To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ


Powrót z gwiazd - 10 kwietnia 2010 - Katyń

Gustaw G.Garuga - 6 Wrzeœśnia 2010, 20:43

Tutaj specjaliści o twierdzeniach Kaczyńskiego: http://www.tvn24.pl/-1,16...,wiadomosc.html Fragmencik w kwestii "pięciocentymetrowej blachy":
Cytat
Tomasz Hypki ze Skrzydlatej Polski w ogóle poddaje w wątpliwość wielką siłę konstrukcji TU-154. - Ten samolot, jak każdy, miał bardzo delikatną strukturę - zaznacza. - Nawet jeśli można mówić o silnej konstrukcji TU-154 to co najwyżej w przypadku dołu kadłuba. Ale górna część samolotu - bombowca, myśliwca a zwłaszcza maszyny pasażerskiej - jest zawsze najsłabsza. Tam są blachy cieńsze niż 1 milimetr - opisuje z kolei Łukaszewicz. - To tak, jakby dziwić się, że dach kabrioletu, który sunął po asfalcie do góry kołami przy znacznej prędkości, uległ roztarciu - dodaje.

Cała ta jego gadanina to manipulacja w znanym stylu. Wątpliwości mieć można, pytania zadawać warto, ale on te "wątpliwości" i "pytania" formułuje tak, żeby zwolennicy z miejsca wiedzieli, jaką prawdę chce przekazać. No bo jaka jest konkluzja wszystkich tych wypowiedzi Kaczyńskiego - ano taka, że był zamach, samolot rozmyślnie osłabiono ("nadpiłowano skrzydła", jak kpił Graś), i tylko dlatego doszło do katastrofy. Kaczyński o zamachu nie powie, bo nawet w stanie, w jakim się znajduje, czuje, że powiedziałby za dużo. Ale to, co mówi, w zupełności wystarcza jego wyznawcom do wysnucia jedynie słusznych wniosków.

sneer - 6 Wrzeœśnia 2010, 21:27

Nie przesadzajcie... nawet Macierewicz nie twierdzi, że to zamach....
Gustaw G.Garuga - 6 Wrzeœśnia 2010, 21:36

Wprost - nie, bo to byłby skandal za wielki nawet jak na bezobciachowość PiSu. Ale między wierszami, i to takimi wołami, że oczy bolą - jak najbardziej.
khamenei - 7 Wrzeœśnia 2010, 06:50

Dla mnie to jest jasne, że oni mówią o zamachu. "Coś w tej katastrofie jest dziwnego". Dlaczego jak upadł to się cały zniszczył, przecież nie powinien? (w domyśle: no rozpier... go bomba czy coś).
dalambert - 7 Wrzeœśnia 2010, 08:11

Może ktoś obyty z lotniczymi obyczajami łaskawie wyjaśni mi taką sprawe. Zbaczyłem wczoraj w Tv dwa ogromne pudła z dokumentami z remontu w Samarze Tu-154 , kopie uwierzytelnione z dumą przekazywane nam przez Rosjan.
Jednocześnie usłyszłem informacje , iż orginalne dokumenty spłonęły w katastrofie, bo były na pokłdzie samolotu.
To ja się pytam : - na jaką cholerę dokumenty z remontu latały z samolotem ? Taki wymóg jest ? Czy to nasz bałagan sprawił, że latały sobie z samolotem od pół roku, zamiast zostać zarchiwizowane w dokumentacji technicznej pułku ?

Ziemniak - 7 Wrzeœśnia 2010, 08:22

Możliwe że chodzi o książkę serwisową samolotu, która lata na pokładzie z oczywistych względów. Masz jakieś konkrety dotyczące tych spalonych papierów?
dalambert - 7 Wrzeœśnia 2010, 08:27

Ziemniak, Słyszałem tylko komentarz do widoczku przekazywachych kopii - dwa duże pudła, w każdyn po około dziesięć grubych teczek formatu A3, że orginały spłonęły na pokładzie samolotu w trakcie katastrofy!
Więc sie zdzwiłem, ze taką ilość dokumentów wożono w te i nazad na pokładzzie. No i dlatego pytam.

ed. ort.lit.

