|
|
|
Czego możemy nauczyć się z filmów kostiumowych:) |
Autor |
Wiadomość |
Haletha
Zielony Ludzik
Posty: 2051 Skąd: Carrodunum
|
Wysłany: 13 Maj 2007, 14:32 Czego możemy nauczyć się z filmów kostiumowych:)
|
|
|
Chyba jeszcze nikt nie przeprowadzał analizy, więc spróbujmy sami:)
Moje propozycje:
1. Dowódcy armii nie oglądają filmów. Dowodem na to jest fakt, iż zawsze dają się nabrać na starą sztuczkę z pozorowanym odwrotem.
2. Bohaterowie, jak na twardzieli przystało, zawsze podróżują i sypiają w zbrojach.
3. Król jest bardziej miętki. Ściąga koronę do spania.
4. Bohaterka, niezależnie od długości podróży i stopnia wymiętoszenia, zawsze ma czyste i świeże włosy. Zwykle rozpuszczone, bo to najwygodniejsza fryzura.
5. Najlepszymi miejscami do pojedynków są stoły i dachy. Fajnie fika się na nich koziołki.
6. Bandyci i bohaterowie działający w konspiracji niezależnie od pogody noszą grube płaszcze z kapturami nasuniętymi na oczy. Podobnie bohaterki odwiedzające ukochanych w więzieniu. |
_________________ Pewien król miał dwóch synów. Jednego starszego, drugiego zaś młodszego.
----------------------------------
Daj się porwać przygodzie! Forumowa powieść w odcinkach czeka na ciebie! |
|
|
|
|
ZłomiarzUmysłów
Jaskier
Posty: 63 Skąd: 50°03'N 019°56'E
|
Wysłany: 13 Maj 2007, 14:43
|
|
|
7. Czas od opuszczenia zapadki szubienicy do śmierci skazanego wynosi około 5', mniej lub więcej zależnie od czasu potrzebnego do pokonania przez wybawcę w pojedynkę całej gwardii halabardników.
8. Atakowanie w ostatniej chwili, bez planu, przewagi liczebnej i odpowiedniego sprzętu przynosi zdecydowanie najlepsze rezultaty.
9. Kiedy główny bohater pozytywny bije się z głównym bohaterem negatywnym, należy stać w kółeczku dookoła i się nie ruszać.
10. Konny pościg nie ma szans na dogonienie rannego, wyczerpanego piechura.
11. Nie ma takich obrażeń, które powstrzymałby głównego bohatera przed uprawianiem miłości
12. Wraz ze wzrostem stopnia wojskowego/ważności w armii rośnie ilość ran, jakie musi otrzymać bohater, by zginąć.
13. Układając zagadki czy kodując mapy prowadzące do skarbu można używać dowolnie głupich skojarzeń. Jest absolutnie pewne, że w kluczowym momencie posiadacz mapy zobaczy jakieś anormalne zjawisko, jak klucz ptaków ułożony w odpowiednią literę, wodę płynącą do góry czy wróbla zjadającego jeżozwierza, które naprowadzi jego tok myślenia na odpowiednie rozwiązanie.
14. Lont przestaje się palić, ilekroć nikt nań nie patrzy. Podobnie jest ze skradającymi się skrytobójcami.
15. Możliwe jest upozorowanie własnej śmierci poprzez skoczenie w przepaść, wpadnięcie do płynącej tam rzeki z głośnym chlupnięciem, odbicie się od dna, wyskoczenie z powrotem na brzeg przepaści i złapanie się kamienia/korzonka/szczeliny w skale. Wybieg ten stosują bohaterowie negatywni w celu ukrycia swojej dalszej działalności, a pozytywni - w celu wymuszenia na ukochanej wyznania miłości.
16. Chcąc odkryć tajne przejście należy wpuścić do komnaty dziecko z ADHD. Na 100% pierwszy przypadkowy ruch, który wykona, będzie tym właściwym.
