Park marzeń [gry] - Co robić? Czyli w co grać?
Dunadan - 3 Września 2012, 16:57
Matrim napisał/a | Ale Guns of the Patriots przecież jest nowsze |
Nie grałem
Matrim - 3 Września 2012, 18:16
Dunadan, a to pardon, wydawało mi się, że kiedyś tu o wrażeniach tu rozmawialiśmy.
Farin - 3 Września 2012, 18:53
Lami ktoś tu w GW2 ?
Ixolite - 3 Września 2012, 19:40
Lamą jeszcze nie byłem, krabem, moa i kurczakiem już owszem
EDIT: i małym, białym, puszystym kłólickiem
Dunadan - 3 Września 2012, 21:27
Matrim, grałem w MGS1 i 2, na PC. W MGS4 chciałem tylko...
ilcattivo13 - 4 Września 2012, 17:07
Zagrałem w "Warlocka MotA" z odpalonym monitorem systemu i już wiem, czemu mi gra się wywala. Po jakiejś godzinie (z małym hakiem) grania, cały RAM jest zawalony na maksa. Przy 16GB RAMu to chyba nie jest normalne.
Z drugiej strony, pamiętając o częstym sejwowaniu i restartując grę raz na godzinę, da się grać
Ilt - 4 Września 2012, 21:08
Tak swoją drogą to ja AFAIR nie miałem takich problemów (na 64-bitowym Oknie).
ilcattivo13 - 4 Września 2012, 22:08
Hłe, zwlekałem o pół tury za długo i znowu zaliczyłem CTD... W:MotA w wersjach do 1.1.4.28 też mi nie sprawiała takich problemów. Dopiero w ostatniej wersji zaczęło coś grze odbijać. Może przeładowali engine danymi i nie dołączyli skryptu, który usuwałby śmieci z RAMu, albo coś innego jest nie teges.
ilcattivo13 - 8 Września 2012, 13:24
Dunadan napisał/a | ilcattivo13, ale DS nigdzie nie miało złych recenzji ( mówię o wersji konsolowej, na PC jest nowa i tylko na IGN póki co jest recenzja) |
Wracam, bo na Gildii.pl pojawiła się recka. Dali 8/10 (ocena nieobiektywna, bo facet gra też na konsolach), ale minusy, to:
Cytat | - koszmarna optymalizacja
- granie na klawiaturze i myszce jest niewykonalne
- Steam + Games For Windows = Horror
- bez modów wygląda słabo |
Ilt - 8 Września 2012, 16:27
Skuszony twą opinią postanowiłem nie zaprzyjaźniać się z DS, zwłaszcza, że już 10 dni do Borderlanda 2 i 11 do (pararam) Torchlighta 2.
Słuchajcie, jakie znacie karcianki? Ale nie w sensie pokera czy makao, a takie jak MtG. Karcianki mogą być webowe, mogą być desktopowe, warunek jeden - do sensownej gry nie mogą być tak kasożerne jak MtG na żywo.
Przykłady, które warunek spełniają:
Duels of the Planeswalker (MtG).
Elements the Game (.com, webowa, polecam, bo swoją drogą świetna).
Magnis - 8 Września 2012, 17:19
Ostatnio pogrywam trochę w Torchlight i kupiłem sobie Scred . Świetna gra muszę przyznać z Sacred, a gram postacią Serafiny. Teraz jak awansowałem na wyższy poziom to moja postać daje lanie goblinom i orkom, że aż miło popatrzeć .
Godzilla - 8 Września 2012, 17:20
No, no! Sacred 2, prawda? Myśmy pogrywali jeszcze w pierwszą wersję i też się podobało, choć zupełnie inna była grafika.
Witchma - 8 Września 2012, 17:21
Mnie się jedynka bardzo podobała, ale od dwójki strasznie się odbiłam. Przekombinowali.
ilcattivo13 - 8 Września 2012, 17:32
Ilt napisał/a | ...zwłaszcza, że już 10 dni do Borderlanda 2... | o to-to-to Już się nie mogę doczekać rzezi
Magnis - 8 Września 2012, 17:37
Kupiłem Sacred - złotą edycję, ale mam wcześniejszą wersję Sacred Plus bez dodatku . Najpierw zacząłem od Sacred Plus aż zakupiłem obecne wydanie i się przerzuciłem by tam spuścić łomot różnym orkom i goblinom oraz złoczyńcom . Fajne misje czy poboczne lub główne, duży świat do zwiedzania i duża ilość przedmiotów do zdobycie sprawiają, że gra się naprawdę fantastycznie.
