Fallout |
Autor |
Wiadomość |
ilcattivo13
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź
Posty: 17772 Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
|
Wysłany: 11 Września 2012, 13:55
|
|
|
Pipboy góralem? Zgroza...
Za taką profanację należy im się. Przehandluj z Cenegą te zdjęcie z namiarami na budę za kopię "FO:NV UE" |
_________________ DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES |
|
|
|
|
ilcattivo13
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź
Posty: 17772 Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
|
Wysłany: 18 Września 2012, 14:38
|
|
|
Pojawił się najnowszy i całkiem możliwe, że już ostatni, Fallout 1 FIXT. Zawiera wszystkie dotychczasowe patche dla wersji ENG i sporo nowych poprawek. Dodatkowo zaimplementowanych jest kilka najważniejszych modów (w tym graficzne). Szczegóły i link do ściągnięcia w demku. |
_________________ DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES |
|
|
|
|
ilcattivo13
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź
Posty: 17772 Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
|
Wysłany: 4 Października 2012, 00:29
|
|
|
Hłe, hłe... to już piętnaście lat |
_________________ DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES |
|
|
|
|
ketyow
Jim Raynor
Posty: 11345 Skąd: z domu
|
|
|
|
|
ilcattivo13
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź
Posty: 17772 Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
|
Wysłany: 30 Listopada 2012, 20:03
|
|
|
Taki tam fanfik do Fallota 2 - Toxic Caves
Zrobione w UDK, czyli Unreal Development Kit. |
_________________ DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES |
|
|
|
|
ketyow
Jim Raynor
Posty: 11345 Skąd: z domu
|
Wysłany: 1 Grudnia 2012, 14:20
|
|
|
ilcattivo13, widziałem już parę dni temu, naprawdę bajer. Jak widać moc w fanach, potrafią więcej włożyć niż Bethesda, dlatego Bethesda ma u mnie ogromny plus za stworzenie narzędzi do tworzenia modów. Czym byłbym Fallout 2, gdyby udostępniono z nim taki moduł od razu? Ach, piękna sprawa (wiem, że to UDK, ale mimo wszystko). |
_________________ http://ketyow.deviantart.com
http://www.biblionetka.pl/ |
|
|
|
|
ilcattivo13
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź
Posty: 17772 Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
|
Wysłany: 1 Grudnia 2012, 14:31
|
|
|
Chyba czegoś nie rozumiem - ten fanfik nie jest zrobiony na silniku Bethesdy, tylko na silniku UDK. Znaczy, chwalisz Bethesdę, że fani zrobili coś lepszego bez jej najmniejszego udziału? |
_________________ DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES |
|
|
|
|
ketyow
Jim Raynor
Posty: 11345 Skąd: z domu
|
Wysłany: 1 Grudnia 2012, 17:28
|
|
|
Nie, chwalę Bethesdę tak czy siak, że taki fanfik jaki zrobiono bez jej udziału, dzięki niej można umieścic w grze. Właściwie to szkoda, że ktoś tego od razu do gry nie zaimplementował, zamiast tworzyć tylko lokację. |
_________________ http://ketyow.deviantart.com
http://www.biblionetka.pl/ |
|
|
|
|
ilcattivo13
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź
Posty: 17772 Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
|
Wysłany: 1 Grudnia 2012, 20:33
|
|
|
Myślisz, ze dałoby się lokację zrobioną w UDK wsadzić do gry zrobionej w Gamebryo? |
_________________ DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES |
|
|
|
|
ketyow
Jim Raynor
Posty: 11345 Skąd: z domu
|
Wysłany: 2 Grudnia 2012, 12:55
|
|
|
Nie sądzę, chodziło mi raczej o to, żeby zamiast bawić się w UDK, od razu skonstruować to narzędziami gry. Jako że mapa New Vegas traktuje w nieco innym położeniu niż Toxic Caves, to jednak można by to jakoś też rozwiązać - w F2 mieliśmy takiego Guardian of Forever |
_________________ http://ketyow.deviantart.com
http://www.biblionetka.pl/ |
|
|
|
|
ilcattivo13
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź
Posty: 17772 Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
|
Wysłany: 2 Grudnia 2012, 17:58
|
|
|
Myślę, że właśnie chodzi o to, że w Gamebryo nie da się zrobić takiej ślicznej, szczegółowej grafiki. Gdyby się dało, to by ludzie już to zrobili. |
