Park marzeń [gry] - Co robić? Czyli w co grać?
Ilt - 22 Maj 2012, 07:43
Osobiście preferuję robić jedną specjalizację miasta (mana lub złoto) + budynki wojskowe, okazjonalnie dodając żarełko dla wampirów. I w mid-game mogę toczyć wojnę ze wszystkimi graczami jednocześnie, cały czas dbając o czystość rasową mojego imperium, co sprawia, że czuję się trochę jak Hitler.
ilcattivo13 - 22 Maj 2012, 15:26
Po co oddzielać kasę i manę, skoro drzewka budynków od kasy i many się pokrywają? Poza tym, przy odpowiednim użyciu czaru "Prosperity", miasta mogą bez problemu osiągnąć poziom 14 i więcej, a to pozwala na kompletne rozbudowanie budynków w tych "gałęziach przemysłu" plus jeszcze parę innych. A wampiry są do bani - zbyt dużo lepszych jednostek ma "death immune". O wiele lepiej założyć miasto w jakimś dodatkowym wymiarze i tam produkować złote smoki. Albo elfich sharpshooterów. Albo nawet latające galeony (zwłaszcza, że dzięki temu, że przystań daje +2 do kasy, to ogólny koszt budynków można wyprowadzić na zero). albo jednostki ze świątyń - przy kilku dodatkowych perkach są nie do zatrzymania.
Ilt - 22 Maj 2012, 16:35
1. Jak masz miasta rozbudowane na maksa, to jesteś w end-game.
2. Drzewko nieumarłych. Na upartego jest jeden wspólny budynek. W sumie to używałem go tylko dla perka, bo many i tak zawsze jest więcej niż idzie zużyć.
3. Przyznaję, death immunity wampiry spowalnia (normalnie wybijają wszystko błyskawicznie, zwłaszcza, że AI rzadko je dobija jak mają mało hpków, co jest straszliwym błędem), ale nie powstrzymuje. Perki + zaklęcia (frost/fire/living weapon) + na drugim czy trzecim poziomie mogą wziąć +20% dmg elemental i wampirami wybijam żywiołaki i nieumarłych.
A wbrew pozorom wampiry najgorzej radzą sobie nie z death immunity a wilkołakami (które mają spirit dmg, a odporność na spirit dmg to rzadkość i jakby tego było mało są jeszcze diabelnie mobilne).
Co nie zmienia faktu, że tak, jednostki ze świątyń są lepsze (choć droższe i trudniej dostępne).
Złote smoki? Chodzi o te dracoliche nieumarłych, czy też prawdziwe złote smoki? Nie miałem chyba jeszcze przyjemności, póki co tylko wybijałem czerwone (też wampirami. Dwa wampiry kładą smoka. )
Farin - 22 Maj 2012, 18:34
Ehhh byście pograli w Fallen Enchantress - to byśmy pogadali, a tak...
ilcattivo13 - 22 Maj 2012, 18:35
Ać tam end-gejm. Raptem dwieście-któraś tura
Drzewka sobie ściągnąłem, ale one nie uwzględniają budynków stawianych na lokacjach specjalnych, a te każda rasa inaczej wykorzystuje.
Enyłej, wystarczy jedno dobrze ustawione miasto, np. mające w zasięgu gniazdo zwykłych czerwonych smoków i klejnoty, w nim stawiamy budynek, który ze smoczych jaj daje 40 many (bez bonusów) i kopalnię klejnotów, która daje 20 złota (bez bonusów), na to lecimy całą gałąź pieniężną (market, bat fort, tax office, bank, mint), od tego mały skok w bok przez vampire mansion do magic bazaar, a potem całą gałązkę many (mana farm, mana vault, crypt, mill of souls), razem to będzie 14 budynków, rzucamy jeszcze na miasto mana spring i mamy jedno miasto, które jest w stanie zapewnić nam manę i kasę dla naprawdę dużej/potężnej armii ożywieńców (~87,75 złota i ~180 many, nie licząc kosztów). A że w dodatkowych wymiarach gniazda smoków i klejnoty są pospolite, to jeśli się jeden taki wymiar zajmie na samym początku gry i zbuduje tam miasto/a, to potem już jest z górki.
A złote smoki można rekrutować w budynkach, które stawia się na gniazdach złotych smoków. Są o niebo lepsze od tego badziewa, które można rekrutować w miastach nieumarłych. Zresztą, niewiele jednostek w grze ma status supreme elite fighter (czy jakoś tak).