17. Zasadniczo wszelkie tajemnice można odkryć jedynie przypadkiem.
18. Jeśli jakiś bohater-samotnik zginął ratując świat w niewyjaśnionych okolicznościach ok.20 lat wcześniej, to nie ma szans, aby ktoś z bohaterów nie był jego nieślubnym dzieckiem, o którego istnieniu nie wiedziała nawet jego własna matka.
18a. Poniekąd wyjaśnia to fakt, że ważne postaci rzadko miewają matki. |
|
|
|
|
krisu [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Maj 2007, 17:30
|
|
|
19. Bohaterki świetnie znają się na makijażu, nawet wieśniaczki. |
|
|
|
|
Haletha
Zielony Ludzik
Posty: 2051 Skąd: Carrodunum
|
Wysłany: 13 Maj 2007, 18:38
|
|
|
20. Najstraszliwszym czarnym charakterem ma szanse zostać jedynie flegmatyczny przystojniak maniakalnie czyszczący paznokcie (w uzasadnionych wypadkach urodę zastępuje porażająca szpetota). W wypadku nazistowskiego oficera dodatkowo musi być to świński blondyn.
21. Pomocniczy, ginący od razu czarny charakter, nie może równać się z szefem na polu urody i inteligencji.
22. Przed finalnym pojedynkiem dobra ze złem ginie brat/syn/najlepszy przyjaciel głównego bohatera.
23. Główny bohater ukrywając się przed wrogami zawsze znajdzie jeziorko, do którego wskoczy oddychając przez trzcinę.
24. Żebracy i pastereczki zwracający zaraz na początku uwagę głównego bohatera, zawsze okazują się książętami incognito.
25. Bohater ukazany po dwudziestu latach starzeje się. Bohaterka nigdy.
26. Władca, o ile posiada już żonę i dzieci, zawsze jest stary.
27. Poziom zła bohatera mierzymy ilością posiadanego przezeń uzbrojenia. |
_________________ Pewien król miał dwóch synów. Jednego starszego, drugiego zaś młodszego.
----------------------------------
Daj się porwać przygodzie! Forumowa powieść w odcinkach czeka na ciebie! |
|
|
|
|
Fidel-F2
Wysoki Kapłan Kościoła Latającego Fidela
Posty: 37610 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 13 Maj 2007, 19:11
|
|
|
offtopicznie trochę
Eco w Zapiskach na pudełku zapałek świetnie dokonał podobnej analizy dla westernów |
_________________ Jesteśmy z And alpakami
i kopyta mamy,
nie dorówna nam nikt! |
|
|
|
|
Haletha
Zielony Ludzik
Posty: 2051 Skąd: Carrodunum
|
Wysłany: 13 Maj 2007, 20:44
|
|
|
28. Kiedy bohater chce przedostać się na teren posesji wroga, musi wejść w komitywę z dowódcą straży i spić jego podwładnych. Zwykle skutkuje.
29. Bohaterce wystarczy przebrać się za prostytutkę. Skutkuje zawsze.
30. Kiedy już bohater skrada się z mieczem przez ciemne korytarze, standardowo natyka się na odzianą w nocną koszulę córkę wroga. Ta jednak zaczyna krzyczeć dopiero po pewnym czasie.
31. Jeśli mimo wszystko strażnicy zdążą się obudzić i wpakować bohatera do więzienia, zakochana dziewczyna i tak znajduje sposób, by go uwolnić.
