga część) jest tylko takim niedorobionym tutorialem . Powiem tak: pierwsza część pozostawiła po sobie spory, podszyty lekkim rozczarowaniem niedosyt, natomiast druga część pozostawiła poczucie satysfakcji i ochotę na jeszcze. Więc ja na "Hong Kong" czekam i projekt wesprę, jak tylko przyjdzie wypłata .
Z drugiej strony - może Ci po prostu nie podchodzić ten typ gier i wtedy nie ma co zachwalać . Bo "Dragonfall" jest w klimacie i mechanice podobny. |
_________________ O pisaniu i innych nałogach |
|
|
|
 |
ilcattivo13
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź

Posty: 17772 Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
|
Wysłany: 18 Stycznia 2015, 19:35
|
|
|
Do mechaniki zastrzeżeń nie miałem - tury to mój preferowany rodzaj rozgrywki W Shadowrun: Returns zawiodła tylko i wyłącznie fabuła.
Dzięki za polecankę, pochyle się nad Dragonfall |
_________________ DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES |
|
|
|
 |
Melfka
Langolier

Posty: 295 Skąd: Virginia
|
Wysłany: 19 Stycznia 2015, 11:38
|
|
|
Cytat | Do mechaniki zastrzeżeń nie miałem - tury to mój preferowany rodzaj rozgrywki W Shadowrun: Returns zawiodła tylko i wyłącznie fabuła.
Dzięki za polecankę, pochyle się nad Dragonfall |
Nie ma za co. Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz . |
_________________ O pisaniu i innych nałogach |
|
|
|
 |
thinspoon
Ming of Mongo

Posty: 2533 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 19 Stycznia 2015, 11:45
|
|
|
ilcattivo13, czy w S:R przypadkiem nie ma systemu dwuakcyjnego i osłon? Tak jak w X-comie? |
|
|
|
 |
Melfka
Langolier

Posty: 295 Skąd: Virginia
|
Wysłany: 19 Stycznia 2015, 12:17
|
|
|
thinspoon napisał/a | ilcattivo13, czy w S:R przypadkiem nie ma systemu dwuakcyjnego i osłon? Tak jak w X-comie? |
Są osłony i są punkty akcji (zaczyna się od dwóch, ale są sposoby na zwiększenie lub zmniejszenie tej liczby). Każda czynność kosztuje od 1 do 2 punktów akcji. Możesz najpierw atakować, a potem się poruszać (z tego, co pamiętam, w X-comie nie było to możliwe). |
_________________ O pisaniu i innych nałogach |
|
|
|
 |
thinspoon
Ming of Mongo

Posty: 2533 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 19 Stycznia 2015, 14:22
|
|
|
Melfka napisał/a | Każda czynność kosztuje od 1 do 2 punktów akcji. Możesz najpierw atakować, a potem się poruszać (z tego, co pamiętam, w X-comie nie było to możliwe). |
Było, pod warunkiem posiadania przez żołnierza odpowiedniej umiejętności. |
|
|
|
 |
Melfka
Langolier

Posty: 295 Skąd: Virginia
|
Wysłany: 19 Stycznia 2015, 16:08
|
|
|
thinspoon napisał/a | Było, pod warunkiem posiadania przez żołnierza odpowiedniej umiejętności. |
Aż tak bardzo się nie wgryzałam . W stare X-comy grałam jakieś 15 lat temu, a "nowy" (albo prawie nowy, bo chyba kolejna część już wyszła?) na konsolę czeka na swoją kolej. |
_________________ O pisaniu i innych nałogach |
|
|
|
 |
ilcattivo13
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź

Posty: 17772 Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
|
Wysłany: 19 Stycznia 2015, 21:30
|
|
|
thinspoon napisał/a | ilcattivo13, czy w S:R przypadkiem nie ma systemu dwuakcyjnego i osłon? Tak jak w X-comie? |
Nigdy moja żadna postać nie miała mniej niż trzy. A mój super-dupe-komandoso-haker mniej niż cztery Pod tym względem X-COM do pięt powrotowi Shadowruna nie dorasta. Można było kombinować z dronami, umiejętnościami, a w podstawce X-COMa figa.
Melfka - nie straszna Ci pikseloza, więc lepiej postaw na Xenonauts. To pierwszy i jedyny ukończony prawdziwy spadkobierca starego Ufo: Enemy Unknown. Z drobnymi ulepszeniami typu dowodzenie walką w powietrzu, itp. |
_________________ DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES |
|
|
|
 |
Melfka
Langolier

Posty: 295 Skąd: Virginia
|
Wysłany: 19 Stycznia 2015, 23:31
|
|
|
ilcattivo13 napisał/a | Melfka - nie straszna Ci pikseloza, więc lepiej postaw na Xenonauts. To pierwszy i jedyny ukończony prawdziwy spadkobierca starego Ufo: Enemy Unknown. Z drobnymi ulepszeniami typu dowodzenie walką w powietrzu, itp. |
Nie wygląda strasznie pikselowato (albo już mi się wzrok rozmywa po całym dniu przed ekranem). Dzięki, wrzuciłam sobie do wishlist na GoG i wezmę pod uwagę następnym razem, gdy odczuję kobiecą potrzebę zakupów. |
_________________ O pisaniu i innych nałogach |
|
|
|
 |
ilcattivo13
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź

