To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ


Park marzeń [gry] - Nadchodzą... czyli na co czekamy?

Dabliu - 18 Lutego 2011, 11:49

NURS napisał/a
A ja chyba się trochę zaśliniłem...
http://uk.ign.com/videos/...ncement-trailer
Nasza produkcja, byle tylko nie scrapowali systemu walki jak w condemned 2. Bo graficznie miodzio.


Zapowiada się to całkiem fajnie; klimat coś jakby Lostów z zombiakami 8)

Hubert - 18 Lutego 2011, 13:28

Techland wchodzi na wysokie obroty. To cieszy. :)

Btw, ciekaw jestem, czy kampania promocyjna Diablo 3 będzie obejmować na przykład takie atrakcje 8)

Dunadan - 19 Lutego 2011, 12:12

NURS, chyba żaden inny trailer nie zrobił na mnie takiego wrażenia... jeśli ta gra będzie tak emocjonalnie nastawiona to... no będzie coś mocnego. Kurde i to Polacy jeszcze robią :shock:
Hubert - 19 Lutego 2011, 16:55

I Dabliu przy tym robi :)

Mnie też marzy się wziąć udział w tworzeniu gry, ale programista ze mnie żaden. Poza tym, to już chyba nie wygląda tak, jak w legendach o Blizzardzie, Black Isle czy innych fajnych studiach.

Adon - 22 Lutego 2011, 23:50

Zacząłem demo Dragon Age 2 i na razie rozczarowanie. Ta grafika jest badziewna, a przycina ociupinkę na moim i7 920, GF250 GTS i 6GB ramu. Do tego nie mogę na tym włączyć maksymalnych detali (tylko DX11), ani nawet wysokich (tylko DX10), choć te ostatnie powinny działać, w końcu GF250 obsługuje DX10. Fabularnie - pierwsze co mi się rzuciło w oczy, to pomysł podobny jak w trailerach Witchera 2, gdzie różne postaci opowiadają swoje wersje tej samej historii. Pograłem 15 minut i odpuściłem, bo nie działo się nic specjalnego prócz młócki. Z technikalii jeszcze warto wspomnieć, że nie da się stworzyć własnej postaci - ta opcja, jak i wiele innych jest zablokowanych w demie. A wobec tego faktu nie chce mi się grać, żeby to samo jeszcze raz przechodzić po premierze. Mam stosunek ambiwalentny - nie wiem, czy chcę inwestować w tą grę, jeśli na moim komputerze ze średnimi detalami, ma to chodzić, jak dotąd. Głęboko to przemyślę, zwłaszcza w mojej obecnej sytuacji.
Hubert - 23 Lutego 2011, 01:00

Adon, a jak z dialogami?
Adon - 23 Lutego 2011, 01:04

Podobnie to wyglądało jak w jedynce, tylko menu dużo mniejsze. Przy każdej sekwencji dialogowej coś się doczytywało i oczywiście na moment cięło. Mam nadzieję, że to niedoróbki dema, nie całego produktu. Bo nie mam słabego kompa, nie chcę zatem myśleć, jak by to miało działać na przeciętniakach.
Navajero - 23 Lutego 2011, 01:48

Nie straszcie mnie, bo ja już zamówiłem :)
Hubert - 23 Lutego 2011, 08:51

Adon, ale ikonki zostały czy jednak normalne linie dialogowe?
Adon - 23 Lutego 2011, 09:04

Normalne linie dialogowe, przy których są ikonki obrazujące chyba jakiego rodzaju jest to odpowiedź: neutralna, agresywna, spolegliwa itp.
Matrim - 23 Lutego 2011, 10:18

Nie całkiem takie normalne. Bardziej to przypomina system z Mass Effect, czyli "zdanie reprezentatywne" wybieramy, ale bohater wypowiada zupełnie inne słowa.

Moim zdaniem nie jest źle. Co prawda przesadna sieczka trochę przeszkadza, gra opiera się głównie na umiejętnościach specjalnych, bo o jakąś taktykę trudno. Choć z drugiej strony, po kilku minutach można się przyzwyczaić i tworzą się zalążki taktyczne ;)

Grafika nadal nie jest świetna, ale jest lepsza niż w jedynce. Modele postaci są trochę mniej kanciaste i trochę bardziej szczegółowe.

A fabuła... Hmmm... Początkowo pomyślałem sobie, że to nie będzie nic dobrego. Ale po skończeniu prologu jest krótka zajawka, trailer i przeskok do kolejnej przygody z dalszej części gry. I jest to na tyle fajnie zrobione, że zachęca.

Ciekaw jestem jeszcze, jak DA2 będzie wyglądać na konsolach. Głównie ta sieczka...

