To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ


Park marzeń [gry] - Co robić? Czyli w co grać?

Fidel-F2 - 20 Grudnia 2012, 17:49

Magnis, grałeś kiedy w jakich wsześniejszych Hirołsów?
ketyow - 20 Grudnia 2012, 19:27

Kto nie grał w Wake of Gods, ten nie grał w Heroesów. Piątka może się schować. Ósemka raczej też.
Magnis - 20 Grudnia 2012, 20:44

Fidel-F2 napisał/a
Magnis, grałeś kiedy w jakich wsześniejszych Hirołsów?


Grałem w pakiet dodatków do heroesów. Fajnie się grało i była ciekawsza oraz więcej się działo. Nie było podziału na limit osiągnięcia doświadczenia jak tutaj gdzie doszedłem do 22 poziomu i pokazuje mi, że limit został osiągnięty. Tak samo będzie z dodatkowym bohaterem za pewne. W tej chwili oprócz kręcenia w kółko tylko zbieram armię do walki, a potrzeba naprawdę dużo by pokonać przebrzydłego smoka cienia (jest ich 4000 i są bardzo mocne :wink: ) . Spróbowałem z posiadaną armią i zdołałem zabić tylko 2008 sztuk, a reszta się ze mnie śmiała jak przegrałem :) . No nic trzeba pozbierać więcej armii i ruszyć dopiero na niego by go pokonać :wink: :D .

Fidel-F2 - 20 Grudnia 2012, 22:04

Magnis, bo opowiadasz śmiesznie. Grasz w jakiś scenariusz a najpewniej kampanię. Jeden z setek albo i tysięcy. Wybierz taki gdzie nie ma ograniczeń.

Mnie tam piątka nie zainteresowała. Pograłem chwilę i dałem spokój. Trójka i czwórka to jest to.

Nie wiem co to pakiet dodatków do hirołsów.

Matrim - 21 Grudnia 2012, 00:04

ilcattivo13 napisał/a
absolutnie się z Tobą nie zgodzę.

Dlaczego mnie to nie dziwi :) Po prostu model zaproponowany przez producentów bardziej odpowiada Twojemu modelowi rozgrywki. Mnie to wybijało z rytmu, rodziło frustrację i zniechęcało. Ładowanie kolejnego sejwa, w którym znooowu ten wieeelki koleś szarżuje na mnie z wieeelką rakietnicą, czy co on tam miał wielkiego. Zieeew. YouTube. "DE:HR boss fight". Klik-klik i idziemy dalej, ale już gdzieś ta immersja się ulatnia. Z czasem wracała, akurat na czas kolejnej walki z kolejnym bossem i koło się zamykało.

ilcattivo13 - 21 Grudnia 2012, 00:45

Wcale nie odpowiada. Też bym wolał takiego Barretta uśpić i przesłuchać. Ale tak samo było w pierwszym DE - możesz się skradać i skradać, a i tak kiedyś w końcu trafi się jakiś gostek, któremu trzeba będzie tradycyjnie, przy pomocy ołowiu, pomóc zejść z tego łez padołu :)

Po prostu się przyznaj, że gra jest dla Ciebie za trudna i wreszcie osiągniemy jakiś konsensus :mrgreen:

Matrim - 21 Grudnia 2012, 01:15

ilcattivo13, no akurat w tych momentach jest, w pozostałych szło mi zdecydowanie lepiej :)
ilcattivo13 - 21 Grudnia 2012, 15:47

I wszystko jasne. Tak od niechcenia odpaliłem DEHR znowu i tak sobie myślę, że różnice pomiędzy poziomami trudności są prawie niezauważalne. Tzn. im trudniej, tym mniej danych o misjach pokazuje nam HUD i chyba troszkę mniej PD można zdobyć hackując kompy, ale reszta jest na tym samym poziomie.
ketyow - 22 Grudnia 2012, 12:06

Wczoraj i7 przeszedł pozytywnie pierwsze testy i mała bitwa w Supreme Commanderze go nie pobiła, zobaczmy co dziś powie na prawdziwą młóckę :twisted:
ilcattivo13 - 22 Grudnia 2012, 18:25

A jak sprawdza się lupa? :mrgreen:
ketyow - 22 Grudnia 2012, 19:55

Spokojnie, dobrze jest, w grach takich jak SupCom, kiedy się nie ma drugiego monitora szczególnie, FHD jest niezastąpione. Natomiast GTX660m dziś jednak skapitulował jak zrobiłem porządną rozpierduchę, więc detale (a na razie przynajmniej AA) będą musiały pójść w dół ;P:
ilcattivo13 - 22 Grudnia 2012, 20:57

Wiesz, jak poczytałem sobie wątki graficzne na forach S.T.A.L.K.E.R.a, Borderlands i na Nexusie, to się okazało, że AA to najmniejszy pikuś, jeśli chodzi o obciążenie kompa. Światła, cienie, parę innych rzeczy - to naprawdę obciąża kompa. Reszta to margines. To, co Ci linkowałem ostatnio, czyli ENB - znaczy, Boris - też pisał o olewaniu AA.

