To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ


Park marzeń [gry] - Plemiona

joe_cool - 1 Stycznia 2008, 19:14

zdarza się ;P:
Robert MW - 2 Stycznia 2008, 00:01

Zaciekawiony wszedłem na 12 świat po nickiem sir Altsin. Jest szansa na zaproszenie do plemienia? :D
joe_cool - 2 Stycznia 2008, 13:40

się robi :D
Adanedhel - 2 Stycznia 2008, 17:36

Na nowy rok dorobiłem się pałacu! (przy okazji dzięki goratowi za zaopiekowanie się moimi ludkami) I zaraz zdałem sobie sprawę, że budowa pana jego szlachcica będzie raczej długotrwałym przedsięwzięciem...
joe_cool - 3 Stycznia 2008, 14:49

pałacyk się buduje, za parę godzin będzie stał. a potem zacznie się zbieranie surowców na szlachcica (a w tzw. międzyczasie na spichlerz) :roll:

czy jakiś specjalist już się wypowiedział w temacie, gdzie najlepiej podbijać nowe wioski?

Fidel-F2 - 3 Stycznia 2008, 14:52

joe_cool napisał/a
pałacyk się buduje, za parę godzin będzie stał. a potem zacznie się zbieranie surowców na szlachcica
ech, łezka w oku, zazdroszcze wam
joe_cool napisał/a

czy jakiś specjalist już się wypowiedział w temacie, gdzie najlepiej podbijać nowe wioski?
IMO w miarę blisko i stosunkowo dobrze rozwinięte, niektóre dodatkowo mają bonusy w postaci zwiększonej produkcji tego czy owego
joe_cool - 3 Stycznia 2008, 15:04

bonusy są chyba tylko na 13-tym :( na 12 nie rzuciły mi się jeszcze w oczy.
bo ogólnie się zastanawiam, że jak druga wioska będzie za blisko, to się zmniejszy potencjał wypraw rabunkowych - przecinanie się rewirów łowieckich, ju noł łoraj min ;)

Fidel-F2 - 3 Stycznia 2008, 15:07

ya aj noł, ale gdy będziesz miała szlachciców i możliwość zwiększania potencjału produkcyjnego za pomocą nabywania kolejnych wiosek rabunek będzie chyba mniej istotny, chociaż mogę sie mylić, szlachcic jest kosztowny
joe_cool - 3 Stycznia 2008, 15:15

no właśnie - bo z drugiej strony zbyt duża odległość może być niekorzystna ze względu na długie czasy przerzutu wojska i surowców...
Fidel-F2 - 3 Stycznia 2008, 15:54

imo raczej bliżej niż dalej i lać co silniejszych w okolicy żeby nie podbierali surowców od słabych wiosek w pobliżu
Adanedhel - 4 Stycznia 2008, 08:52

No. Lanie silnych będzie koniecznością. Oczywiście ja znów mam problem, zwłaszcza na 13. Ci silni są jak jeden mąż w licznych plemionach, a ja mam tylko jedną towarzyszkę do pomocy.

Ale tak sobie posprawdzałem co oni tam mają... Mam 210 kawalerzystów i 150 toporników, z tego co widziałem wystarczyłoby to do zajechania wszystkich w okolicy.

Ixolite - 4 Stycznia 2008, 09:06

A ja jestem *beep*! :D Dopiero dziś wpadłem na pomysł, żeby przeczytać zaległe wiadomości i plemienne fora ;)

Za to na 12 po najechaniu silnej wioski kilka razy, wioska ta przyłączyła się do nas :D Teraz tylko muszę surowców trochę zwrócić, bo ostatni atak dochodził do celu już jak się do nas dołączyła i złupiłem ją jak już u nas była ;)

joe_cool - 4 Stycznia 2008, 12:19

na 12 w wiosce obok (1500 pkt) zainstalował się niejaki pioder (B.O.B.) - to ten co 1000 toporników na mnie raz ruszył. wtedy to szło długo, a teraz koleś ma do mnie kilka minut kawalerią. i nie wiem, co teraz robić - budować obronę czy zbierać na monety i szlachcica :?