Posty: 17772 Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
|
Wysłany: 24 Stycznia 2015, 09:26
|
|
|
Prociem bałdzo |
_________________ DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES |
|
|
|
 |
Matrim
Kwiatek

Posty: 10317 Skąd: Zagłębie i Wielkopolska
|
Wysłany: 27 Stycznia 2015, 15:20
|
|
|
ilcattivo13 napisał/a | więc lepiej postaw na Xenonauts |
Nie stawiaj. Ta gra jest zła. ZUA. OKROOTNA. Przy niej czuję się jakbym znów miał dwanaście lat... I tylko jeszcze jedna tura, tylko jeszcze jeden zrzut, jeszcze jeden wynalazek dociągnę... Ta gra zatruła mi ostatni tydzień. ZUAAAaaa... |
_________________ Scio me nihil scire.
"Nie dorastaj, to jest gupie i nie daje się cofnąć. Podobno." - Martva |
|
|
|
 |
ketyow
Jim Raynor

Posty: 11345 Skąd: z domu
|
|
|
|
 |
Matrim
Kwiatek

Posty: 10317 Skąd: Zagłębie i Wielkopolska
|
Wysłany: 27 Stycznia 2015, 16:15
|
|
|
Dyplomowa, phi... ketyow, ja na sobotę muszę zrobić taki wyrąbisty projekt organizacji robót przy budowie hali z prefabrykatów i póki co mam tylko rysunki i brak chęci, żeby to dalej pociągnąć. Ale myślę, że przejdzie tłumaczenie w stylu: wie pani, pani doktor, ludzkość na mnie liczyła |
_________________ Scio me nihil scire.
"Nie dorastaj, to jest gupie i nie daje się cofnąć. Podobno." - Martva |
|
|
|
 |
ketyow
Jim Raynor

Posty: 11345 Skąd: z domu
|
|
|
|
 |
Matrim
Kwiatek

Posty: 10317 Skąd: Zagłębie i Wielkopolska
|
Wysłany: 27 Stycznia 2015, 20:12
|
|
|
Jak mawiał pewien mądry człowiek: "mieć rok i nie mieć roku, to razem dwa roki... lata". Widzisz, ile jeszcze masz czasu? |
_________________ Scio me nihil scire.
"Nie dorastaj, to jest gupie i nie daje się cofnąć. Podobno." - Martva |
|
|
|
 |
ilcattivo13
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź

Posty: 17772 Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
|
Wysłany: 6 Marca 2015, 23:18
|
|
|
Po obejrzeniu filmików z Sid Meier's Starships stwierdziłem, że to taki kosmiczny Expeditions: Conquistador. I coraz bardziej niecierpliwie czekam na premierę |
_________________ DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES |
|
|
|
 |
Hubert
Wyduldas Napfluj

Posty: 7089 Skąd: Dziki Wschód - Białystok
|
Wysłany: 11 Marca 2015, 23:37
|
|
|
Nie będę oryginalny - wypatruję Pillarsów Obsidianu jak zbawienia. Stęskniłem się za Baldurowym graniem, a wszyskie gry na Infinity już zajeździłem do imentu. |
|
|
|
 |
Dunadan
Abraham van Helsing

Posty: 10250 Skąd: Warszawa/Tomaszów Maz
|
Wysłany: 30 Marca 2015, 20:33
|
|
|
Zapowiada się fenomenalna gra:
No Man's Sky:
https://www.youtube.com/watch?v=YIX-5u6oEgo
Ciekawe jak im to wyjdzie i nie mogę się doczekać pojawienia się na PC W skrócie - totalnie openworld'owa space-opera - z openworld'owymi... world'ami tj planetami. Wszystko generowane na żywo z płynnymi przejściami. Toczysz bitwę na orbicie i w każdej chwili uciekasz na powierzchnię planety by zostać zjedzonym przez jakiegoś tamtejszego dinozaura. Zapowiada się bardzo fajna gierka. |
_________________ www.badelek.com
Luck yourself |
|
|
|
 |
ketyow
Jim Raynor

Posty: 11345 Skąd: z domu
|
|
|
|
 |
Dunadan
Abraham van Helsing

Posty: 10250 Skąd: Warszawa/Tomaszów Maz
|
|
|
|
 |
Fidel-F2
Wysoki Kapłan Kościoła Latającego Fidela

Posty: 37675 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 16 Czerwca 2015, 08:53
|
|
|
A co to jest Mass Effekt? |
_________________ Jesteśmy z And alpakami
i kopyta mamy,
nie dorówna nam nikt! |
|
|
|
 |
hrabek
Kapo di tutti frutti

Posty: 12475 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16 Czerwca 2015, 09:02
|
|
|
No i nowy Need For Speed! |
_________________ 5 zdań na temat |
|
|
|
 |
Lowenna
Mirmił

Posty: 4359 Skąd: Lancre
|
Wysłany: 16 Czerwca 2015, 09:08
|
|
|
Fidel-F2, |
_________________ Gdyby nawet mężczyzna potrafił zrozumieć, co myśli kobieta... i tak by nie uwierzył... |
|
|
|
 |
|