Hubert - 30 Maj 2011, 00:55 Wytrzymał wielogodzinne sesje z Dragon Age'm to i to wytrzyma.blazenada - 30 Maj 2011, 09:06 A ja jeszcze o jedynke Wieska zapytac chcialam :) Czy te patche, ktore mialy zrobic cos magicznego z wymaganiami to zadzialaly?
Myslalam, ze moj Wiesiek czesc pierwsza przepadl, okazalo sie, ze znalazlam go podczas robienia porzadkow :) Tylko musze sie zarejestrowac i sciagnac to wszystko co (chyba nadal darmowe?) jest do sciagniecia. No i sie zastanawiam, czy jest sens :)Adon - 30 Maj 2011, 09:17 Jest sens, oj jest. Matrim - 30 Maj 2011, 09:23
Sosnechristo napisał/a
procesor dwurdzeniowy 2ghz. Jakoś chodzi, ale cudów się nie spodziewaj.
Sosnechristo, och jak ja ci dziękuję dalambert - 30 Maj 2011, 09:36 blazenada, Adon, Ja zanabyłem dwa tygodnie temu "Wiedźmin" - edycja rozszerzona - czy jeszcze cóś mam ściągać i szukać ?
Zalogować sie do firmy nie mogłem / czy na inszą strone "wieśka"/ bo jak raz wchodził w łapy spragnionej publiki "Wiesio II" i konto się im blokowało, a teraz GRAM i nie mam czasu na głupoty Witchma - 30 Maj 2011, 11:00
Matrim napisał/a
Sosnechristo napisał/a:
procesor dwurdzeniowy 2ghz. Jakoś chodzi, ale cudów się nie spodziewaj.
Sosnechristo, och jak ja ci dziękuję
I tak oto Matrim przepadł dla świata merula - 30 Maj 2011, 12:01 dobra, dobra, ja coraz poważniej rozważam ponowne zaczęcie znajomości z jedynką...Sauron - 30 Maj 2011, 13:46 Ja zaczynam żałować że mi się w jedynce nie chciało tej zbroi szukaćdalambert - 30 Maj 2011, 13:52 Sauron, a to należy jakoś kończąc jedynkę sie zaexportowac z całym towarem i doświadczeniem ? Jest możliwość by nasz ukochany Wiesio trenowany i dozbrajany przez całe 5 rozdziałow + epilog ,pojawił sie nam w "Wieśku II" ? Witchma - 30 Maj 2011, 13:55 dalambert, zaczynając dwójkę możesz zaimportować postać z pierwszej części. Mnie niestety szlag trafił wszystko przy okazji awarii kompa blazenada - 30 Maj 2011, 15:58
Sauron napisał/a
Ja zaczynam żałować że mi się w jedynce nie chciało tej zbroi szukać
Jakiej zbroi? :>Sauron - 30 Maj 2011, 17:30 dalambert, można sobie zaimportować broń i dobytek z jedynki, ale umiejętności trzeba zdobywać od nowa.
blazenada, zbroi Kruka, zdaje się, że było coś o niej w V rozdziale.czterdziescidwa - 30 Maj 2011, 18:21 O, to dalambert sobie od Kruka pożyczy bez przenoszenia postaciTantal - 30 Maj 2011, 20:31 blazenada, ściągnij te patche, bo pomagają.Matrim - 30 Maj 2011, 22:54
Witchma napisał/a
I tak oto Matrim przepadł dla świata
Jeszcze nie. Aczkolwiek nadchodzi Dzień. Dziecka Hubert - 31 Maj 2011, 13:05 Pierwsze wrażenie: ależ on ma zakazaną mordę. Z takim bym się napił wódki. Homer - 3 Czerwca 2011, 12:00 Dziś wychodzi patch 1.2, a w nim:
(szczegółowo):
Spoiler:
Poprawki wersji 1.2 (3 czerwiec 2011)
1.
