To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ


Park marzeń [gry] - Nadchodzą... czyli na co czekamy?

hrabek - 3 Wrzeœśnia 2010, 11:46

No to trochę na Batmana poczekamy. Dopiero za rok ma być. Ale jak go dopracują tak jak jedynkę, to będzie naprawdę świetnie.
Hubert - 4 Wrzeœśnia 2010, 18:49

Koniec świata się zbliża. Ale jaja. :mrgreen:
ilcattivo13 - 11 Wrzeœśnia 2010, 17:12

Wiki napisał/a
Elemental received an average rating of 57% on review aggregator Metacritic, with grades ranging from 70% to 30%.[41] Reviewers criticized the game for technical issues, problems with core game concepts, and poor GUI and documentation, and praised its ambition and strategic flexibility.

Due to severe technical problems, PC Gamer and GameSpot delayed reviewing the game until post-release patches were available.[42][43]

Game Informer criticized the game's lack of polish and broken combat system, stating that Elemental failed to combine excellent individual features into a cohesive game.[44] PC Gamer felt the game's ambition and sense of discovery were let down by inadequate AI.[45] G4 said the game felt like a work in progress, lacking documentation and polish, and called it a victim of an over-ambitious design.[46] 1UP.com also criticized the AI and over-ambitious design, concluding that the game just isn't fun due to crashes and a poorly designed GUI.[47] Tom Chick called the game disappointingly primitive, lacking clarity and purpose, and in need of the work it should have gotten when it was in beta, if not earlier.[48] For GameSpot, Elemental's solid game foundation and many worthy ideas and ambitions were impeded by a wide range of problems including frequent crashes, disappointing visuals, a poor interface, bad AI and unsatisfying tactical combat.[49]

Many reviewers felt the game had the potential for significant improvement with sufficient patching,[46] citing Stardock's track record of post-release support.[44][48][49]

Elemental's designer Brad Wardell agreed with the negative reviews[50] and ascribed the launch difficulties to insufficient QA process and [his] own catastrophic poor judgment in not objectively evaluating the core game play components. Stardock was forced into layoffs due to the unexpectedly poor launch.[51]


A ja tak czekałem na godnego następcę Master of Magic... I moje nadzieje miały się spełnić, a tu ZONG! Ech...

Lichtenstein - 14 Wrzeœśnia 2010, 00:33

W przyszłym tygodniu wychodzi Combat Mission: Afghanistan.

Sam nie wiem, którą stroną grać, jeśli celem ma być masowa śmierć sowietów. :wink:

Dunadan - 19 Wrzeœśnia 2010, 14:10

To się nazywa trailer:
http://tgs.gamespot.com/v...umballs;title;1
:shock:
Genialna muzyka. Musze zagrać w "jedynkę" :mrgreen: bo jeszcze nie grałem...

Matrim - 19 Wrzeœśnia 2010, 17:54

Dunadan, poprzedni był lepszy. A i muzyka zdecydowanie lepsza :) - jak ją wygrzebałem w Sieci, to słuchałem na okrągło.
ilcattivo13 - 20 Wrzeœśnia 2010, 08:15

Matrim - "poprzedni"? :shock: Chciałeś chyba napisać "pierwszy"...
Matrim - 20 Wrzeœśnia 2010, 08:42

ilcattivo13, no tak :) Poprzedni godny uwagi ;)
ilcattivo13 - 20 Wrzeœśnia 2010, 08:45

ufff... już myślałem, że pisałeś o grach :)
Matrim - 20 Wrzeœśnia 2010, 08:55

E nie, o zwiatunach - ten nowy, jak dla mnie trochę za dużo rzeczy mówi wprost, pierwszy był genialnie obrazowy, przedstawiał świat, a nie zarys fabuły, a tu... Ja wiem, że takie są prawa reklamy, że trzeba podgrzewać atmosferę, odkrywać powolutku, ale pewnie i tak sporo zostawili sobie na przyszłość. Mam nadzieję.

