Park marzeń [gry] - Plemiona
Fearfol - 14 Stycznia 2008, 17:49
Co to za czystka w plemieniu, dlaczego chcą wyrzucać tych poniżej 600 pkt. przecież co mam zrobić żeby szybciej je nabić jak dopiero 3 dzień gram 6 dzień gram. a koło mnie wszyscy byli z okresem ochronnym i nikogo nie mogłem ograbić.
gorat - 14 Stycznia 2008, 17:51
Się przytnie najwyżej tego, co tak się chce rządzić.
Czytaj: jak wywali, to dostanie opieprz i przyślemy Ci kolejne zaproszenie
Edit: a starasz się przynajmniej szukać jakichś dalej położonych?
Fearfol - 14 Stycznia 2008, 18:37
no wiesz jak daleko, jak mam wysyłać 60 toporów w trasę na 24 godziny drogi to to trochę nie tak, widziałeś w ogóle gorat na jakich ja peryferiach jestem
gorat - 14 Stycznia 2008, 20:57
Może sprawdzę, ale w moich okolicach są do dzikich pól jakieś dwie-trzy godziny drogi konnicą, więc Twoja piechota w pięć powinna dotrzeć i do takich, co mają po ~1000 punktów - tak, wiem, trudni do złupienia (poczekaj na kawalerię z tym), ale bardzo szybko się zwraca
I wysyłaj głównie piki - topory nadają się dopiero w grubych setkach do grabieży, ew. jako zabezpieczenie dla pik przy rabowaniu gracza, który może być aktywny - czytaj: cały czas robi wojsko. Raz sfarmiłem samymi toporami kogoś, kto próbował się bronić też samymi toporami, nawet nie odczułem, że jakaś obrona tam była
Ixolite - 14 Stycznia 2008, 22:56
Piki są bardzo mocne w obronie, zwłaszcza przy rozbudowanym murze, można się nieźle nadziać. Piki są dobre w początkowych fazach, na słabych przeciwników, ale później raczej do obrony je lepiej wykorzystywać.
Jeśli chcesz kogoś farmić pikami, dawaj im eskortę toporów i zrównaj mury z glebą - ograniczysz straty.
joe_cool - 14 Stycznia 2008, 23:11
gorat napisał/a | 1. Ile trwa robienie szlachcica i monety? Są to procesy równoległe czy szeregowe? |
moneta wybija się natychmiastowo, szlachic potrzebuje 3 godzin.
gorat napisał/a | 2. Po podbiciu wiochy wojsko zostaje w niej (choćby jako pomoc), czy też odwraca się zostawiając goły ugór, który każdy inny może obrabiać jak chce? |
na wioskę, którą chcemy podbić, trzeba najechać parę razy - aż poparcie spadnie poniżej zera. po ataku, po którym tak się stanie, wojsko zostaje w podbitej wiosce.
wiem, bo mam już drugą wioseczkę!
Ixolite - 14 Stycznia 2008, 23:15
Ja na 12 za 8 minut powinienem mieć 2 wiochę, jeśli nie będę miał pecha
EDIT: No Wioska za 2200pkt. jest moja
joe_cool - 14 Stycznia 2008, 23:57
Ixolite napisał/a | No Wioska za 2200pkt. jest moja |
A tak w ogóle to czemu Ziemniak na 13-tce ma nagle 0 punktów ?
Fidel-F2 - 14 Stycznia 2008, 23:59
hmmm...ktoś połknął ziemniaka w całości?
joe_cool - 15 Stycznia 2008, 00:06
no nie wiem - co dziwniejsze, ma 3 wioski, a każda z wiosek ma całkiem sporo punktów... jakiś bug pewnikiem.
EDIT: o, teraz ma ponad 8k...
Ziemniak - 15 Stycznia 2008, 00:10
Właśnie zdobyłem wiochę, pewnie sie musiało zaktualizować
Adanedhel - 15 Stycznia 2008, 09:00
Na 13 zaraz szlachtę robię i zaczynam podbijać. Mam obok siebie ładną wioskę barbarzyńską na 1500 pkt. Mniam.