Wszystkie poprzednio wydane zestawy DLC są instalowane z łatką 1.2:
* Kurtka Niebieskich Pasów
* Zestaw alchemika
* Zestaw czarownika
* Zestaw szermierza
* Zestaw ciosów kończących
* Tajemniczy kupiec
* Kłopoty z trollem
2. Łatka 1.2 dodaje nowy, darmowy zestaw DLC zatytułowany „Cyrulicy”. Aby skorzystać z usług balwierzy i stylistów, w akcie 1 odszukaj Einara Gausela , w akcie 2 Sambora wśród ciur przy obozowisku Henselta lub Felicję Cori na Placu Rhundurina w Vergen. Felicja Cori oferuje usługi fryzjerskie również na centralnym placu w Loc Muinne, w akcie 3.
3. Zapisane stany gry są teraz automatycznie kompresowane, obniżając ilość zajmowanego miejsca na dysku twardym.
4. Do menu gry dodano opcję pozwalającą na kasowanie zapisanych stanów gry. Żeby usunąć zapisany stan gry trzeba go zaznaczyc i wcisnąć klawisz „Delete”.
5. Menu gry ładuje się teraz względnie szybciej.
6. Gra obsługuje teraz słuchawki Logitech G35.
7. Dodano szereg poprawek do funkcji przypisywania klawiszy (czynności mogą teraz być przypisywane do klawiszy numerycznych i kursora).
8. Analogowe kontrolery na gamepadach będą teraz poprawnie współdziałały z panelami interfejsu graficznego.
9. Do Prologu dodano szereg balansujących rozgrywkę poprawek.
10. Zablokowanie celu nie znika teraz podczas zwiększenia dystansu.
11. Wprowadzono poprawki do blokowania. Poprawiono też responsywność postaci w walce, a Geralt może teraz atakować więcej niż jeden cel podczas normalnej walki.
12. Wprowadzono szereg poprawek do statystyk wyświetlanych w schematach przedmiotów w panelu Rzemiosła.
13. Nagrane stany rozgrywki z gry Wiedźmin są teraz poprawnie importowane.
14. Dodano automatyczne zapisanie stanu gry przed walką z draugiem.
15. Czas trwania flary wynosi teraz 2 (dwie) minuty.
16. Naprawiono błąd polegający na możliwości wyekwipowania petard (lub innych przedmiotów) nawet jeśli nie znajdowały się one w ekwipunku gracza.
17. Skasowano lub wymieniono tekstury związane z kulturą islamską (i podobne).
18. Dodano szereg poprawek do dialogów gry.
19. Naprawiono problem zablokowanego osiągnięcia następnego poziomu rozwoju postaci na początku Aktu 3.
20. Naprawiono błąd związany z występowaniem tzw. pozy ‘pajacyka’ po zniszczeniu gniazd nekkerów.
21. Strażnicy nie będą już blokowali Geralta znajdującego się na drabinie.
22. Noże nie będą już w stanie zranić przyjaznych nam postaci.
23. Naprawiono błąd związany z używaniem niektórych pojemników.
24. Nie można już sprzedać Cieniokostu (przedmiotu potrzebnego do zakończenia zadania).
25. Do gry dodano składniki potrzebne do wykonania zadania „Serce Melitele”.
26. Dodano poprawkę do zadania „Kłopoty z trollem”, głowę trollicy można teraz wygrać w kościanego pokera.
27. Upiór sztandaru nie może już być zabity przez inne duchy.
28. Naprawiono problem z neutralnym Operatorem, którego można było przez to zabić przed rozmową.
29. Dodano szereg poprawek zapobiegających blokowaniu postaci (król w wieży oblężniczej, rycerze niszczący bramę w Prologu, itp.).
30. Naprawiono zadanie „Trzy siostry”, teraz drzwi nie pozostają już zamknięte na zawsze po zakończeniu zadania.
31. Naprawiono szereg błędów związanych z blokowaniem postępu w grze, włączając blokadę podczas medytacji, niemożność zapisu stanu gry oraz zablokowanie walki po użyciu statycznej kamery (np. nie można było zapisać gry po ukończeniu zadania „Niemoralna propozycja”).
