Park marzeń [gry] - Wiedźmin
ketyow - 19 Maj 2015, 13:24
Nie mogę teraz filmików obejrzeć, ale pamiętamy pierwsze trailery Wiedźmina i nie jest tajemnicą, że grafikę trzeba przecież zniżać do poziomu cienkich konsol, żeby się nie poryczeli, o ile jest na PC ładniej. Tylko jeśli faktycznie różnice są małe, to znaczy że na optymalizacji znowu położyli lachę, bo wymagania nie są.
Navajero - 19 Maj 2015, 16:26
Ktoś już przetestował?
konopia - 19 Maj 2015, 16:43
ketyow, nie żeby się nie poryczeli, po prostu założyli, że docelową platformą są konsole.
Przewiduję, że wersja PC to będzie około 30% sprzedanych kopi, pozostałe 70% to będą konsole (xbox one i PS4).
O ile w ogóle podadzą takie dane.
Pako - 19 Maj 2015, 20:36
Przejechałem sobie samouczka i pierwszy queścik poboczny i na razie jest fajnie całkiem. Ot, przyjemnie jak w dwójce, tyle że gra nie zaczyna z takiego kopyta.
Z dwójką też taka róznica że tamta na mojej 460tce chodziła ładnie, a ta... no powiedzmy że chodzi. Się mi komputr zestarzał, a przynajmniej grafika. Nawet kręcenie niewiele pomaga...
Navajero - 19 Maj 2015, 21:18
To może na moim nie będzie tak źle
Homer - 19 Maj 2015, 22:58
Próbowałem przetestować, ale nvidia nowymi sterami załatwiła Keplery (770). Dwie godziny gry, cztery razy wyleciałem do pulpitu . Chyba poczekam miesiąc do premiery nowych radeonów.
Jak to w zwyczaju Wiedźmina 3 nie obyło się bez małych zgrzytów.
Raz - konsole grały już od tygodnia za granicą, a także i u nas jeśli ktoś miał znajomego sprzedawcę.
Dwa - kolekcjonerzy nie dostali gier przed premierą. Tak że co z tego, że grę zaklepujesz rok wcześniej, a płacisz za nią kwartał wcześniej, skoro byle Ziutek będzie grał przed Tobą. Wysyłka kurierem była dopiero dzisiaj - ja dostałem swoją po 15. Za to InPost się promował o północy.
Trzy - Day-One-Patch i aktywacja przebiegła bezproblemowo. Ale jest bardzo dużo sygnałów, że płyta numer 2 jest uszkodzona i mimo zakupów w pudełku niektórzy musieli ściągać GoGową wersję.
Cztery - Korzystając z ustawień nvidii wyleciałem do pulpitu po 10 minutach samej gry. I tak jeszcze dwa razy. W końcu zszedłem ustawieniami ciut niżej na wysokie i dalej karta się grzeje i wylatuje do pulpitu z infem "sterownik xxx przestał odpowiadać ale już odzyskał sprawność". Przy GExp. nie da się ot tak cofnąć sterów. Zatem jak najlepiej wypromować nowe karty 9xx? Sabotując stare!!! Genialne.
Sama kolekcjonerka świetna. Figura robi wrażenie (moja jest pięknie pomalowana i nie uszkodzona ).
Grafa na pewno jest lepsza niż na konsolach.
konopia - 20 Maj 2015, 07:22
Homer, lepiej kupić nvidię, przeczytaj:
http://www.dobreprogramy....News,63126.html
do wczoraj nie zdawałem sobie sprawy z takich zagrywek producentów,
albo kup PS4.
a tutaj przypomnienie jak wiedźmin mógł wyglądać na pc
http://www.chip.pl/news/r...ta-temu-galeria
coś mnie wczoraj wzięło na prześledzenie zagadnień związanych z technikaliami tej gry, bo przez rok czy dwa muszę omijać wszelkie informacji i spoilery o fabule.
ketyow - 20 Maj 2015, 09:29
Kij w oko nVidii. Przecież oni nie tylko zwalczają AMD, ale też własne stare karty. Idąc w tym kierunku, jak im się uda wykończyć AMD, będziemy musieli zmieniać karty co roku.