32. Wojownicza bohaterka przewyższa w walce wszystkich mężczyzn poza ukochanym.
33. Bohater zawsze przybywa na ratunek w momencie, gdy nieprzyjaciel wznosi sztylet do zadania ofierze ostatecznego ciosu. |
_________________ Pewien król miał dwóch synów. Jednego starszego, drugiego zaś młodszego.
----------------------------------
Daj się porwać przygodzie! Forumowa powieść w odcinkach czeka na ciebie! |
|
|
|
|
Dezerter666 [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Maj 2007, 21:06
|
|
|
ZłomiarzUmysłów napisał/a | 9. Kiedy główny bohater pozytywny bije się z głównym bohaterem negatywnym, należy stać w kółeczku dookoła i się nie ruszać. |
Szczególnie wyrażnie widac to na filmach samurajskich ( tez chyba kostium ? ) w których podczas walki Mistrza z bandą zawsze jest tak, że Mistrz fechtuje z jednym najwyżej dwoma zas pozostali otaczają ich kregiem czekając bez ruchu ze wzniesionymi mieczami na odpadnięcie któregos ze swych kompanów - jakby dopiero wtedy mogli właczyc sie do walki. |
|
|
|
|
Haletha
Zielony Ludzik
Posty: 2051 Skąd: Carrodunum
|
Wysłany: 24 Maj 2007, 19:07
|
|
|
34. Artysta muzykujący w karczmie nie musi się wysilać. Wystarczy, iż weźmie instrument do ręki, a dźwięki zaczną wydobywać się same.
35. Ciemne kąty pod ścianą są zarezerwowane dla szpiegów (-> punkt 6) i czarnych charakterów.
36. Jeśli bohater zostanie polubiony i zaakceptowany przez wrogie plemię, na pewno zakocha się w córce tamtejszego wodza, bądź wychowywanej przez niego zbuntowanej przedstawicielce własnej nacji (-> westerny). |
_________________ Pewien król miał dwóch synów. Jednego starszego, drugiego zaś młodszego.
----------------------------------
Daj się porwać przygodzie! Forumowa powieść w odcinkach czeka na ciebie! |
|
|
|
|
ZłomiarzUmysłów
Jaskier
Posty: 63 Skąd: 50°03'N 019°56'E
|
Wysłany: 24 Maj 2007, 19:47
|
|
|
37 Współczesny krój spodni, z karczkiem, szlufkami, kieszeniami i rozporkiem wynaleziono około 1000r. n. e. To oczywiste, że nie mogły istnieć inne odmiany spodni/nogawic, przecież nie dałoby się w takich chodzić
38 W wąskiej sukni z trenem da się jeździć konno po męsku
39 Najdostojniejszą postać kobiecą t.j. główną bohaterkę - królową, księżniczkę lub czarodziejkę - można rozpoznać po braku nakrycia głowy.
40 Kaci - mistrzowie swojego fachu - potrafią torturować przez wiele miesięcy tak, by nie popsuć ubrania.
40a Jeśli bohater trafi w ręce kata-partacza, który podziurawi i zedrze mu ubranie, odzież cudownie odrośnie w momencie uwolnienia bohatera.
41 Kaci, chcąc złamać psychicznie torturowaną ofiarę, nigdy nie blefują. Jeśli chcą doprowadzić ofiarę do rozpaczy, nie mogą tak po prostu powiedzieć, że jego najlepszy przyjaciel/kochanka/ojciec też są w więzieniu i zaczęli już sypać. Oni naprawdę muszą złapać tą osobę i zmusić do zeznań.
42 Najlepsze konie do walk rycerskich w pełnej zbroi to lekkie, kruche, gorącokrwiste bachmaty.
43 Bohaterka nie ma pojęcia, że jej giezło po zamoczeniu zrobi się przezroczyste, świetnie natomiast wie o tym znienawidzony przez nią, eskortujący ją rycerz.