_________________ DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES |
|
|
|
|
Matrim
Kwiatek
Posty: 10317 Skąd: Zagłębie i Wielkopolska
|
Wysłany: 17 Grudnia 2012, 17:32
|
|
|
Nowy mod do Fallouta 3 |
_________________ Scio me nihil scire.
"Nie dorastaj, to jest gupie i nie daje się cofnąć. Podobno." - Martva |
|
|
|
|
ilcattivo13
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź
Posty: 17772 Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
|
Wysłany: 17 Grudnia 2012, 19:26
|
|
|
Ło matko... |
_________________ DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES |
|
|
|
|
Matrim
Kwiatek
Posty: 10317 Skąd: Zagłębie i Wielkopolska
|
Wysłany: 17 Grudnia 2012, 19:27
|
|
|
No powiedz, że nie zagrasz. Powiedz, że nie zagrasz |
_________________ Scio me nihil scire.
"Nie dorastaj, to jest gupie i nie daje się cofnąć. Podobno." - Martva |
|
|
|
|
ilcattivo13
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź
Posty: 17772 Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
|
Wysłany: 17 Grudnia 2012, 19:42
|
|
|
Nie zagram. Zanim zrobią, pojawi się kilka innych, dużo bardziej przeze mnie wyczekiwanych gier (Wasteland 2, Project Eternity, Expeditions: Conquistador i z piętnaście innych tytułów) i jeszcze trzeba będzie sobie kilka starszych odświeżyć (FO:NV przeszedłem tylko raz, a to przeca z 3 tygodnie z życiorysu wytnie). I stanieje te kilka tytułów, na które miałem w tym roku chrapkę, ale były zbyt niepewne jakościowo, żeby się na nie od razu rzucać (JA:BiA, czy Fallen Enchantress - to ostatnie warunkowo, jeśli poprawią grafikę)... Będę miał co robić.
A poza tym, jak ja k*rwa nienawidzę o maj litel poni |
_________________ DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES |
|
|
|
|
Matrim
Kwiatek
Posty: 10317 Skąd: Zagłębie i Wielkopolska
|
Wysłany: 17 Grudnia 2012, 19:49
|
|
|
ilcattivo13 napisał/a | Nie zagram. |
"- Nie zagrasz?
- Nie zagram.
- Więc nie zagrasz?"
- Co? JA nie zagram?"
ilcattivo13 napisał/a | A poza tym, jak ja k*rwa nienawidzę o maj litel poni |
I jaka inna gra da Ci możliwość odstrzelenia takiego ze snajperki? |
_________________ Scio me nihil scire.
"Nie dorastaj, to jest gupie i nie daje się cofnąć. Podobno." - Martva |
|
|
|
|
ilcattivo13
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź
Posty: 17772 Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
|
Wysłany: 17 Grudnia 2012, 20:11
|
|
|
Aha, i dlatego mam zagrać jednym z nich? |
_________________ DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES |
|
|
|
|
Matrim
Kwiatek
Posty: 10317 Skąd: Zagłębie i Wielkopolska
|
Wysłany: 17 Grudnia 2012, 20:26
|
|
|
Życie to sztuka kompromisów, nie? |
_________________ Scio me nihil scire.
"Nie dorastaj, to jest gupie i nie daje się cofnąć. Podobno." - Martva |
|
|
|
|
ketyow
Jim Raynor
Posty: 11345 Skąd: z domu
|
|
|
|
|
fealoce
Sarah Connor
Posty: 3432 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Grudnia 2012, 22:41