Dunadan - 20 Maj 2015, 09:39
Podobno starsze karty nie magają ze względu na teselacją zktórą sobie Keplery nie radzą. A co do AMD - radzi sobie całkiem nieźle: http://www.purepc.pl/kart...cznych?page=0,6
Matrim - 20 Maj 2015, 17:41
konopia napisał/a | a tutaj przypomnienie jak wiedźmin mógł wyglądać na pc |
Pół roku nie minie i CDRed wypuści łatkę "Enhanced Edition" i się nagle okaże, że jednak wygląda, jak powinien. Albo moderzy wydłubią odpowiednie ustawienia i zrobią to samo.
Dunadan - 20 Maj 2015, 23:21
Matrim, też tak sądzę, będzie tylko musiała minąć karencja konsolowa :-/ teraz zaczynam żałować że Redzi nie zrobili jak RockStar z GTA V...
konopia - 21 Maj 2015, 14:08
już zapowiedzieli pierwsza łatkę która ma podrasować grafikę na pc
Cytat | W kolejce do wypuszczenia już czeka spora łatka, wprowadzająca ponad 600 zmian, w tym także w temacie ustawień graficznych. Pojawić powinna się do pobrania w przeciągu tygodnia. W dalszej kolejności jest ułatwienie komputerowcom zabaw z plikami konfiguracyjnymi tytułu, aby mogli dowolnie modyfikować poziom roślinności, efekty postprodukcyjne czy odległość dorysowywania się obiektów na horyzoncie. To oczywiście nie będzie koniec i fani myszek oraz klawiatur mogą liczyć na stopniowe zbliżanie się poziomu oprawy graficznej polskiego hitu na PC do tego z prezentacji rozgrywki sprzed roku. Studio podtrzymuje postawę, że zadowolenie graczy jest dla niego bardzo ważne. |
źródło: http://www.dobreprogramy....News,63176.html
Matrim - 21 Maj 2015, 16:55
Dziś wyszła druga, po Pierwszodniowej, łatka.
mesiash - 22 Maj 2015, 09:22
Byłem wczoraj u kolegi, który kupił sobie wiedźmaka pewien, że u niego pójdzie, ale niestety strasznie się ciął (10-18fps), był na tyle zdesperowany, że chciał mi go nawet oddać (ale u mnie byłoby to samo), ale na szczęście poradziłem mu by zamiast zmniejszać jakość obrazu zmniejszył jego rozmiar. Może fps jest raptem 20-28 teraz, ale to już jest wystarczająco płynnie. Jego żona myślałem że mnie zabije
Homer - 26 Maj 2015, 11:59
Łatają, łatają... już mi się "prawie" nie wywala, a jeszcze ma wyjść łatka nvidii dla Keplerów.
Spoko, może za tydzień dwa w końcu będzie można zacząć grać na poważnie, a póki co ciągle tryb unikania spoilerów.
Dunadan - 26 Maj 2015, 12:20
Homer, ciekawe jak po tych łatkach będzie chodził na architekturze Fermi - ale coś czuję że GTX560 to za słaba liga...
Pako - 26 Maj 2015, 14:58
Z tym wywalaniem to serio? Znaczy - mi wyleciał ze dwa razy do pulpitu, ale w sumie zawsze coś mieszałem - alttabowałem się gdzieś, coś przełaczałem itp. Ale tak sam z siebie to ani raza.
Adon - 26 Maj 2015, 17:29
Mi potrafi wywalić, pomimo mocnego sprzętu. Tzn. wywala, hm, minimalizuje grę i przełącza pulpit, bo gra w tle nadal działa. o.O Żeby było śmiesznie, zrobiłem kilka testów i dzieje się tak zawsze w tym samym momencie. Jakiś patch nowy się pojawił, zobaczymy, jak z nim będzie.
dalambert - 26 Maj 2015, 17:36
Z tego wszystkiego wynika, że rozsądni ludzie mogą to cudo kupić najwcześniej za rok. Jak wydadzą poprawione, na razie to półprodukt testowy.
Pako - 26 Maj 2015, 19:30
Kiedy właśnie mi się widzi, że to u Adona coś dziwnego. Bo u mnie wszystko ładnie na sprzęcie klasy średniej (a grafika to nawet słabej można powiedzieć, to ładnie nie dotyczy wrażen wzrokowych ), paru kumpli też pocina wieczorami i nikt słowem nie wspomniał o zwisach, wywalaniu do pulpitu, bugach jakichś nadzwyczajnych. Znaczy mi wychodzi na razie przypadek jednostkowy
Matrim - 26 Maj 2015, 19:38
Mnie też działa raczej bez problemu, choć początkowo miałem problem z pełnym ekranem. Pulpit mam ustawiony w rozdzielczości 1080p, ale to za dużo na Wiedźmina Przy ustawieniu mniejszej rozdzielczości i zaznaczeniu, że ma być Pełny Ekran - nie utrzymywał tych ustawień. Robił okienko na środku, czyli działał normalnie, ale ze spodu przezierał pulpit. Po kilku eksperymentach okazało się, że winna jest mała pulpitowa aplikacja Fences (ustawiająca i porzadkująca ikony na pulpicie). Wystarczyło wewnętrzną jej funkcją je schować (dwuklik na pulpicie chowa wszystko). I gra już trzyma rozdzielczość. Ten przydługi wstęp sprowadza się do tego:
Adon, być może jakaś z uruchomionych w tle aplikacji gryzie się z Wiedźminem.