44 Jeśli jakaś para znienawidzi się od pierwszego wejrzenia, jest pewne, że już po kilku dniach będą razem. |
Ostatnio zmieniony przez ZłomiarzUmysłów 24 Maj 2007, 19:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Dezerter666 [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Maj 2007, 19:58
|
|
|
45. Antyczni Grecy, podobnie jak Rzymianie na codzień posługiwali się amerykańską odmianą angielskiego. Prawdopodobnie dlatego wszyscy mieli piękne białe zęby. |
|
|
|
|
Haletha
Zielony Ludzik
Posty: 2051 Skąd: Carrodunum
|
Wysłany: 24 Maj 2007, 20:02
|
|
|
46. Łacina wywodzi się od angielskiego:)
47. Im bardziej zamierzchła jest epoka, o której opowiada film, tym bardziej odzież bohaterów nosi ślady upływu czasu. |
_________________ Pewien król miał dwóch synów. Jednego starszego, drugiego zaś młodszego.
----------------------------------
Daj się porwać przygodzie! Forumowa powieść w odcinkach czeka na ciebie! |
|
|
|
|
ZłomiarzUmysłów
Jaskier
Posty: 63 Skąd: 50°03'N 019°56'E
|
Wysłany: 24 Maj 2007, 21:40
|
|
|
48 W średniowieczu nie znano barwników, kroju (tak tak, wszyscy owijali się luźnymi szmatami), nie wspominając o guzikach czy szwach, nie obrębiano tkanin i nie wiązano włosów. Jednocześnie występował intensywny rozwój sztuki metalurgicznej, pozwalający na powstanie fantazyjnie ornamentowanych kolczastych zbroi płytowych.
49 Gorset został stworzony razem z Ewą w Raju. Nie było epoki, kiedy nie istniał.
50 Najlepsze zbroje to takie, w których każdy element wykonany jest z innego materiału, nic się niczego nie trzyma, wszystko grzechocze, powiewa i chaotycznie sterczy. |
|
|
|
|
Dezerter666 [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Maj 2007, 21:48
|
|
|
51. Ludy miłujące pokój ubieraja się w zwiewne białe tuniki. Ludy hołdujące bezprawiu uwielbiają kolory ciemne.
Uwaga dla sztabowców:
zaobserwowano ścisły związek pomiędzy kolorem i fasonem odzieży a powodzeniem na wojnie. Ludy noszące jasne zwiewne stroje z regóły wygrywają ! |
|
|
|
|
ZłomiarzUmysłów
Jaskier
Posty: 63 Skąd: 50°03'N 019°56'E
|
Wysłany: 24 Maj 2007, 22:10
|
|
|
52 Bariera językowa między wojskiem wroga a złapanym jeńcem innej narodowości nie istnieje. |
|
|
|
|
Haletha
Zielony Ludzik
Posty: 2051 Skąd: Carrodunum
|
Wysłany: 25 Maj 2007, 20:25
|
|
|
54. Pojedynki polegają na tym, że bohaterowie pieczołowicie okładają powietrze między sobą.
55. Torturowanie bohatera zazwyczaj należy do zdrajców, którzy bawili się z nim w dzieciństwie.
56. Skarb zawsze znajduje się w miejscu niedostępnym nawet piratów, którzy go tam zostawili.
57. Dobrzy piraci mają ładny statek i przystojnego kapitana. Złych można poznać już z daleka po ozdobach w rodzaju kościotrupa na dziobie.