Edit: A poza tym, nie odpowiedziałeś na pytanie ;P:

ketyow - 23 Grudnia 2012, 09:29

Co do pytania, to nie używam, akurat przesiadałem się z 15,4" i 1680x1050, DPI można zmienić i z głowy.

Natomiast to zależy od gry, w większości nie ma na tyle ciężkich efektów i AA robi największy bajzel (jeszcze zależy od trybu, bo nowsze gry mają z reguły słabsze AA - multisampling - z masą optymalizacji, a nie supersampling). W takim na przykład Metro 2033 konstrukcja gry powoduje, że suwakiem od AA mogę hulać jak chcę i się wydajność prawie nie zmienia, a włączenie DOF (które pogarsza moje doznania zresztą) rozkłada grafikę na łopatki. W Stalkerze na przykład AA nie obciąża tak mocno kompa, bo jest kompletnie tandetny i prawie go nie widać, a światła są po prostu kiepsko zoptymalizowane i dlatego potrafią grafice dokopać. W każdym razie gadanie, że AA to najmniejszy pikuś, to opowiadanie bajek.

A Borderlands w ogóle ma tak niskie wymagania, że poza PhysX wszystko można ustawić na max w FHD i dalej >40 FPS.

ilcattivo13 - 23 Grudnia 2012, 20:00

Niech Ci będzie, i tak pozostanę przy tym, co piszą goście od "gafikowych" patchy i modów :wink:

Matrim - zacząłem drugi raz DEHR (a właściwie trzeci). Do pierwszego bossa podchodziłem mając nieco ponad 70000XP, czyli 14 Praxisów, plus dwa Praxisy kupione i trzy znalezione. Razem 19 sztuk. Mogłem zdobyć więcej XP, ale nie chciało mi się całej komendy obezwładniać (jak grałem pierwszy raz, to tak zrobiłem - każdemu w łeb i do wentylacji :mrgreen: ) i uśpiłem tylko dwóch policmajstrów w trupiarni. No i na samym początku, w fabryce, pierwszych czterech gostków uśpiłem z pukawki, zamiast z bańki, więc też odpadło mi przynajmniej 40XP (albo 65XP, gdybym się postarał i ich załatwił parami).
aha - przy wyliczaniu najpotrzebniejszych w grze augmentacji zapomniałem o podwójnym mordobiciu i "wręcemocności" ;) Ich koszt szybko się zwraca i pomagają potem zdobyć jeszcze więcej XP.

ketyow - 28 Grudnia 2012, 21:43

Co do AA. W Borderlands bez AA wszystko max. 46 FPS. Z AA 2x wszystko max 26 FPS. Z AA 2x i wszystko minimum 29 FPS. Włączenie dwukrotnego wygładzania krawędzi powoduje operowanie na dużo większej rozdzielczości i spadek wydajności ponad 40%.
ilcattivo13 - 29 Grudnia 2012, 04:30

Kolejna borderlandsowa noc za mną ;P: Na początku graliśmy we czterech, 2xsoldier, 1xberserker i 1xsyrena, ale po godzinie jeden soldier odpadł, więc na wolnym kompie postawiłem kukłę - huntera z prawie dwa razy wyższym poziomem. Wzrost ogólnego poziomu trudności był ogromny, ale za to jaki sprzęcik się sypał :D
ketyow - 29 Grudnia 2012, 10:23

ilcattivo13, nic nie mówiłeś! Ja mogłem być hunterem od początku ;P:

A w kwestii narzekania na oryginalne GOTY w innym wątku (bo czytnik DVD mam przypinany pod USB), to udało mi się to obejść i odpalam grę bez płyty i bez cracka.