32. Naprawiono blokadę postępu gry podczas walki ze smokiem w Akcie 3 (nieprawidłowo działająca eksploracja).
33. Naprawiono blokadę postępu w grze podczas walki z Detmoldem (czasem pozostawał bezczynny za swoją barierą).
34. Naprawiono blokadę postępu w grze w zadaniu „Sklepik z marzeniami”.
35. Naprawiono blokadę postępu w grze po porażce podczas odprawiania rytuału z Anezką.
36. Naprawiono blokadę postępu w grze podczas dialogu na plaży w zadaniu
a skrótowo: wszystkie DLC w standardzie, poprawka najgłupszych błędów, drm out i poprawka optymalizacji.
Do tego dochodzą nowe stery grafik... zatem przygodę z wiedźminem można zaczynać ponownie na trudnym może teraz .
Przeszedłem 2 razy, dwoma ścieżkami i musze przyznać, że gra zrobiona pięknie, jedno przejście nie zdradza całej intrygi. I też nie zgadzam się, że gra dwuliniowa, jest dużo smaczków związanych z małymi wyborami... mnie się podoba...
TO na +. NA - długość gry...
Tak naprawdę mamy Prolog, Akt 1, Akt 2(dwa takie akty) i... Epilog(Akt 3 + Epilog). Kilkadziesiąt godzin i owszem... przy podwójnym przejściu może nawet z 50. Gdzie tam do 100 z pierwszego wiedźmina.
Mało! JEszcze trochę by się zdało... najfajniej gdyby wypuszczono dodatek o podobnej objętości w przeciągu roku, wtedy byłbym usatysfakcjonowany... a tak czekac na Wiedźmina 3 dopiero... uch! Bo to przecież marnotrastwo takiego silnika!
Na duży plus: zadania, w których gracz nie jest prowadzony za rączkę i jeśli się mocno nie pogłówkuje to się ich nie wykona w 100% prawidłowo, a to oznacza podejmowanie decyzji na podstawie niewiadomych! Mam nadzieję, że któryś patch ich nie wykastruje prowadzeniem za rączkę po minimapie! Przy niektórych wyborach, gdy później poznawałem ich konsekwencje, czułem się jak szmata .
I nie da się zadowolić wszystkich! Pomożesz jednym inni dostają po *beep*.hrabek - 3 Czerwca 2011, 13:46 Zaczytane na bashu:
<Bushee> BTW, Wiedźmin 2 jest chyba jedyną grą, której twórcy użyli DRM, a potem sami go zdjęli pierwszym patchem
<Bushee> self-cracking FTW! czterdziescidwa - 4 Czerwca 2011, 14:36 Czy ktoś z Was się wie skąd się wzięła ta blizna na twarzy giercowego Wieśka?Homer - 4 Czerwca 2011, 15:11 To po usuniętym DRMie...
(ale równie dobrze mogła go rysnąć ta mantikora wspominana... licentia poetica ekipy grafików )blazenada - 4 Czerwca 2011, 16:49
Homer napisał/a
To po usuniętym DRMie...
LOL Hubert - 5 Czerwca 2011, 10:46 Przeszedłem. Niestety, nie mam sejwów z pierwszego Wiedźmina, a niektóre wyjściowe sytuacje wynikające z decyzji z pierwszej części są bardzo pesymistyczne - a myślę, że mocno wpłynęłyby na przebieg niektórych wydarzeń w dwójce.
A sama gra? Przednia, mimo że niedługa, wyprzedza takie Dragon Age 1 i 2 o dziesięć długości.Homer - 5 Czerwca 2011, 11:57 Te decyzje to są zazwyczaj kosmetyczne... ale mimo wszystko miło je ujrzeć. (Muszę przegrzebać sejwy bo chciałbym spotkać Zygfryda.)Hubert - 5 Czerwca 2011, 21:55 Hm... Wydaje mi się, że jednak mają wpływ, zwłaszcza na tło polityczne intrygi. W ogóle, to się zastanawiam, jak CDPR rozwiąże kwestie historii 3 części. Wybory w dwójce są naprawdę znaczące, przynajmniej te, których można dokonać idąc za Rochem.