58. Moda czarnych charakterów nakazuje posiadanie przynajmniej jednego elementu ze skóry, najlepiej z ćwiekami.
59. Samotni mściciele częściej niż inni bohaterowie mają blizny na twarzach. |
_________________ Pewien król miał dwóch synów. Jednego starszego, drugiego zaś młodszego.
----------------------------------
Daj się porwać przygodzie! Forumowa powieść w odcinkach czeka na ciebie! |
|
|
|
|
Azirafal
Stalowy Szczur
Posty: 1030 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29 Maj 2007, 09:58
|
|
|
60. Każda kobieta, która trafia do towarzystwa mężczyzn nawalających się (szpady, pistolety, cokolwiek) po pewnym czasie, od samego przebywania w ich towarzystwie najpewniej (ach ta osmoza!), potrafi pokonać wyszkolonych żołnierzy, marynarzy, krwiożerczych piratów, potwory, najlepszych szermierzy... |
_________________ If you don't stand for something you'll fall for anything. |
|
|
|
|
Dezerter666 [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Maj 2007, 12:26
|
|
|
Poza skokiem z wysokości ( np. z okna lub muru ) wprost na końskie siodło. Dziwne to ale nigdy nie widziałem tego numeru w wykonaniu niewiasty a u bohaterów co drugi tak robi.. |
|
|
|
|
Godzilla
kocia mama
Posty: 14145 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29 Maj 2007, 12:51
|
|
|
A koń to znosi ze stoickim spokojem! |
_________________ Blog
Kedileri çok seviyorum |
|
|
|
|
Agi
Modliszka
Posty: 39279 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 29 Maj 2007, 13:33
|
|
|
Chyba, że idzie schować się do bramy, bo deszcz pada |
|
|
|
|
mawete
bosman
Posty: 13096 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 29 Maj 2007, 19:27
|
|
|
...i goscia to nie boli |
|
|
|
|
Azirafal
Stalowy Szczur
Posty: 1030 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30 Maj 2007, 09:02
|
|
|
mawete napisał/a | ...i goscia to nie boli |
Właśnie. To jest o wiele bardziej zaskakujące.
Ale w wykonaniu kobiet też bywało - Robin Hood: Faceci w Rajtuzach (Marion skoczyła, Brunhilda już miała pecha! Fafelkugel ), chociażby. W Córce d'Artagnana chyab też było. Pewnie jeszcze by się znalazło parę filmów... |
_________________ If you don't stand for something you'll fall for anything. |
|
|
|
|
Czarny
GrimMod
Posty: 5363 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: 30 Maj 2007, 09:13
|
|
|
Ewolucje zakończone skokiem na konia w wykonaniu pani psycholog w Hot Shots |
|
|
|
|
Haletha
Zielony Ludzik
Posty: 2051 Skąd: Carrodunum
|
Wysłany: 30 Maj 2007, 13:50
|
|
|
61. Najlepszy przyjaciel bohatera jest ciapowatym Sancho Pansą, a przyjaciółka rozchichotaną mimozą. Jeśli chcesz mieć kumpla na swoją miarę, uratuj życie wrogowi!
62. Zaślepiony przywódca buntu przeciw bohaterowi w kluczowym momencie nawraca się i ratuje kogo trzeba. Jeśli przeżyje, zwykle zostaje po tym generałem.
63. Barbarzyńcy i Saraceni rzadko bywają naprawdę źli. Saracenki chyba nigdy.
64. Obozującym bohaterom z reguły spada z nieba sprzęt kuchenny i świeża dziczyzna. Koniom wystarsza zroszona trawa. |
_________________ Pewien król miał dwóch synów. Jednego starszego, drugiego zaś młodszego.
----------------------------------
Daj się porwać przygodzie! Forumowa powieść w odcinkach czeka na ciebie! |
|
|
|
|
ZłomiarzUmysłów
Jaskier
Posty: 63 Skąd: 50°03'N 019°56'E
|
Wysłany: 3 Czerwca 2007, 18:06
|
|
|
Haletha napisał/a | Obozującym bohaterom z reguły spada z nieba sprzęt kuchenny i świeża dziczyzna |
64a. Chyba, że akcja wymaga, by główny bohater popisał się jedzeniem pająka, ślimaka albo szczura. Nic tak nie podnieca kobiet jak widok mężczyzny jedzącego coś obrzydliwego.
65. Koń, który poniósł, cwałuje zazwyczaj na tyle wolno, że można go dogonić na piechotę lub konno lekkim kłusem.
66. Koń ponosi tylko wtedy, gdy ma na grzbiecie niezamężną kobietę błękitnej krwi.
67. Siedemnastowieczne samopały strzelają samonaprowadzającymi pociskami, tak, że trafienie przeciwnika z odległości parudziesięciu metrów z grzbietu galopującego konia nie sprawia trudności nawet początkującym. Oczywiście, tylko wtedy, gdy są dobrzy.
68. Pędząc na koniu zdecydowanie łatwiej strzela się do tyłu (uciekinier do pościgu) niż do przodu (pościg do uciekiniera).