Dunadan - 27 Maj 2015, 08:19
Chłopaki - kiedy mówicie komu, jak na jakim sprzęcie chodzi - podawajcie chociaż jakie macie GPU
Homer - 27 Maj 2015, 10:47
19 podstron tematu na oficjalnym forum + więcej na anglojęzycznym. Marudzą wszyscy, od Keplerowców (ja! 770) przez posiadaczy 970 i też czasem głos jakiegoś radka. Głównym winowajcą ciągle są sterowniki nvidii. Czekam na update. Chociaż po tym patchu 1.04 wyleciałem tylko dwa razy (w tym raz po 2h gry, to nie tak źle ). Klawisz F5 mym przyjacielem.
Póki co wygląda to tak, że gra chodzi płynnie (GfExp. optimization: wysokie/uber, hair off), aż się wysypie. Ja podejrzewam przegrzewanie karty, ale niektórzy sprawdzali z temperaturą i przy zwisach nie miała wartości krytycznej. Eksperymentowałem z ustawieniami, ale nawet zjechanie do wysokich i zmiana ambient nie dawały gwarancji na grę bez zgrzytów, więc gram na rekomendowanym maxie.
Dunadan napisał/a | ale coś czuję że GTX560 to za słaba liga |
Jeśli mówisz o ustawieniach niskich to próbuj. Ludzie grają na słabym sprzęcie, wprawdzie zjeżdżają z ustawieniami a czasem i rozdzielką, ale grają płynnie.
dalambert napisał/a | rozsądni ludzie mogą to cudo kupić najwcześniej za rok. |
Ple, ple, ple...
Dunadan - 27 Maj 2015, 10:50
Homer napisał/a | Ja podejrzewam przegrzewanie karty |
Jak gram w bardziej wymagające gry ustawiam wiatrak na 100% i mam spokój (tj. jakieś 60-70 stopni). Kręciłeś swoją 770?
Homer napisał/a | Jeśli mówisz o ustawieniach niskich to próbuj. |
Meh... poczekam sobie, kupię kiedyś lepsze GPU i pogram na full detalach z tymi fajnymi włosami
Homer - 27 Maj 2015, 11:06
Nie kręciłem. Ja też myślę o zakupie lepszej karty, czekam na premierę nowych radków i cenową walkę.
Dunadan - 27 Maj 2015, 11:10
Homer napisał/a | czekam na premierę nowych radków i cenową walkę. |
Dokładnie. I na pojawienie się DX12.
Homer napisał/a | Nie kręciłem |
Może warto? zawsze to pare FPSów więcej.
Homer - 27 Maj 2015, 11:26
Ja stawiam stabilność, długowieczność i ciszę nad zyskiem kilku fps'ów . DX12 to chyba zbyt duża perspektywa czasowa. Mnie najbliższe kilka miesięcy obchodzi, żeby w Wiedźmaka i Batmana grać .
Dunadan - 27 Maj 2015, 12:20
Właśnie się pojawiła recka na PPC: http://www.purepc.pl/gry/...enzja_wersji_pc
"Stabilność gry także wzbudza pewne wątpliwości, skoro nawet redakcyjna maszyna zaliczyła kilka wpadek, ale Wiedźmin 3: Dziki Gon jest wyjątkowo wrażliwy na anomalie sprzętowe (tzn.: overclocking)"
No i wszystko jasne
Homer - 27 Maj 2015, 13:55
Nic nie jest jasne. A ta recka to już chyba piąty artykuł o Wiedźmaku na ppc, w którym pojawiło się info odnośnie crashy.
Navajero - 27 Maj 2015, 14:00
Gram od premiery i jeszcze ani razu gra mi się nie wywaliła. A sprzęt mam średni.
Edit; kurde, zapeszyłem, właśnie się wywaliła.
|
|
|