Farin - nas jest dwóch - to Ty się dostosuj
Farin - 22 Maj 2012, 19:27
no ale po co mam kupować grę, która jest uboższa od tej w którą ja gram ? Przynajmniej takie wnioski wyciągnąłem z waszych relacji :]
Ilt - 22 Maj 2012, 20:12
Jest uboższa, jest. Ale dzięki temu taki na przykład ja nie spędzam czterdziestu i ośmiu godzin na dobę pykając tury (nie pytajcie jak), co niechybnie czekałoby mnie przy Fallen Enchantress.
ilcattivo13 - 22 Maj 2012, 21:17
Farin - pytanie brzmi, czy Warlock jest od Fallen Enchantress dwa razy uboższy, skoro FE kosztuje dwa razy więcej? A poza tym, nie gram w bety. Zwłaszcza w Stardockowe bety. A juz na pewno nie po "przygodzie" z Elementalem
Ilt - a widziałeś to drzewko? Troszkę jest niedopracowane, bo nie ma znaczonych wszystkich "surowców" i nie przy wszystkich budynkach jest oznakowanie rasy, która może budować, ale mimo wszystko, sporo ułatwia.
Ilt - 22 Maj 2012, 21:49
ilcattivo13 napisał/a | Ilt - a widziałeś to drzewko? Troszkę jest niedopracowane, bo nie ma znaczonych wszystkich surowców i nie przy wszystkich budynkach jest oznakowanie rasy, która może budować, ale mimo wszystko, sporo ułatwia. | Nie widziałem, fajne, jak przestanę być nieumarłym Hitlerem na pewno się przyda. A teraz uciekam szukać jaj smoków.
Farin - 22 Maj 2012, 22:40
ilcattivo13 napisał/a | Farin - pytanie brzmi, czy Warlock jest od Fallen Enchantress dwa razy uboższy, skoro FE kosztuje dwa razy więcej?(...). |
Najpierw sprawdź ceny obu produktów zanim napiszesz post ok ?
ilcattivo13 - 22 Maj 2012, 22:48
ok
Fallen Enchantress - $39.95 (Stardock)
Warlock: MotA - $19.99 (Steam)
Może chcesz linki?
Dunadan - 24 Maj 2012, 23:05
Nie wiedziałęm gdzie wstawić... trochę mnie zszokowało zdjęcie aktorki która podkłądała głos Mirandzie z MAss Effect 3:
http://www.imdb.com/media/rm3025055744/nm2088803
zeskanowali chyba jej twarz... nieźle.
Swoją drogą ciekawe że głos podkładała cała masa aktorów znanych z filmów i seriali sci-fi...
Farin - 25 Maj 2012, 19:07
ilcattivo13 - a to przepraszam bardzo - zdziwko mnie trochę bierze gdyż ja F.E. Kupiłem za ok 100zł z lekkim hakiem....
Dunadan - To jest dość częste w USA. Pamiętam jaki był bój o to kto ma podkładać głos pod Kerrigan ze Starcrafta2.
ilcattivo13 - 25 Maj 2012, 20:18
Farin - a masz oryginał Elementala? Bo właściciele oryginalnej licencji mieli przez jakiś czas (bodajże na początku pre-orderu) zniżkę na FE.
Farin - 25 Maj 2012, 20:41
Wiem o tej zniżce. Nie nie miałem nigdy oryginalnej wersji.
ilcattivo13 - 25 Maj 2012, 22:17
No to widocznie trafiłeś na jakiś pre-pre-order, albo coś w tym guście. Ale odkąd napisałeś o FE na Forum po raz pierwszy, cena zawsze była 39,95 jewro/usdów. Pamiętam, że mnie nieźle zaskoczyło te 160pln za coś, co najprawdopodobniej okaże się szitem.
Farin - 27 Maj 2012, 20:56
Hehehe właśnie sprawdziłem u Stardocka co jest grane z kasą za F.E.
https://store.stardock.com/product/ESD-SDE-W017
wyświetla mi 114,78zł
Ilt - 27 Maj 2012, 21:23
Tylko, że "Your order will be charged in US Dollars", więc ostateczny przelicznik będzie albo bankowy (płatność kartą), albo paypalowy.
ilcattivo13 - 28 Maj 2012, 00:38
Poza tym i tak wychodzi ~33$ do ~20$... Znaczy, nie dwa razy droższa, tylko ~1,6 raza droższa
Dunadan - 28 Maj 2012, 14:25
Farin napisał/a |
Dunadan - To jest dość częste w USA. Pamiętam jaki był bój o to kto ma podkładać głos pod Kerrigan ze Starcrafta2. |
Pytanie - czemu tak robią tylko z niektórymi? w ME zeskanowali Mirandę, Elusive Man'a i Sheparda. Dla mnie to dość dziwne uczucie zobaczyć prawdziwą fotę postaci z gry
ilcattivo13 - 29 Maj 2012, 22:31
Far Cry 2 czy Syndicate, oto jest pytanie... Kumpel-świnia mnie przed nim postawił, a ja się męczę
A pal licho - najpierw FC2. Może w międzyczasie wypuszcza jakiegoś patchulca do Syndykatu
Żegnajcie pjelęgniarze, idę na transfuzję. A potem w tropiki. O!