69. Jeśli ktoś ma nienaganne maniery i wysublimowane poczucie humoru, na pewno jest zły.
70. Jeśli ktoś nie sypia z każdą napotkaną kobietą, na pewno jest zły.
71. Jeśli ktoś używa sztućców i nie pije "z gwinta", jest więcej niż pewne, że jest zły. |
|
|
|
|
Selithira
Connor MacLeod
Posty: 1571 Skąd: Stamtąd
|
Wysłany: 3 Czerwca 2007, 21:08
|
|
|
72. Jeśli ktoś jest w stanie wydać polecenie, ktorego inni od razu posłuchają, również jest zły Dobry musi się wcześniej popisać swoimi zdolnościami. |
_________________ Wiedźma wie wszystko!!!
----------------------------------------------------
"Dobra zła droga nie jest zła." - koVaal |
|
|
|
|
ZłomiarzUmysłów
Jaskier
Posty: 63 Skąd: 50°03'N 019°56'E
|
Wysłany: 4 Czerwca 2007, 23:02
|
|
|
73 Gdy do grupy dołącza jakiś niedoświadczony chłystek, wystarczy, że raz położy herszta na rękę albo pokona go w piciu, i przejmuje jego miejsce. Natychmiast spływa nań cały autorytet i posłuch, jakim cieszył się herszt, a on sam w zgrzebnym stroju udaje się na wygnanie lub zostaje uniżonym czyścicielem butów rzeczonego chłystka.
74. Bohater pozytywny jest kiepskim szermierzem, póki nie zostanie ranny. To wyzwala w nim nadnaturalne talenty.
74a. Bohater negatywny przeciwnie, po zranieniu traci rozum i zaczyna nacierać z wysoko uniesioną w górę bronią i dzikim okrzykiem na ustach, oczywiście ostrzegając z daleka o swoim zamiarze.
75. Jeśli jesteś przyjacielem bohatera i leżysz ranny gdzieś pod ścianą, a twój przyjaciel walczy gdzieś w pobliżu, nie pomagaj mu, nie krzycz "za tobą", nie rzucaj nożem w zachodzącego go od tyłu napastnika ani nie rób nic podobnego. Po takim wyczynie, choćbyś był lekko draśnięty w łydkę, niechybnie umrzesz. |
|
|
|
|
ZłomiarzUmysłów
Jaskier
Posty: 63 Skąd: 50°03'N 019°56'E
|
Wysłany: 3 Lipca 2007, 07:52
|
|
|
76. Im bliżej jakaś postać związana była z głównym bohaterem, tym ładniej wygląda po śmierci. Zasadniczo najlepszy przyjaciel/kochanka mają zapewnione prawo do śmierci od jednego, celnego i czystego postrzału, który zapewnia minimalny upływ krwi i pozwala na wygłoszenie mowy pożegnalnej niezmąconej objawami agonii.
(offtopicznie-ślady takiej skłonności do zapominania o prawach natury można odnaleźć już w "Iliadzie", tak więc nie tylko Holywood produkuje tego typu momenty). |
|
|
|
|
Ullikummi
Jaskier
Posty: 72 Skąd: Urwelt
|
Wysłany: 3 Lipca 2007, 08:39
|
|
|
ZłomiarzUmysłów napisał/a | 69. Jeśli ktoś ma nienaganne maniery i wysublimowane poczucie humoru, na pewno jest zły. |
69a ... no chyba, że jesteś Jamesem Bondem w wydaniu Moora
69b pod warunkiem, że filmy o agencie 007 uznamy za kostiumowe
69c jeśli nie, to nie będzie wyjątkiem Zorro |
_________________ Am Anfang war die Tat |
|
|
|
|
Haletha
Zielony Ludzik
Posty: 2051 Skąd: Carrodunum
|
Wysłany: 6 Września 2007, 16:23
|
|
|
77. Brzydki, pokryty bliznami mężczyzna skrywa pod kapturem czułe serce i wrażliwą duszę artysty. Brzydka kobieta jest czarownicą.