NURS - 7 Wrzeœśnia 2010, 08:47

dalambert napisał/a
Ziemniak, Słyszałem tylko komentarz do widoczku przekazywachych kopii - dwa durze pudła, w każdyn po około dziesięć grubych teczek formatu A3, że orginały spłonęły na pokładzie samolotu w krakcie katastrofy!
Więc sie zdzwiłem, ze taką ilość dokumentów wożono w te i nazad na pokładzzie. No i dlatego pytam.


dalambercie, proszę, to chyba aż tak cie nie wzburzyło, zeby orty sadzić.

dalambert - 7 Wrzeœśnia 2010, 08:49

NURS, nie rozbudziłem się jeszcze, nie wzburzyło mnie, poprostu przysypiam ;P:
ale rozumiem ksiązkę serwisową, ale tyle dokumentów, to po cholerę sobie latało po świecie ?

NURS - 7 Wrzeœśnia 2010, 08:57

Nie wiem, czy pamiętasz, ale ten samolot kilkakrotnie się psuł, bardzo mozliwe, że po modyfikacjach dokumentacja była potrzebna, żeby w odległych krajach przeprowadzać stosowne naprawy. Weź to na logikę, przecież takie szybkie przeglądy musi wykonywac lokalna obsługa, a ta może nie znać systemów z TU.
dalambert - 7 Wrzeœśnia 2010, 09:25

NURS, to już wiem skad się wzięła katastrofa !
Jak musieli dodatkowo wozić taką bibliotekę , to przeciążyli samolot i BUM :D

Ziemniak - 8 Wrzeœśnia 2010, 12:23

Teoria spiskowa zyskała nowe argumenty:

http://niezalezna.pl/article/show/id/38657

feralny por. - 8 Wrzeœśnia 2010, 12:43

Tak dla równowagi, żeby mieć pełniejszy obraz zjawiska:
Cytat
Ogółem do 2010 roku doszło do 66 katastrof samolotów Tu-154, w tym 6 w latach 2005–2010[9]; zginęły w nich ogółem 2734 osoby[10]. Najważniejsze katastrofy miały miejsce:

19 lutego 1973: Czechosłowacja, 66 ofiar, linie Aerofłot.
30 września 1975: Liban, 60 ofiar, Malev Hungarian Airlines.
2 grudnia 1977: Liban, 59 ofiar, Balkan Bulgarian Airlines.
7 lipca 1980: ZSRR, 166 ofiar, Aerofłot.
16 listopada 1981: ZSRR, 99 ofiar, Aerofłot.
11 października 1984: ZSRR, 178 ofiar, Aerofłot.
23 grudnia 1984: ZSRR, 110 ofiar, Aerofłot.
10 lipca 1985: ZSRR (Uzbekistan), 200 ofiar, Aerofłot.
8 lutego 1993: Iran, 133 ofiary, Iran Air Tours, zderzenie z bombowcem Su-24.
22 września 1993: Gruzja, 106 ofiar, Transair Georgia Airlines.
3 stycznia 1994: Rosja, 125 ofiar, Baikal Air.
6 czerwca 1994: Chiny, 160 ofiar, China Northwest Airlines.
7 grudnia 1995: Rosja, 98 ofiar, Far East Aviation.
29 sierpnia 1996: Norwegia, 141 ofiar, Vnokovo Airlines.
16 grudnia 1997: Zjednoczone Emiraty Arabskie, 85 ofiar, Tajikistan Airlines.
29 sierpnia 1998: Ekwador, 80 ofiar, linie Cubana de Aviacion.
24 lutego 1999: Chiny, 61 ofiar, China Southwest Airlines.
4 lipca 2001: 145 osób zginęło, kiedy samolot linii Vladivostok Avia rozbił się w Irkucku na Syberii.
4 października 2001: Tu-154 w drodze z Tel Awiwu do Nowosybirska w Rosji eksplodował nad Morzem Czarnym. 78 osób zginęło. Późniejsze informacje wskazywały, że samolot został trafiony rakietą podczas ćwiczeń ukraińskiego wojska na morzu.
12 lutego 2002: samolot linii Iran Airtour z 119 osobami na pokładzie rozbił się w pobliżu Chorramabadu w Iranie. Wszyscy zginęli.
1 lipca 2002: Tu-154 linii BAL Bashkirian Airlines lecący z Barcelony zderzył się nad Überlingen z samolotem dostawczym. 71 osób zginęło, 52 z nich to dzieci.
24 sierpnia 2004: samolot w posiadaniu linii S7 Airlines rozbił się w drodze do Soczi nad Morzem Czarnym. Na pokładzie znajdowało się 46 osób, wszyscy zginęli.
22 sierpnia 2006: samolot z rosyjskich linii Pulkovo Airlines z 170 osobami na pokładzie rozbił się podczas burzy nad Ukrainą. Wszyscy zginęli.
1 września 2006: Tu-154 lądujący w Meszhedzie, w Iranie wpadł w poślizg i rozbił się na pasie startowym. 80 osób ze 147 zginęło.
15 lipca 2009: samolot linii Caspian Airlines lecący z Teheranu do Armenii rozbił się wkrótce po starcie. Zginęło 168 osób.
10 kwietnia 2010: polski samolot Tu-154M nr boczny 101 wraz prezydentem RP Lechem Kaczyńskim oraz polską delegacją na obchody 70. rocznicy zbrodni katyńskiej, rozbił się w pobliżu lotniska Smoleńsk-Siewiernyj w Rosji. W katastrofie rządowego Tu-154M zginęło 96 osób.