Posiadam również Lokiego i Titan Questa, ale tylko chwilkę pograłem i niewiele na razie mogę powiedzieć. Jak skończę obecne gry to zabiorę się za powyższe co wymieniłem .
Zresztą jak ktoś ma blisko do Złotych Tarasów to może zajrzeć do Saturna, ponieważ są tam gry od 5 zł i nieraz można znaleźć fajne wydania dawniejszych gier .
Godzilla - 8 Września 2012, 17:46
Dodatek nie był fajny. Przeszliśmy, ale nie mamy ochoty wracać. Gigantyczne owady są jakieś takie... no, niefajne. A na dodatek nie masz takich przestrzeni, gdzie można łazić we wszystkie strony i na skróty (no, najwyżej cię wykończą, jak zabrniesz zbyt daleko zanim się podszkolisz) tylko poruszasz się po labiryncie. Czasami za ścianą labiryntu zieje czarna pustka. Nieprzyjemna rzecz. Nie ma to jak główna rozgrywka. Co prawda w dodatku wstawili parę ciekawych elementów do głównej mapy, ale nie można się tam dostać z samej Arkanii, tylko z Underworld.
Magnis - 10 Września 2012, 14:32
W dodatek jeszcze nie grałem, ale zobaczymy już niedługo co tam wymyślili . Wiem też, że można importować swoją postać do dodatku, ale nie wiem czy będzie taka jak w podstawowej wersji gry czyli czy nie zginą wszystkie punkty doświadczenia i trzeba będzie zaczynać od początku.
dzejes - 12 Września 2012, 19:28
Arcanum - kupiłem na GOG, zainstalowałem i chciałbym dziś godzinkę pograć. Problem w tym, że koniecznie chcę grać technikiem, bo magów i innych rębajłów jest od metra w innych grach. No a podobno jest to wybitnie trudne. Czy rzeczywiście? Nie chcę grać z otwartym spoilerem, tylko po bożemu...
Kiedyś, dawno temu grałem, też inżynierem i pamiętam, że kilka wyborów na początku gry zamknęło mi drogę do najlepszego sprzętu potem, czym się zniechęciłem mocno. No i części znaleźć do czegoś bardziej skomplikowanego to był też kłopot. A i leczenie...
Kurczę, chyba sam siebie przekonałem, żeby stworzyć elfiego maga.
ilcattivo13 - 12 Września 2012, 19:44
dzejes - technikowi z Arcanum nigdy nie zabraknie kasy. A kasa oznacza dostęp do dodatkowych schematów. No i tylko technik może używać najpotężniejszej broni w grze - snajperki. A jak oprócz snajperki będzie jeszcze miał na sobie barbarzyńską zbroję (takie szelki, co to nie dają minusów dla techników), elektryczny pierścionek i czapkę-odchyłkę, to największych bosów rozwalisz w dwie tury. Z tego co pamiętam, to najlepiej rozwijać "granaty", broń, elektrykę, eliksiry (te leczące, a nie wspomagacze) i metalurgię. Ale nawet na najniższych i średnich poziomach w tych technologiach masz dostęp do podstawowych leków (do których masz ziółka w każdym sklepie - no, prawie każdym - i na których kosisz od początku gry kasę), do koktajli mołotowa (jedna z najlepszych broni w grze - atak nią kosztuje chyba tylko jedną akcję, czy coś koło tego, a zadaje niezłe obrażenia obszarowe nie uszkadzające Twoich kompanów), do dobrej siekiery (z dodatkowych schematów możesz ją przekształcić w pyrotechnic axe - najlepszą broń ręczną) i paru innych rzeczy.
Magowie mają tylko jedną jedyną przewagę - teleportację. Bo ich najpotężniejszy czar, dezintegracja, niszczy również możliwy loot, a poza tym, część najsilniejszych wrogów jest na nią odporna.