Poza tym, ten nowy zwiastun, to ciągle te same obrazki, tylko przemontowane.

ilcattivo13 - 20 Wrzeœśnia 2010, 11:20

już wiem, co mi się nie teges w nowym DE:HR - za dużo walki wręcz. W jedynce prawie w ogóle się broni "zręcznej" nie używało (poza okazjonalnym batonem do zgłuszania kabanów - bo tranquilizer darts były skuteczniejsze), a tutaj mi to wygląda jak Assassin's Creed w klimatach cyberpunka... Mam nadzieję, że to tylko w trailerze jest tyle siekaniny...
dziko - 23 Wrzeœśnia 2010, 19:31

ilcattivo13 napisał/a
już wiem, co mi się nie teges w nowym DE:HR - za dużo walki wręcz. W jedynce prawie w ogóle się broni zręcznej nie używało


Eee, to zależy jak się rozwijałeś. Jeśli dopakowałeś Combat Strength mogłeś Dragn Tooth'em siekać pięknie, a nawet niszczyć stałe przeszkody (wymagające ładunków wybuchowych do sforsowania). Paralizator też był bardzo użyteczny, zwłaszcza na facetów w czerni :lol:

ilcattivo13 - 23 Wrzeœśnia 2010, 20:06

zawsze gram postaciami kamperskimi i wybitnie asekuracyjnymi, więc latanie z mieczem mnie nie rajcowało. Nie ma to jak odstrzelenie komuś skalpu z odległości kilkuset metrów :D
Adon - 24 Wrzeœśnia 2010, 12:54

Czekam i czekam na to Polskie Imperium: Od Krzyżaków do Potopu a tu ciągle obsuwy daty premiery. :evil: Swoją drogą grał ktoś w "Ogniem i mieczem"? Bo wybieram się na chwilę do ojczyzny i zastanawiam się, czy warto kupić?
ilcattivo13 - 24 Wrzeœśnia 2010, 12:59

chodzi Ci o "Mount&Blade: Ogniem i Mieczem"?
Matrim - 24 Wrzeœśnia 2010, 13:00

Adon napisał/a
Swoją drogą grał ktoś w Ogniem i mieczem?

Stoi u mnie na półce, prezentowy, ale jakoś się nie mogę przekonać, co by zainstalować, więc trudno powiedzieć :)

Adon - 24 Wrzeœśnia 2010, 13:08

ilcattivo13 napisał/a
chodzi Ci o Mount&Blade: Ogniem i Mieczem?

Zgadza się.

Matrim napisał/a
Stoi u mnie na półce, prezentowy, ale jakoś się nie mogę przekonać, co by zainstalować, więc trudno powiedzieć

Wypróbuj i podziel się opinią.

ilcattivo13 - 24 Wrzeœśnia 2010, 13:08

a grałeś w wersję podstawową?
Adon - 24 Wrzeœśnia 2010, 13:10

Ni. I słyszałem bardzo różne opinie na jej temat - od "och i ach", po "@$%#%^", dlatego nie wiem, czy warto wydać te parę złociszy.
Fidel-F2 - 24 Wrzeœśnia 2010, 13:20

a nie idzie jakies demo ściągnąć?
Matrim - 24 Wrzeœśnia 2010, 13:22

Adon, ostatnio mam deficyt gier, więc może spróbuję, ale nie obiecuję. Właśnie te plotki o błędach, cięciach itp, mnie odrzucają. I podobno jeszcze jakieś nieprawdopodobne męki z instalacją/aktywacją.
Adon - 24 Wrzeœśnia 2010, 13:24

"Ogniem i mieczem" dema nie ma (przynajmniej nie było jeszcze jakiś czas temu), a podstawki nie wiem, muszę zerknąć. Fidel, Ty zdaje się grywasz w strategie - nie grałeś w to?
Fidel-F2 - 24 Wrzeœśnia 2010, 13:26

niet ale gdzieś mi po zwojach taki pomysł się błąkał
ilcattivo13 - 24 Wrzeœśnia 2010, 13:34

ja grałem do momentu, dopóki była darmowa. To jest niby rpg, a niby strategia. W zależności od moda ("Ogniem i mieczem" to właśnie mod do "Mount & Blade'a") tworzysz postać jak w każdym rpg (masz masę umiejętności i atrybutów do wyboru), potem podróżujesz po mapie, od miasta do miasta, od wioski do wioski, od jednej rąbanki do drugiej...