|
|
|
ketyow, świetne |
|
|
|
|
Matrim
Kwiatek
Posty: 10317 Skąd: Zagłębie i Wielkopolska
|
Wysłany: 17 Grudnia 2012, 22:58
|
|
|
ketyow, no lepsze, ale ilcattivo wrzucał to tydzień temu do wątku obok |
_________________ Scio me nihil scire.
"Nie dorastaj, to jest gupie i nie daje się cofnąć. Podobno." - Martva |
|
|
|
|
ilcattivo13
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź
Posty: 17772 Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
|
Wysłany: 17 Grudnia 2012, 23:17
|
|
|
Matrim napisał/a | ketyow, no lepsze, ale ilcattivo wrzucał to tydzień temu do wątku obok | też mi się tak wydawało, ale ostatnio znowu mało sypiam, więc najpierw musiałem się upewnić |
_________________ DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES |
|
|
|
|
ilcattivo13
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź
Posty: 17772 Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
|
Wysłany: 14 Kwietnia 2013, 00:27
|
|
|
Facet chciał sprawić prezent swojej żonie. A że zupełnym przypadkiem ona jest fanką Fallouta, więc zrobił swoją własną wersję Fallout Monopoly
Z mojej strony pełen szacun dla tego gościa. Sam bym chciał w coś takiego zagrać |
_________________ DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES |
|
|
|
|
ketyow
Jim Raynor
Posty: 11345 Skąd: z domu
|
|
|
|
|
ilcattivo13
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź
Posty: 17772 Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
|
Wysłany: 15 Kwietnia 2013, 17:43
|
|
|
normalny tak, ale ten? |
_________________ DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES |
|
|
|
|
thinspoon
Ming of Mongo
Posty: 2533 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 16 Kwietnia 2013, 13:09
|
|
|
ilcattivo13 napisał/a | normalny tak, ale ten? |
No właśnie jestem ciekaw samej mechaniki rozgrywki. Znalazłeś może coś na ten temat? |
|
|
|
|
ilcattivo13
Wirtualny Suwalski Niedźwiedź
Posty: 17772 Skąd: Suwałki (k. Dowspudy)
|
Wysłany: 16 Kwietnia 2013, 16:44
|
|
|
Nie, tylko te zdjęcia. Ale może z czasem wypłynie |
_________________ DVRVM CACANTES MONVIT VT NITANT THALES |
|
|
|
|
ketyow
Jim Raynor
Posty: 11345 Skąd: z domu
|
Wysłany: 31 Października 2014, 18:32
|
|
|
Czekałem na promocję Wasteland, już nie czekam. Nie obchodzi mnie kompletnie ta gra. W zasadzie prawie wszystko przestało mnie obchodzić. Odpaliłem Fallouta Online...
Spaprałem build postaci, bo korzystałem ze złej wikipedii (są modyfikacje w perkach itp. w stosunku do oryginału). Korzystałem ze złej wikipedii, bo się okazało, że gram w FOnline2, a jest też Fonline Reloaded i każda ma oczywiście swoją wikipedię. Mało tego, są co najmniej jeszcze dwa inne projekty. Jako że nigdy nie paliło mnie MMO, a gry są ciągle nieskończone (i nigdy nie będą, bo zawsze można wprowadzać dodatkowe poprawki i modyfikacje by usprawniać rozgrywkę), więc temat mnie specjalnie nie interesował. Ale jak już się zacznie...
Grałem w FOnline2, dopiero dwa dni (na razie serwer leży po ataku hakierskim - ktoś pozazdrościł, albo komuś postać z dobrym sprzętem zaciukali), ale ciężko się oderwać. Gra to połączone światy Fallouta 1 i 2, z mnóstwem zmian. Klimat pustkowi jest wreszcie naprawdę prawdziwy - zawsze można dostać wpierdy. Napotykasz na mapie przypadkowego gracza, to zazwyczaj dostajesz kulkę między oczy (w oczy?). Albo dlatego, że chce złupić twój stuff, albo dlatego, że myśli, że ty chcesz złupić jego, więc woli posłać pierwszy strzał i dać sobie przewagę. Hardkorowo dosyć. Niezły system craftingu, klimat starego Fallouta, tworzenie gangów, walki gangów, sieczka, sieczka, sieczka. Za żadne growe treści nie trzeba płacić, prawdziwe od graczy dla graczy.
Nigdy jeszcze nie trzeba było tak mocno myśleć nad rozdysponowaniem statystyk i przydziałem perków. Na rozrzut są pewne limity - postać rozwija się w pełni do 24 lvl, potem nie dostaje perków, a HP tylko po 1 punkcie (i chyba połowę skillpointów). Nie można już zrobić przekozaczonego uniwersalnego cwaniaka - albo będziemy tankiem na shotguny z dużą wytrzymałością i HP, albo snajperem na krytyki, kosztem słabej odporności. Solidnie trzeba przemyśleć jak chcemy grać. Jak nas zatłuką to zabiorą wszystko co mamy przy sobie (choć czasami zatłuką dla zasady nawet noobka z samym złomem). Ja zginąłem więcej razy niż mam poziomów.
Większości tajników gry oczywiście jeszcze nie znam, ale jest naprawdę fajnie. Gra mojego życia, a ja tyle czasu przechodziłem obok. |
_________________ http://ketyow.deviantart.com
http://www.biblionetka.pl/ |
|
|
|
|
Pako
Adam Zamoyski
Posty: 10680 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
Radomir
Narzeczona Frankensteina
Posty: 338 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: 2 Czerwca 2015, 20:30
|
|
|
O co chodzi? |
_________________ Jeśli martwi się nie żywią, to dlaczego żywi się martwią? |
|
|
|
|
|