Edit: błędy
dzejes - 12 Września 2012, 22:20
No nic, to spróbuję. Dzięki za rady
ilcattivo13 - 12 Września 2012, 22:33
Prociem bardzo. Sam się przekonasz, że technikiem gra się przyjemniej
Navajero - 12 Września 2012, 22:33
O ile pamiętam granaty nie dają expa.
ilcattivo13 - 12 Września 2012, 23:32
Widocznie grałeś na słabo spatche'owanej wersji (ostatni unofficial, to wersja 091225 - instaluje się ją po oficjalnym patche'u 1.0.7.4). Cały początek gry to u mnie prawie wyłącznie walka granatami (później, jak walczę z grupami wrogów, to też ich używam) i zawsze exp było.
Navajero - 12 Września 2012, 23:46
Widocznie
mesiash - 13 Września 2012, 10:25
Nie znam gry, to się wypowiem.
ilcattivo13, mówisz że najpotężniejszy czar maga niszczy loot, więc wolisz rzucać granatami, które dają Ci expa dopiero po wgraniu nieoficjalnego moda. Co za problem w takim razie zrobić/ściągnąc moda żeby sytuacja u maga też była przyjemniejsza?
ilcattivo13 - 13 Września 2012, 10:53
mesiash - wydaje mi się, że nawet w wersji podstawowej - 1.0.7.4 exp za ubicie wroga granatem było.
Poza tym, nie myl nieoficjalnych patchy z modami Te pierwsze powstają, gdy fani gry są wkurzeni faktem, że producent gry wypuścił ją niedokończoną i pełną błędów, czasami w stopniu uniemożliwiającym normalną rozgrywkę (to samo było z Falloutem 2 i Wampirem Maskaradą: Bloodlines). Te drugie, to fanowskie (przeważnie tylko kosmetyczne) zmiany gry, żeby dopasować ją do osobistych oczekiwań konkretnego fana.
Co do pytania - można, ale czy wtedy Arcanum będzie się czymś różniło od setek innych cRPGów w klimatach fantasy? Koncepcją tej gry było ukazanie zderzenia dwóch światów/kultur - i to w dość przewrotny sposób. Bo w sytuacji, w której się okazuje, że wbrew tradycyjnemu (dla innych gier oraz ogólnie książek i filmów) sposobowi przedstawiania magii, mimo całej swojej potęgi, to ona ma większe ograniczenia, które w dodatku narastają wraz z poziomem czarów. I to technologia jest tym, co pozwala na więcej i taniej. Gdyby to zmienić, to cała koncepcja gry byłyby do wyrzucenia, a historia w niej przedstawiona straciłaby sens.
agrafek - 14 Września 2012, 10:58
dzejes napisał/a | Arcanum - kupiłem na GOG, zainstalowałem i chciałbym dziś godzinkę pograć. Problem w tym, że koniecznie chcę grać technikiem, bo magów i innych rębajłów jest od metra w innych grach. No a podobno jest to wybitnie trudne. Czy rzeczywiście? Nie chcę grać z otwartym spoilerem, tylko po bożemu...
|
Trochę za późno zauważyłem wątek, ale może jeszcze rada się przyda.
Jeśli grasz technikiem, jak najszybciej znajdź psa i zaprzyjaźnij się z nim. Większość problemów z walką odpadnie a Ty będziesz mógł się spokojnie i bez ryzyka rozwijać. Pies w "Arcanum" to prawdziwa machina bojowa na czterech łapach.
Fidel-F2 - 14 Września 2012, 11:47
a o tym wiedzieliście?
http://www.youtube.com/watch?v=s8CXauMekgE
ilcattivo13 - 14 Września 2012, 15:05
agrafek - ogry są lepsze, bo mogą nosić przedmioty
Magnis - 14 Września 2012, 21:24
Nadal gram w Sacred, ale miałem niespodziankę w przypadku znalezienia ogromnego smoka, który jak zionie ogniem to wszystko puszcza z dymem. Zobaczymy czy dam radę go pokonać czy też będzie trzeba podszkolić swoją postać .
|
|
|