W międzyczasie możesz wykonywać zadania dla możnych, możesz się przyłączyć do jakiejś strony konfliktu lub sam zostać taką stroną (trudniejsza rozgrywka, bo wszyscy Cię zwalczają), zajmujesz miasta i wioski, możesz je potem upgrade'ować. Do armii możesz wyszkolić nowych żołnierzy (albo z własnych wiosek albo najemników), żołnierze mają kilka/kilkanaście leveli, w czasie walk możesz brać jeńców (losowo generowanych, albo samemu ogłuszasz przeciwników - przydatne, gdy masz kogoś pojmać). Oprócz tego, możesz brać udział w turniejach organizowanych w większych miastach. Oprócz tego, do armii możesz przyłączyć pomocników (NPCów), których możesz uzbroić i ubrać adekwatnie do ich umiejętności lub preferowanego stylu walki i krórzy będą wspomagali cię
umiejętnościami (tropienie, leczenie, itp.)
No i walka... Na początku jest fajosko - jedna banda szarżuje na drugą (ew. możesz wydać inny rozkaz swojakom), ilość żołnierzy obu stron możesz ustalić w opcjach (od kilku do kilkudziesięciu - chyba niecałe 30 max.). Jeśli armia, z którą walczysz będzie liczniejsza, np. 150 osób, to czeka Cię 6 potyczek, jedna po drugiej (chyba, że wcześniej zginiesz lub trafisz do niewoli). Broni i ubranek masz od groma i ciut-ciut (pewnie nawet więcej niż w Diablo). Podobnie są rozwiązane turnieje i zdobywanie zamków/miast/wsi.

I teraz jest problem. Na początek jest naprawdę fajnie, możesz rozwalać przeciwników czym chcesz - miecze, topory, maczugi, włócznie, kopie, oszczepy, łuki, kusze, samopały i dużo więcej. Ale niestety, mnie się po kilkudziesięciu takich bitwach znudziło, bo wszystkie, w gruncie rzeczy, są identyczne (zmieniają się jedynie przeciwnicy [częściej] i tereny [rzadko]).

Z tego co czytałem, "Ogniem i Mieczem" ma tragiczne tłumaczenie i mapę, która niekoniecznie wygląda jak mapa Europy Centralnej i Wschodniej. I praktycznie niczym nie różni się od podstawki.

Jeśli będziesz miał okazję, to najpierw sobie ściągnij ostatnią darmową wersję M&B i sprawdź, czy Ci sie to podoba.

EDIT: walkę możesz rozstrzygnąć losowo, ale tak jest jeszcze nudniej, bo ta strategiczna część gry jest mocno ubożuchna

Adon - 24 Wrzeœśnia 2010, 13:38

ilcattivo13, dzięki! Naprawdę rzeczowy opis. :bravo Chyba spróbuję tą darmową wersję M&B w takim razie.
ilcattivo13 - 24 Wrzeœśnia 2010, 20:18

Adon - żebyś nie musiał szukać :D

mnie się najprzyjemniej grało jako konny łucznik (jakiś krótki i silny łuk + szybki i zwrotny koń) - ten widok, gdy strzelasz w szczelinę wzrokową hełmu szarżującego na Ciebie rycerza, który w rezultacie powoli wypuszcza broń i rozkłada ręce, a potem odchyla się w kulbace do tyłu, żeby w końcu spaść z konia (który jeszcze czasami potrafi pociągnąć trupa przez parę metrów) jest naprawdę mocarny.

Za to najwięcej satysfakcji daje pojedynek na kopie - ale trochę czasu zabiera nauka szarżowania.

Ale jeśli będziesz chciał, żeby Twoi pomocnicy/żołnierze przeżywali jak najwięcej bitew, to po prostu musisz wybrać łuk.

EDIT: A tak Bogiem a prawdą, lepiej sobie kupić podstawkę "Mount & Blade". Do niej możesz przynajmniej ściągnąć mody, przenoszące rozgrywkę do Śródziemia, czy w czasy rzymski/greckie. A i chyba były też oparte o Warhammera, tak FB jak i 40K.

Edit: no i podstawkę można kupić za niecałe 20pln :D

Adon - 27 Wrzeœśnia 2010, 13:12

Jeszcze raz dzięki, ilcattivo13!

A tymczasem z innej beczki: zacny nowy trailer do Wiedźmina 2 się pojawił. :bravo

Hubert - 28 Wrzeœśnia 2010, 15:25

Ano, dobra rzecz się szykuje. Jeśli dopracują Wiedźmina 2 od strony technicznej - pozamiata konkurencję. W każdym razie prezentuje siędziesięć razy bardziej imponująco niż Arcania: Gothic 4.
Matrim - 10 Grudnia 2010, 09:59

Uncharted 3

Yeeey :)

hrabek - 10 Grudnia 2010, 10:03

Czemu jej, masz PS3?


Partner forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group