Park marzeń [gry] - Plemiona
gorat - 4 Marca 2008, 20:25
Ale to moja wioska przeskanowana - nie rozumiem, o czym piszesz
Adanedhel - 4 Marca 2008, 20:27
Ach, już rozumiem. Przeskoczyłeś ze świata 13 na 12. To mnie zmyliło. Zaraz tam do Ciebie zajrzę, ile już zdobyłeś
EDIT: No, no, no. Widzę postęp o 100%
gorat - 4 Marca 2008, 20:32
Obecnie na pl12 problem nie w tym, czy mam szlachciców, lecz w tym, czy wyprodukuję wystarczająco dużo ofensywy, by tłuc obronę w przejmowanych wioskach A także w tym, czy współplemieńcy nie będą pierwsi
Czas na mnie - sesja chyba się zapisała do Hordes, powaga. Równocześnie atakują.
Edit: wracając do postępu - zajmowałem te trzy wioski w odstępach z grubsza 22 godzin
Rafał - 5 Marca 2008, 12:06
Zaczynam na pl16k62, zameldowałem się właśnie u madpuppet'a
gorat - 5 Marca 2008, 12:32
Miło nam
Była kolejna próba przejęcia na pl13 - tym razem agresorzy stracili dwie armie, mi też sporo wycięli, ale może być spokój przez najbliższy czas.
Rafał - 5 Marca 2008, 12:49
madpuppet ty szujo
Albion - 5 Marca 2008, 17:35
Sorki takie zasady
Żartuje - wysłałem zaproszenie jeszcze raz
Co do 13, to tez ledwo wyrabiam. Mam teraz tylko tyle czasu, żeby co jakiś czas zerknąć na 16 i wysłać wsparcie do sąsiada (na zasadzie przechowania wojsk, bo się typ na mnie uwziął jak jasna cholera)
Rafał - 5 Marca 2008, 17:49
Dzięki
A gdzie jest ten poradnik?
Adanedhel - 5 Marca 2008, 17:54
Najlepsze są tu: http://wiki.tribalwars.ne...ubmitted_Guides
Moim zdaniem warto połączyć pierwszy z trzecim. Znaczy buduj jak w pierwszym, ale od początku zajmij się też aktywnym zdobywaniem surowców Znaczy zbuduj rycerza i od razu atakuj puste wioski.
joe_cool - 5 Marca 2008, 21:45
słuchajcie, na 13-tce chyba wystąpię z plemienia. mam do was wszystkich strasznie daleko, a na kontynecie walczą ze sobą dwie siły (jestem nimi otoczona) i żeby zachować w miarę spokój, muszę się opowiedzieć po jednej ze stron.
trochę szkoda, bo straszną radochę sprawiał mi widok, że sama jedna wywindowałam plemię na kontynencie na 16. miejsce, no ale spokój przede wszystkim.
wpiszę się jeszcze na forum plemionowym.
gorat - 5 Marca 2008, 22:11
Szkoda. Trzymaj się. Wykonałem podobny ruch na pl12 i nie żałuję - poprzednie plemię się rozpada, bez problemu przejmuję kolejne wioski.
Rafał, a może wpadniesz na świat 12? Miałbyś gwarantowaną ochronę Przynajmniej spróbuj - jak trafisz na K51, północ 61, może 50, będę blisko Z kształtu rubieży wnioskuję, że może... południowy zachód? Ew. północny. Zawsze warto próbować, a jest dość spokojnie w tych okolicach. Na razie - jest parę plemion z nieuregulowanymi stosunkami, choć do "dzikich pól" nie sięgają.
gorat - 6 Marca 2008, 17:59
Do powyższego: południowy zachód na pewno.
mBiko - 9 Marca 2008, 20:17
No to zaczyna być gorąco, właśnie mnie kolo wykosił, może być ciężko.
gorat - 10 Marca 2008, 09:52
Czas może wreszcie zająć się pozostałymi dwoma światami i odciążyć Ziemniaka dzielnie ciągnącego moje wioski
Szczególnie na 16 będzie dziwnie - tak długo nie byłem!
mBiko - 10 Marca 2008, 16:16
No to chyba czas się pożegnać, moje wojska zniszczone, wsparcie od Ziemniaka wykoszone. Spróbuję jeszcze się migać, ale kolo jest uparty i potrafi atakować np. o 1 w nocy.