Ilt - 29 Maj 2012, 22:57
Wracam do Skyrima, modding jest w 2 fazie zaawansowania i powoli wchodzi w 3 (1 faza - poprawki kosmetyczne, nowe przedmioty, zmieniony crafting, skille, etc., 2 - nowa zaawansowana zawartość, taka jak modele (Monster Mod i opierzone smoki ) czy lokacje, 3 - porządne overhaule [póki co są trzy, a do tego średnio ze sobą kompatybilne] i porządne questy (naliczyłem 4: Moonpath, STS, Asteria i Deus Moon)). No a do tego można już walczyć konno (póki co beta, ale już za parę dni, za dni parę).
A do tego jest taki genialny graficzny mod - RCRN, Realistic Colors and Realistic Nights - i wreszcie gra nie wygląda jakbym był na LSD.
Ściągnąłem od nowa mody. Aż boję się sprawdzić, ile giga zajmują, ale więcej niż 10 na bank.
e: o, wypatrzyłem jeszcze coś, co wprowadza hipotermię do gry. Jestem za
Homer - 29 Maj 2012, 23:21
A ja mam ciągle Alana Wake'a na półce i jeszcze nie ruszyłem... Ale może już pora odstawić Diabełka.
Taselchof - 29 Maj 2012, 23:34
Wiedźmin Dwójka zaczynam zobaczymy z czym to się je. Tylko tnie dziadostwo niemiłosiernie, ale dla przemowy Foltesta do swoich żołnierzy warto było się przemęczyć.
Homer - 30 Maj 2012, 00:31
Ale upewnij się, że masz tę WŁAŚCIWĄ nową wersję... (jesli miałeś intro z filmem Bagińskiego, a po prologach, aktach Jaskier podsumowuje sytuacje - to tak).
Taselchof - 30 Maj 2012, 09:32
Przeszedłem dwie części prologu występowania Jaskra nie stwierdziłem. System walki jakoś mocno kuleje potrafi mi zmienić przeciwnika którego bym chciał zaatakować, mocno konsolowe to wsio. Plakaty w obozie armii fajne, podobnie jak zachowanie Foltesta iście napoleońskie i słynna scena łóżkowa, chociaż widzę że nad Triss mocniej się graficy napracowali jak nad samym Geraltem.
Homer - 30 Maj 2012, 10:08
Jaskier ma być po prologu... takie wstawki podsumowujące. Był film Bagińskiego na początku? Zamach na Demawenda? Jak masz złą wersję to nie graj bo szkoda.
ilcattivo13 - 30 Maj 2012, 11:52
Odpaliłem Far Cry 2 i wydałem z siebie jedno wielkie "łaaaaaaaaaaaaa" Grafika jest taka, że majtki z żopy zrywa. Skajrim nawet po poprawkach nigdy tak ładnie wyglądać nie będzie. No i ta walka w dżungli. Czułem się jakbym był w Wietnamie. Gdzieś coś się zarusza, profilaktycznie zmieniasz siedzenie kierowcy na siedzenie operatora kaemu i sruu seriami po krzaczorach. Widok odcinanych kulami gałązek czy dużych liści jest po prostu genialny. A jak jeszcze pomiędzy tym koszonym zielskiem wytryśnie jedna czy dwie fontanny krwi tętniczej... Miodzio!
BTW. A wiesz Ilt, że w takim polskim Two Worlds walka konna była możliwa od samego początku? I nawet jej patche'owac nie musieli
Taselchof - 30 Maj 2012, 13:40
Trudno powiedzieć bo prologu nie przeszedłem dopiero co był smok i próba dostania się do miasta. Po Aardzie fajne kombosy nie raz wchodzą. Jednak jest sporo bugów np. jeden żołnierz podczas cutscenki pojawiał się i znikał. Raczej nie będę miał dostępu do innej wersji więc pozostaje mi to co jest.
Farin - 30 Maj 2012, 17:46
Taselchof napisał/a | Trudno powiedzieć bo prologu nie przeszedłem dopiero co był smok i próba dostania się do miasta. Po Aardzie fajne kombosy nie raz wchodzą. Jednak jest sporo bugów np. jeden żołnierz podczas cutscenki pojawiał się i znikał. Raczej nie będę miał dostępu do innej wersji więc pozostaje mi to co jest. | ta druga wersja jest za darmo! To bardziej taki duuży Patch :]
Podobnie było z jedynką
|
|
|