Park marzeń [gry] - Plemiona
joe_cool - 1 Stycznia 2008, 19:14
zdarza się
Robert MW - 2 Stycznia 2008, 00:01
Zaciekawiony wszedłem na 12 świat po nickiem sir Altsin. Jest szansa na zaproszenie do plemienia?
joe_cool - 2 Stycznia 2008, 13:40
się robi
Adanedhel - 2 Stycznia 2008, 17:36
Na nowy rok dorobiłem się pałacu! (przy okazji dzięki goratowi za zaopiekowanie się moimi ludkami) I zaraz zdałem sobie sprawę, że budowa pana jego szlachcica będzie raczej długotrwałym przedsięwzięciem...
joe_cool - 3 Stycznia 2008, 14:49
pałacyk się buduje, za parę godzin będzie stał. a potem zacznie się zbieranie surowców na szlachcica (a w tzw. międzyczasie na spichlerz)
czy jakiś specjalist już się wypowiedział w temacie, gdzie najlepiej podbijać nowe wioski?
Fidel-F2 - 3 Stycznia 2008, 14:52
joe_cool napisał/a | pałacyk się buduje, za parę godzin będzie stał. a potem zacznie się zbieranie surowców na szlachcica | ech, łezka w oku, zazdroszcze wam joe_cool napisał/a |
czy jakiś specjalist już się wypowiedział w temacie, gdzie najlepiej podbijać nowe wioski? | IMO w miarę blisko i stosunkowo dobrze rozwinięte, niektóre dodatkowo mają bonusy w postaci zwiększonej produkcji tego czy owego
joe_cool - 3 Stycznia 2008, 15:04
bonusy są chyba tylko na 13-tym na 12 nie rzuciły mi się jeszcze w oczy.
bo ogólnie się zastanawiam, że jak druga wioska będzie za blisko, to się zmniejszy potencjał wypraw rabunkowych - przecinanie się rewirów łowieckich, ju noł łoraj min
Fidel-F2 - 3 Stycznia 2008, 15:07
ya aj noł, ale gdy będziesz miała szlachciców i możliwość zwiększania potencjału produkcyjnego za pomocą nabywania kolejnych wiosek rabunek będzie chyba mniej istotny, chociaż mogę sie mylić, szlachcic jest kosztowny
joe_cool - 3 Stycznia 2008, 15:15
no właśnie - bo z drugiej strony zbyt duża odległość może być niekorzystna ze względu na długie czasy przerzutu wojska i surowców...
Fidel-F2 - 3 Stycznia 2008, 15:54
imo raczej bliżej niż dalej i lać co silniejszych w okolicy żeby nie podbierali surowców od słabych wiosek w pobliżu
Adanedhel - 4 Stycznia 2008, 08:52
No. Lanie silnych będzie koniecznością. Oczywiście ja znów mam problem, zwłaszcza na 13. Ci silni są jak jeden mąż w licznych plemionach, a ja mam tylko jedną towarzyszkę do pomocy.
Ale tak sobie posprawdzałem co oni tam mają... Mam 210 kawalerzystów i 150 toporników, z tego co widziałem wystarczyłoby to do zajechania wszystkich w okolicy.
Ixolite - 4 Stycznia 2008, 09:06
A ja jestem *beep*! Dopiero dziś wpadłem na pomysł, żeby przeczytać zaległe wiadomości i plemienne fora
Za to na 12 po najechaniu silnej wioski kilka razy, wioska ta przyłączyła się do nas Teraz tylko muszę surowców trochę zwrócić, bo ostatni atak dochodził do celu już jak się do nas dołączyła i złupiłem ją jak już u nas była
joe_cool - 4 Stycznia 2008, 12:19
na 12 w wiosce obok (1500 pkt) zainstalował się niejaki pioder (B.O.B.) - to ten co 1000 toporników na mnie raz ruszył. wtedy to szło długo, a teraz koleś ma do mnie kilka minut kawalerią. i nie wiem, co teraz robić - budować obronę czy zbierać na monety i szlachcica
na 13 jestem bossem w okolicy i sama nie wiem, co z surowcami robić
mBiko - 4 Stycznia 2008, 12:48
Jeżeli mas nadwyżki na 13 to jetem otwarty na propozycje .
joe_cool - 4 Stycznia 2008, 13:26
a co by cię interesowało? na razie pakuję nadwyżki w wojsko, ale to się szybko zwraca (z nawiązką) poprzez misje grabieżcze
a tak w ogóle to chyba daleko mamy do siebie
mBiko - 4 Stycznia 2008, 13:41
Niestety mam daleko do wszystkich. Najbliższy współplemieniec, którego zresztą sam skaptowałem i wcale nie jestem pewien jego wierności Krukom, jest ode mnie oddalony o 6 godzin. Miałem kilka problemów z wojskiem, kilka razy wycięło mi w pień grupy liczące od 60 do 100 chłopa i od tamtej pory cierpię na notoryczne braki w żelazie. Nawet grabieże przynoszą go stosunkowo mało.
Ziemniak - 4 Stycznia 2008, 13:48
Buduj huty mBiko, a poza tym handel twoim przyjacielem, ja regularnie wymieniam drewno na żelazo (ok. 10000 dziennie)
mBiko - 4 Stycznia 2008, 13:51
Trzeba najpierw coś mieć, jak pisałem musiałem najpierw odtworzyć armię, którą mi jakieś alieny wpier...
joe_cool - 4 Stycznia 2008, 14:18
żelaza akurat też mam stosunkowo 'mało', ale handluję dzielnie
mBiko - 4 Stycznia 2008, 15:10
A propos 12 joe, podesłać Ci jakieś armijesku?
joe_cool - 4 Stycznia 2008, 15:15
jak masz jakieś nadwyżki, to chętnie - chociaż na razie jest spokój.
zresztą i tak się zastanawiam, czy sobie 12tki nie odpuścić - czasu mało na dwa światy, a bardziej mi się podoba sytuacja, gdzie jestem bossem
mBiko - 4 Stycznia 2008, 15:17
Jakiej formacji potrzebujesz najbardziej?
joe_cool - 4 Stycznia 2008, 15:22
nie mam pojęcia - coś obronnego?
a wrcając do 13tki - podesłać ci jakieś surowce?
mBiko - 4 Stycznia 2008, 15:23
Jeżeli masz jakiekolwiek nadwyżki to chętnie. Na 12 wyślę co mogę.
joe_cool - 4 Stycznia 2008, 15:25
spoko - grabieże idą taśmowo i nie nadążam wydawać
jaki był Twój nick again? Niall coś tam?
mBiko - 4 Stycznia 2008, 15:29
Niall Noigiallach. 20 łuczników i 40 mieczników poszło.
joe_cool - 4 Stycznia 2008, 15:35
chciałam Ci wysłać surowce, niestety:
Cytat | Wolne przesyłanie surowców jest na razie zdeaktywowane
Handel w obrębie plemienia będzie możliwy dnia 21.01.2008 o godzinie 14:41. |
a za wojsko dziękuję i dygam
evilmg - 4 Stycznia 2008, 16:21
powiedzcie mi jak to jest z taranami. niszcza mury wsi, czy tylko pozwalaja uniknac strat.
ile taranow trzeba wyslac by zniszczyly 1 poziom murow, a ile aby kilka?
joe_cool - 4 Stycznia 2008, 16:36
no właśnie też nie wiem. kiedyś wysłałam próbnie dwa tarany na jakiś mur, ale a) nic nie zniszczyły, b) wzięły i się poszły czesać
gorat - 4 Stycznia 2008, 19:45
GOOOORIIIIIM!!!
|
|
|