Adanedhel - 10 Marca 2008, 18:02
Skąd ja znam takich matołków... Przykro mi, ale solidna obrona po wysłaniu wojsk do Mada dopiero mi się odbudowuje, to co mógłbym teraz wysłać od razu zostałoby zjechane...
Albion - 11 Marca 2008, 20:17
mBiko, lekka kiszka w sumie...
Adanedhel, Ziemniak, jeszcze raz dzięki za wsparcie
mawete - 14 Marca 2008, 17:39
Jestem moja wiocha to mawetowo
Adanedhel - 15 Marca 2008, 09:06
Dobra, mawete, po pierwsze tu masz najlepsze poradniki: http://wiki.tribalwars.ne...ubmitted_Guides
Ogółem na początek zbuduj piedestał, rycerza i od razu zacznij rabować puste wioski Poza tym inwestuj w surowce ile się da, zbuduj ratusz do poziomu 5, ze 3 poziomy koszar i kuźnię, i zacznij robić wojsko. Znaczy piki do ataku i rabowania i miecze do obrony. Resztę rzeczy - spichlerz, zagrodę - buduj w miarę potrzeb.
Ach tak! Zbuduj sobie też jakiś murek i ponamawiaj sąsiadów, żeby do plemienia wstąpili, cobyś sam jeden nie był w obcym środowisku
mawete - 15 Marca 2008, 09:13
ilu trzeba realnie pikinierów zeby pustą wiochę zrabować?
Adanedhel - 15 Marca 2008, 09:17
Patrząc na tą, co masz koło siebie, chyba ze 100-150 by wypadało mieć. Ale ciężko powiedzieć dokładnie.
mawete - 15 Marca 2008, 09:23
dobra... rozbuduję kopalnie i zaczynam nabór do "Воздушно-Десантные-Войска"
Fearfol - 15 Marca 2008, 09:41
Widzieliście tą reklamę obok ? Gra Ikariam. Może warto by było "przenieść zabawki do tej piaskownicy"
mawete - 15 Marca 2008, 09:42
dopiero zacząłem to raczej zostanę
Fearfol - 15 Marca 2008, 11:21
no wiem,ale jesteś na zadupiu mapy, teraz albo zostaniesz panem na włościach i będziesz trząsł tamtą okolicą albo sam dasz sie podporządkować.
mawete - 15 Marca 2008, 11:27
Fearfol: planuję zostać panem na włościach w okolicy jest jeden silny przeciwnik, ale pownienem przynajmniej się obronić po okresie ochronnym, zwłaszcza, że ADHD zaoferował konkretną pomoc Jest ryzyko jest zabawa
Adanedhel - 15 Marca 2008, 12:29
Ano zaoferowałem. Tylko wystaw coś na sprzedaż, żebyś mógł mnie ograbić
mawete - 15 Marca 2008, 12:50
Adanedhel: wystawiłem oczywiście piwie odstawię
gorat - 15 Marca 2008, 14:30
mawete, zwyczajowo zaproszę na pl12, kierunek południowy zachód. Jest ryzyko, jest zabawa - jak wylądujesz na K50, K51 lub K61, to będziesz mógł trząść okolicę choćby prywatnym paktem z jedną z poważniejszych sił w okolicy
mawete - 15 Marca 2008, 15:34
gorat: to za chwilkę narazie rozpie...rzymy jako Plemię s16 potem zajmiemy się 12tką
|
|
|