Adon - 23 Lutego 2011, 10:23

A jaki masz sprzęt i na jakich ustawieniach próbowałeś? Bo IMO to jest spore przegięcie, że na mocnym sprzęcie to wygląda jak wygląda (co mi się rzuciło w oczy na pierwszych planszach, to puste lokacje ze zblurowanymi teksturami, to naprawdę nie zachęca). Starsze gry wyglądają lepiej.
Matrim - 23 Lutego 2011, 10:42

HP Pavilion dv7-coś-tam ;)

Core 2 Duo 2GHz, 3GB Ram, nVidia 9600M GT, tyle wiem :)

Ustawienia średnie, ale dla mnie w sumie ważniejsze od detali jest fakt, żeby mi się widok nie przycinał.

Adon - 23 Lutego 2011, 13:35

Cięło Ci? Mi w 1920x1080 cięło. Crysis w tej rozdzielczości na starszym kompie mi nie ciął, a to przycinało.
Matrim - 23 Lutego 2011, 13:48

Adon, na średnich i przy laptopowym 1440x900 przy jakimś młynie w grze czasem przycięło, ale ogólnie gra się komfortowo. Ale dodatkowo działało jeszcze kilka programów w tle.
Adon - 23 Lutego 2011, 13:52

Pewnie kwestia optymalizacji. Na razie nie tykam, głęboko się zastanowię, jak będzie premiera. Póki co jestem zniechęcony, głównie przez te puste plenery.
ilcattivo13 - 24 Lutego 2011, 08:57

Adon napisał/a
Cięło Ci? Mi w 1920x1080 cięło. Crysis w tej rozdzielczości na starszym kompie mi nie ciął, a to przycinało.


a ile masz pamięci w grafice?

Adon - 24 Lutego 2011, 09:11

1GB
I to była pierwsza gra, która mi cięła. Na dodatek wcale nie najlepiej wyglądająca.

ilcattivo13 - 24 Lutego 2011, 13:33

Może w wersji gotowej poprawią engine. Ja już dawno przestałem instalować dema - za dużo nerwów.
Navajero - 24 Lutego 2011, 14:08

Mnie też się demo z lekka przycinało, a sprzęt mam dobry. Nb. ktoś skasował tego ogra? Bo ja poległem. Nie ma nawet opcji: "zwiewaj" bo droga zablokowana.
Adon - 24 Lutego 2011, 14:42

Którego ogra? Tego na samym początku? Moją łotrzycą załatwiłem go bez problemu - cały czas dawałem zdolność atak z tyłu a czarodziejka zajmowała się resztą. Nie zdjął mi nawet połowy HP.
Matrim - 24 Lutego 2011, 19:59

Adon napisał/a
Nie zdjął mi nawet połowy HP.
A w podejściu "realnym" też ci tak łatwo poszło? ;) Mój bohater ledwo zipał na końcu tej potyczki ;)
Adon - 24 Lutego 2011, 20:11

A były dwa? :mrgreen: Mówiłem, że grałem tylko jakieś 10-15 minut. :wink: Zachęciłeś mnie, żeby jednak zagrać jeszcze troszkę w to demo, choć miałem zamiar grać dopiero ewentualnie w pełną wersję. Daleko jeszcze do tego ogra? Bo nie wiem, czy się zmuszać?
Navajero - 24 Lutego 2011, 20:11

Załatwiłem go w końcu, ale wojownikiem. Magiem nie dało rady.
Matrim - 24 Lutego 2011, 20:14

Adon, no trzeba dojść do tego samego momentu w którym panienka opowiadała historię Bohatera, tylko, że w wersji krasnoluda - tej "jak to było naprawdę". Kilka potyczek ze słabymi przeciwnikami, kilka spotkanych niezależnych postaci, a na końcu walka z ogrem, która już taka prosta nie jest, jak to legendy o Bohaterze mówiły. A po walce... uuu... po walce jest przerywnik, który jest niezły i mnie bardzo do gry zachęcił.
Adon - 24 Lutego 2011, 20:20

No dobra, spróbuję. Zachęciłeś mnie. ;) A kim Ty próbowałeś? Wiemy już od Navajero jak jest z magiem i wojownikiem. Ja spróbuję łotrzycą.
Matrim - 24 Lutego 2011, 20:29

Grałem łotrzykiem - dwie bronie w stylu Nasira zawsze mnie w grach kupują ;) W trakcie "dojścia" do ogra osiągniesz prawdopodobnie ze trzy poziomy - uważnie dobieraj umiejętności ;)
Adon - 24 Lutego 2011, 23:23

Drugi ogr tak jak za pierwszym razem - nawet połowy hp nie zdjął. Faktem jest, że paladynka z drwiną się przydała, bo odciągała to całe tałatajstwo, co dobiegało. :mrgreen:
Hubert - 25 Lutego 2011, 15:08

Hm, może ściągnę to demko. Jeśli mówicie, że fabularnie się zapowiada git.
Adon - 25 Lutego 2011, 22:28

Pojawił się pierwszy screen z Thief 4. Niewiele tam widać, ale to co widać zapowiada się nieźle.


Partner forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group