78. Gruba kobieta istnieje po to, by czarujący rzezimieszek mógł gwoli zademonstrowania złodziejskich umiejętności poprosić ją do tańca.
79. Najpiękniejsza, bądź jedyna w drużynie kobieta musi zostać żoną wodza.
80. Czarny charakter jest kawalerem lub wdowcem. Może dlatego często wykazuje zainteresowanie żonami wodzów.
81. Bywalcy knajp częściej niż pozostali śmiertelnicy mają tendencję do nagłego wybuchania głośnym i nienaturalnym śmiechem.
82. Kiedy bohaterowie są zmuszeni spać pod drzewem, nigdy nie pada deszcz.
83. Czarny charakter demonstracyjnie goli się przed namiotem. Bohater pozytywny dyskretnie schodzi z planu, bądź w ogóle nie musi się golić.
84. Poza tym oczywiście dba o higienę bardziej, niż wymaga jego brudna i zapchlona epoka.
85. Źli siepacze czarnego charaktera w trakcie pościgu kłaniają się uprzejmie bohaterowi przebranemu za muzułmankę.
86. Zasadniczo każdy bohater po włożeniu sukni zmienia się w kobietę i jest w stanie zauroczyć ścigających go drabów. Prawda wychodzi na jaw dopiero, gdy spadnie mu welon i ktoś krzyknie "to jest mężczyzna!".
87. Kobieta w męskim stroju pozostaje kobietą. Gdy jednak ukryje włosy pod nakryciem głowy, nawet rozmawiający z nią przyszły mąż nie będzie w stanie odróżnić jej od urodziwego chłopca.
88. Bohater, który wmieszał się incognito w grupę kucharzy / marynarzy / strażników / robotników / zakonników, nie wzbudza zainteresowania tychże i jest przez nich traktowany jak stary znajomy. |
_________________ Pewien król miał dwóch synów. Jednego starszego, drugiego zaś młodszego.
----------------------------------
Daj się porwać przygodzie! Forumowa powieść w odcinkach czeka na ciebie! |
|
|
|
|
Robert MW
Narzeczona Frankensteina
Posty: 325 Skąd: Z innego miejsca
|
Wysłany: 6 Września 2007, 22:48
|
|
|
89. Bohaterowie składając przysięgę na własną krew, zawsze przecinają sobie wnętrze dłoni, możliwie najdłuższym ostrzem w zasięgu wzroku. Pół godziny później walczą tą ręką bez śladu rany.
90. Koledzy i przyjaciele głównego bohatera są w stanie wlaczyć z kilkoma strzałami/bełtami/kulami w ciele lepiej niż ich nawet nie draśnięci przeciwnicy. Ci ostatni padają martwi nawet po postrzale w mały palec u lewej nogi.
91. Większość pustelników okazuje się legendarnymi wojownikami, którzy mimo wieloletnich wyrzeczeń, postów i umartwień, oraz braku ćwiczeń, nie stracili nic ze sprawności w walce.
92. Gdy bohater zostanie otruty, głowny zły wyjaśni mu nie tylko czym go otruł, ale również, gdzie znajduje się jedyna na świecie ampułka z odtrutką.
93. Wszelkie odtrutki działają błyskawicznie i momentalnie przywracają bohaterowi pełnię sił, nawet jeśli podano je na trzy sekundy przed zgonem.
94. Kuszę można napiąć dwoma palcami a mimo to wystrzelony z niej bełt na sto metrów przebije płytową zbroję.
95. Bohater jednym ciosem jest w stanie przebić każdy typ opancerzenia, jaki założą na siebie jego przeciwnicy.
96. Jowialny, tłuściutki mnich/ksiądz/kapłan jest zawsze w porządku. Suchy, ascetyczny to drań. |
_________________ witam |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Partner forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group |