Właśnie, za kim poszliście przy pierwszym podejściu? Za Vernonem Roche czy Iorwethem?
Spoiler:
I czy wykończyliście Henselta?
Homer - 5 Czerwca 2011, 23:48 No właśnie kosmetyczny bo... NIE CZYTAĆ JEŚLI NIE GRALIŚCIE Z ROCHEM!
Spoiler:
Przykład z Anais... jeśli Radowid ożenił się z Addą w 1 to weźnie Alais pod opiekę jako królową regentkę, a jeśli nie ożenił się z Addą, to jako królową, z którą się ożeni. Obecność Zegfryda pomaga w sumie tylko w jednym miejscu i albo się wtedy klepie Zakon albo jedna walka mniej
Natomiast co do intryg i kształtu Północy - to jak najbardziej. się zgodzę.
Grałem już po obu stronach i w zasadzie zrobiłem już większość wyborów dwustronnie - wszystkich są ciekawe konsekwencje.Hubert - 6 Czerwca 2011, 00:49
Homer napisał/a
Natomiast co do intryg i kształtu Północy - to jak najbardziej. się zgodzę.
Dlatego myślę, że naprawdę głośnym echem odbiją się wszystkie decyzje dopiero w trzeciej części. Bo nikt już chyba nie ma wątpliwości, że trójka powstanie.
Aczkolwiek znając co ważniejsze fakty z W1 i W2 można obstawiać z 50 % pewnością, kto będzie bossem w trójce.
Spoiler:
BTW, ciekaw jestem, czy jednak nie spotkamy Letho w trzeciej części, przy założeniu, że go puściliśmy (ja tak zrobiłem - nawet Henselt był gorszym łotrem). Kto wie... może razem zapolujemy na dziki gon?...
Homer - 6 Czerwca 2011, 00:58 No ale nie jest powiedziane, że to się musi toczyć na Północy
Spoiler:
Nilfgaard czeka
aczkolwiek dla mnie Wiedźmin powinien się toczyć właśnie na Północy.
Czemu Wiedźmin 3, może zrobią dodatek o podobnej długości... przecież to aż żal taki silnik marnować.Hubert - 6 Czerwca 2011, 01:30 Ano nie musi, ale tak czy siak nasze decyzje mogą mieć jakiś - całkiem spory wpływ nie tylko na losy północy. Liczę, że CDPR wykorzysta potencjał decyzyjności ich obu gier - i sobie z nim poradzi od strony technicznej.
Hm... Dodatek. Dobra rzecz - tylko ile czasu musieliby go robić?
A podejrzewam, że i za dwa-trzy lata RED Engine będzie trzymał fason na tyle, by wyszedł na nim W3.blazenada - 6 Czerwca 2011, 09:18 A ja mam nieco spoilerowe pytanie, ale ciekawa jestem strasznie :)
Spoiler:
Czy poza Triss mozna uswiadczyc innych czarodziejek z Lozy? :>
dalambert - 6 Czerwca 2011, 09:37 Przetuptałem Wieśka 1, jak na razie 'zakonem' / strzyge utłukłem, ale ambitnie wróce do sejwu i spróbuję cholerę odczarowac/ a pytanie do wojujących w Wiesiu 2 mam takie:
Czy jakoś wgrywając nowa gierke "otrzymuje się" Wieśka z jedynki?
I jakiego?
Bo oczywiście teraz się wybieram dreptać po stronie elfów, więc jak to pokończę to będę maiał co najmniej dwu "Wiesów", że o ewentualnym "neutralnym" nie wspomnę!
Mój Wiesiu zakonczył spacer na 38 poziomie, z jakimiś jeszcze punktami doświadczenia, więc też pytanko o już posiadane doświadczenie się pojawia, że o sprzęcie nie wspomnę /miecz srebrny od Pani Jeziora, stalowy od Królewskiego Łowczego ze 100% wzrostem walenia, oraz Zbroja Kruka wersja "Zakon" / ???