jewgienij - 8 Wrzeœśnia 2010, 16:30

Pierwszy raz słyszę, że mieli mało paliwa :shock: . Może coś przeoczyłem. To zatankowali na styk na Smoleńsk?

To do linka Ziemniakowego, oczywiście

Kai - 8 Wrzeœśnia 2010, 18:40

jewgienij napisał/a
Pierwszy raz słyszę, że mieli mało paliwa :shock: .

Tu chodzi raczej o tego drugiego TU, nie o tamtego.

NURS - 10 Wrzeœśnia 2010, 10:33

http://www.polityka.pl/kr...cie-bzdury.read

kilka słow fachowca na ten temat
A ja przy okazji przypomnę wam coś z 9/11. tam boeing, lecac z prędkościa ok 800 kmh kosił skrzydlami stalowe latarnie i nie zkłóciło to toru jego lotu ani o centymetr. Zawsze mnie to dziwiło,c zemu dawałem wyraz i na forum, ale, dalambercie złoty, to nie dowód na przekręt ruskich, tylko sciemy w USA :twisted:

dalambert - 10 Wrzeœśnia 2010, 10:36

NURS, ja tam tego nie śledzę.
Ty wiesz swoje, ja wiem swoje
tak się tocza w Polsce boje ;P:

NURS - 10 Wrzeœśnia 2010, 10:48

czego nie śledzisz?
Anonymous - 14 Wrzeœśnia 2010, 12:08

Cholera, szkoda, że wcześniej tego nie widziałem. :evil: Zazwyczaj nie agituję politycznie, ale tyle się mówi o testamencie politycznym ofiar ze Smoleńska - mamy teraz szansę się wykazać. Bardzo dobry pomysł Płażyńskich Do północy jest jeszcze czas zbierania podpisów za ustawą. Brakuje na razie kilku tysięcy, więc każdy głos się liczy, a inicjatywa naprawdę zacna - warto by tym ludziom pomóc. :bravo Warszawiacy mogą składać podpisy na Krakowskim Przedmieściu 64, w pokoju numer 17.
Fidel-F2 - 8 Kwietnia 2015, 13:34

Wielkie odkrycie. Błasiak wku(***)ał pilotów z polecenie prezydęta przygłupa. Znowu wyszło na moje. No ale przecież od początku to było oczywiste.
Luc du Lac - 8 Kwietnia 2015, 14:28

przeca to już dawno wiadomo,

ja się k. tylko zapytuję
czemu tam nie było Maciarewicza ?
przypadek ?
nie sądzę

Fidel-F2 - 11 Kwietnia 2017, 07:58

Festiwalu idiotów ciąg dalszy

http://wiadomosci.onet.pl...ofy-jak/dnjjzbc

Przezabawny PRL-owski styl. Czyn z okazji święta partyjnego.

Luc du Lac - 11 Kwietnia 2017, 09:45

każdego 10.IV będziemy w czynie społecznym wznosić pomnik ku czci.

co za kraj - oddajemy cześć i grubą kasę (wdowie) człowiekowi który sprowadził Tupolewa na ziemię ...

propaganda jak za najlepszych czerwonych



Partner forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group