na 13 jestem bossem w okolicy i sama nie wiem, co z surowcami robić :mrgreen:

mBiko - 4 Stycznia 2008, 12:48

Jeżeli mas nadwyżki na 13 to jetem otwarty na propozycje :mrgreen: .
joe_cool - 4 Stycznia 2008, 13:26

a co by cię interesowało? na razie pakuję nadwyżki w wojsko, ale to się szybko zwraca (z nawiązką) poprzez misje grabieżcze :twisted:

a tak w ogóle to chyba daleko mamy do siebie ;)

mBiko - 4 Stycznia 2008, 13:41

Niestety mam daleko do wszystkich. Najbliższy współplemieniec, którego zresztą sam skaptowałem i wcale nie jestem pewien jego wierności Krukom, jest ode mnie oddalony o 6 godzin. Miałem kilka problemów z wojskiem, kilka razy wycięło mi w pień grupy liczące od 60 do 100 chłopa i od tamtej pory cierpię na notoryczne braki w żelazie. Nawet grabieże przynoszą go stosunkowo mało.
Ziemniak - 4 Stycznia 2008, 13:48

Buduj huty mBiko, a poza tym handel twoim przyjacielem, ja regularnie wymieniam drewno na żelazo (ok. 10000 dziennie)
mBiko - 4 Stycznia 2008, 13:51

Trzeba najpierw coś mieć, jak pisałem musiałem najpierw odtworzyć armię, którą mi jakieś alieny wpier...
joe_cool - 4 Stycznia 2008, 14:18

żelaza akurat też mam stosunkowo 'mało', ale handluję dzielnie :D
mBiko - 4 Stycznia 2008, 15:10

A propos 12 joe, podesłać Ci jakieś armijesku?
joe_cool - 4 Stycznia 2008, 15:15

jak masz jakieś nadwyżki, to chętnie - chociaż na razie jest spokój.

zresztą i tak się zastanawiam, czy sobie 12tki nie odpuścić - czasu mało na dwa światy, a bardziej mi się podoba sytuacja, gdzie jestem bossem :mrgreen:

mBiko - 4 Stycznia 2008, 15:17

Jakiej formacji potrzebujesz najbardziej?
joe_cool - 4 Stycznia 2008, 15:22

nie mam pojęcia - coś obronnego?

a wrcając do 13tki - podesłać ci jakieś surowce?

mBiko - 4 Stycznia 2008, 15:23

Jeżeli masz jakiekolwiek nadwyżki to chętnie. Na 12 wyślę co mogę.
joe_cool - 4 Stycznia 2008, 15:25

spoko - grabieże idą taśmowo i nie nadążam wydawać :D

jaki był Twój nick again? Niall coś tam?

mBiko - 4 Stycznia 2008, 15:29

Niall Noigiallach. 20 łuczników i 40 mieczników poszło.
joe_cool - 4 Stycznia 2008, 15:35

chciałam Ci wysłać surowce, niestety:
Cytat
Wolne przesyłanie surowców jest na razie zdeaktywowane
Handel w obrębie plemienia będzie możliwy dnia 21.01.2008 o godzinie 14:41.
:(

a za wojsko dziękuję i dygam :D

evilmg - 4 Stycznia 2008, 16:21

powiedzcie mi jak to jest z taranami. niszcza mury wsi, czy tylko pozwalaja uniknac strat.

ile taranow trzeba wyslac by zniszczyly 1 poziom murow, a ile aby kilka?

joe_cool - 4 Stycznia 2008, 16:36

no właśnie też nie wiem. kiedyś wysłałam próbnie dwa tarany na jakiś mur, ale a) nic nie zniszczyły, b) wzięły i się poszły czesać :roll:
gorat - 4 Stycznia 2008, 19:45

GOOOORIIIIIM!!!


Partner forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group