Strona Główna


UżytkownicyUżytkownicy  Regulamin  ProfilProfil
SzukajSzukaj  FAQFAQ  GrupyGrupy  AlbumAlbum  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Winieta

Poprzedni temat «» Następny temat
Amerykańska literatura post-apokaliptyczna
Autor Wiadomość
Anarnam 
Gollum

Posty: 4
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 17 Października 2012, 18:40   Amerykańska literatura post-apokaliptyczna

Witam,
Jako, że jestem studentem 3ciego roku (i świeżak na tym forum ;p [serdecznie witam wszystkich ^^]) nadszedł mój czas na napisanie pracy licencjackiej, a że moim zainteresowaniem jest literatura science-fiction, to poszukuje porządnych amerykańskich tytułów post-apokaliptycznych.

Wcześniej przeglądałem to forum i natknąłem się na dość stary topic w tym temacie i mianowicie naszły mi dwa tytuły:
"Kantyk dla Leibowitza" Millera oraz "Droga" napisana przez Cormac'a McCarthy'ego
Dodatkowo już z literatury bardzo współczesnej chciałbym też zająć się "The Hunger Games" napisana przez Suzanne Collins.
Motywem przewodnim mojej pracy byłoby przetrwanie w świecie post-apokaliptycznym.
Pytanie czy jest to dobry zestaw książek by się zająć tym tematem?

Drugą sprawą tą mniej przyjemną jest literatura naukowa. Jestem przeciętnym czytelnikiem, i czytam do kilku książek rocznie, a do literatury naukowej nie zaglądam bo po co mi to - czytałem zawsze dla przyjemności - jako że na pracy licencjackiej muszę na czyiś przemyśleniach bazować to może ktoś zna dobrą książkę naukową opisującą powyższe tytuły bądź "przetrwanie w post-apokaliptycznym świecie"
 
 
Fidel-F2 
Wysoki Kapłan Kościoła Latającego Fidela


Posty: 37529
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 17 Października 2012, 18:59   

Anarnam napisał/a
przetrwanie w świecie post-apokaliptycznym.
dookreśl
_________________
Jesteśmy z And alpakami
i kopyta mamy,
nie dorówna nam nikt!
 
 
Agi 
Modliszka


Posty: 39270
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 17 Października 2012, 19:07   

Anarnam napisał/a
czytałem zawsze dla przyjemności