Na 12 zaraz buduję drugiego szlachcica i spróbuję podbić tego gościa za 3500 punktów, co to mnie zaatakował. Co zabawne - monety i szlachcica zbuduję w większości za surowce zrabowane na nim
Słowik - 15 Stycznia 2008, 09:42
A jest ktoś może na 14?
Bo na 13 przerwa świąteczno-sylwestrowa mnie zniszczyła i usunąłem wiochę.
gorat - 15 Stycznia 2008, 10:10
Kurczę, jeśli można robić ośmiu szlachciców dziennie, to nie wydolę z podbojami, bo finansowo uciągnę - raczej
Adanedhel - 15 Stycznia 2008, 10:48
Na tym etapie raczej nie będziesz w stanie tylu produkować
gorat - 15 Stycznia 2008, 11:53
60000 żelaza i zauważalnie rośnie?
Adanedhel - 15 Stycznia 2008, 11:55
Starczy Ci na dwie monety lub jednego szlachcica i już. A ja na 13 właśnie buduję jednego
Adanedhel - 16 Stycznia 2008, 09:15
Na dobry początek dnia ruszyłem moich 700 konnych, 750 pikinierów i 600 toporników i postanowiłem zrobić niespodziankę gościowi, który mi wczoraj podebrał wioskę za 2500 punktów. A wczoraj wieczorem podpisałem z nim sojusz osobisty. Jestem zuy
Jak mi nie wyjdzie to zastanowię się nad skończeniem gry. Zabiera już od groma czasu, a sesja tuż za rogiem.
gorat - 16 Stycznia 2008, 20:53
Dopisz, na którym świecie się to dzieje.
Oj, czas toto zżera...
12: jutro wieczorem Pałac.
13: Pałac w tym tygodniu. Wojska nie mam jak produkować, bo zagroda zapchana. Więc stoi na Twoim
I wygląda na to, że będę mógł po postawieniu Pałacu od razu zrobić dwie monety i dwóch szlachciców.
Ziemniak - 16 Stycznia 2008, 21:16
Na dwóch szlachciców trzeba trzech monet
gorat - 16 Stycznia 2008, 21:23
Ops
No dobra - trzy monety i dwóch szlachciców
gorat - 17 Stycznia 2008, 20:10
Mam takie dziwne pytanie: jak zaatakuję pięcioma szlachcicami, to od razu zdobywam wioskę? I zostaje mi w niej czterech - jeden znika, jak inni wspominali?
Iscariote - 17 Stycznia 2008, 21:06
Na 13 zacząłem później, a jakoś lepiej idzie mi rozwijanie się. Kuźnia już za chwilę na 20 poziomie będzie. Jak tak dalej pójdzie, to prześcignę siebie samego z 13 serwera
Nie wiem jak ja to zrobiłem.
gorat - 17 Stycznia 2008, 21:24
Lepsze zaopatrzenie surowcowe. I doświadczenie, o.
Adanedhel - 18 Stycznia 2008, 19:47
Na obu mapach zajmuję się przejmowaniem nowych wiosek...
Ixolite - 18 Stycznia 2008, 21:26
A mi się odechciewa właśnie grać - nie mam pomysłu co dalej, wkoło sami mocarze :/
Ziemniak - 18 Stycznia 2008, 23:19
Lać mocarzy
gorat - 20 Stycznia 2008, 13:34
Rrrany, wczorajszy dzień był szalony o.o
joe_cool - 20 Stycznia 2008, 18:54
gorat napisał/a | Rrrany, wczorajszy dzień był szalony o.o |
jakieś szczegóły?
gorat - 20 Stycznia 2008, 19:20
1000 kawalerzystów strat na 13 i 250 na 12
Drobiazg
Przynajmniej na 13 nie powinienem mieć teraz większych problemów Tym bardziej, że idzie olbrzymia pomoc... Kosa Master, dzięki! Już teraz!
|
|
|