Memento - 29 Grudnia 2012, 18:21

Co mogę powiedzieć o Painkiller: Hell & Damnation po dwóch dniach grania.
na plus:
- cena gry :mrgreen:
- nowa giwera, bardzo fajna, efektywna i efektowna
- Nekrogigant pokazuje się wcześniej niż w oryginale (co prawda tylko na parę sekund, ale zawsze coś); lubię Nekrogiganta :3
- nie licząc trochę zmodyfikowanych tudzież zupełnie pominiętych poziomów, faktycznie jest to stary dobry PK z lepszą, ładniejszą grafiką
- dodano nowy typ rozgrywki w multi
na minus:
- o ile w singlu Unreal Engine 3 jeszcze można przeżyć, to w multi zwyczajnie ssie; PainEngine gwarantuje dużo szybszy, 'płynniejszy' i precyzyjniejszy bunnyhopping, a przez to wymusza precyzyjniejsze, szybsze celowanie i generalnie bardziej zręcznościową i wymagającą grę, co urozmaica wojnę, rzeź i rąbankę (o;
- brak autorespawnu (teraz bądź tu mądry i graj duela z kimś, kto wygrywa jednym fragiem, ginie i czeka na koniec meczu :S); mam nadzieję, że mózgi z teamu PK Zone już majstrują nad poprawiającą to modyfikacją

Nie jest tragicznie, ale szału też nie ma.

Hubert - 29 Grudnia 2012, 20:28

Ja odpadłem od nowego Painkillera po pół godziny grania. Coś mi w nim nie pasowało, wolę oryginał.
ilcattivo13 - 29 Grudnia 2012, 20:46

ketyow napisał/a
ilcattivo13, nic nie mówiłeś! Ja mogłem być hunterem od początku ;P:
graliśmy po lanie, z wyłączonym internetem :) Żeby nie było takiej akcji, jak przedostatnio, kiedy dosłownie sekundę przed zaliczeniem nam Underdome'a bratu się komp i jednocześnie serwer, po aktualizacjach zrestartował :roll:
ketyow - 29 Grudnia 2012, 21:14

No to słabo. Ja grywałem po wirtualnym lanie głównie, przez tunngle.net (takie hamachi, które działa jak powinno).
ilcattivo13 - 29 Grudnia 2012, 22:57

Tak sobie myślę też, że mój internet może być ciut za wolny, żeby cztery kompy dały radę grać na jakimś onlajnowym serwerze bez lagów, kiedy jeszcze dziewczyny na piątym by siedziały i sobie filmy w necie oglądały :wink: Ale jak się dorobię jakiegoś dsl'a, to wtedy sam osobiście dopilnuję, żeby wszyscy na kompach mieli wyłączone auto-update'y łindozy i wtedy pogadamy :wink:
ilcattivo13 - 2 Stycznia 2013, 19:52

Jakby co, wyszedł nowy mod do KOTOR2. Ten sam team, który zrobił The Sith Lords Restored Content Mod (właśnie wyszła najnowsza jego wersja 1.8.2), czyli przywrócił na wpół wyciętą decyzją wydawcy zawartość gry, teraz wypuścił kompletnie nową rzecz - M4-78 Droid Planet Mod, czyli nowa planeta + 2h czasu gry więcej + broń dla droidów (wycięta w oryginale) + parę innych rzeczy. A co najlepsze - to, jak się zachowamy na planecie droidów, będzie miało odbicie w wydarzeniach na innych planetach :D

Jeśli ktoś nie ma konta na moddb.com i nie chce mu się czekać, aż włodarze owego zakątka łaskawie raczą dać mirrora, to po prostu wejdźcie tutaj i szukajcie (ctrl F) plików z końcówką "M478EP.exe" i "tslrcm_182.exe" :)

czterdziescidwa - 2 Stycznia 2013, 20:25

FTL: http://www.kickstarter.co...-light?ref=card

Rewelacja. Już myślałem że w grach nic fajnego nie da się zrobić, a tu takie coś!

dziko - 2 Stycznia 2013, 22:48

Na GoG gigantyczna wyprzedaż do jutra do 14, warto zajrzeć:

http://www.gog.com/

ilcattivo13 - 2 Stycznia 2013, 23:31

czterdziescidwa - za rzadko tu zaglądasz :mrgreen:
czterdziescidwa - 3 Stycznia 2013, 20:36

ilcattivo13 rzadko mi się coś aż tak podoba, żebym mógł z pełną odpowiedzialnością Wam polecić ;) Ale widzę z poprzednich wpisów że i Tobie FTL przypadło do gustu.
ilcattivo13 - 3 Stycznia 2013, 20:59

No ba! :D Ile krążowników dałeś radę odblokować do tej pory? Bo mnie brakuje w dalszym ciągu tylko "pirata" i "Rocka" :)
czterdziescidwa - 3 Stycznia 2013, 21:32

Ja mam dwa layouty kastrata i po jednym Torusa i tego niewidzialnego. Nie mogę przejść, bo mi sejwy nie działają ;)
ilcattivo13 - 3 Stycznia 2013, 22:37

Pewnie to problem kompatybilności nowej i starej wersji :/ Pewnie też będę musiał zacząć grać od nowa :roll: A to jest całkiem dobry pomysł :D


Partner forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group