Autostopem przez galaktykę - MUSICIE TO ZOBACZYĆ !!!
Ozzborn - 9 Lipca 2010, 00:11
nureczka, jestem porażony
Agi - 9 Lipca 2010, 06:03
terapia szokowa na początek dnia
gorbash - 9 Lipca 2010, 06:46
Ciężki.
Rafał - 9 Lipca 2010, 11:18
Mam chwilkę wolnego to się podzielę:
http://img222.imageshack....1/ijaktusie.jpg
http://img17.imageshack.u.../priekrasno.jpg
feralny por. - 9 Lipca 2010, 11:22
Rafał, z czalym szacunkiem - straszne suchary.
Godzilla - 9 Lipca 2010, 11:26
No, z twierdzeniem na temat mleka, że tydzień może stać na kaloryferze i dalej dobre, to się nie zgodzę. Ono zamiast się zsiąść, to się po prostu zwarzy i ześmierdnie.
Moje dzieci odkryły zsiadłe mleko. Tyle że kupujemy w sklepie, ładnie opakowane. Słuchają moich opowieści o tym, jak się kiedyś uzyskiwało zsiadłe mleko, z lekkim niedowierzaniem.
Chal-Chenet - 12 Lipca 2010, 14:15
Dunadan - 12 Lipca 2010, 18:14
DLa miłośników fraktali, robi wrażenie:
http://www.youtube.com/watch?v=bO9ugnn8DbE
i tu:
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Rafał - 13 Lipca 2010, 08:35
Niesamowite
Dunadan - 13 Lipca 2010, 09:01
Rafał, program który generuje te trójwymiarowe reprezentacje fraktali zrobił Polak... programik mozna ściągnąć za darmo z sourceforge.org - niestety żeby coś stworzyć potrzeba NAPRAWDĘ silnego kompa.
Piech - 13 Lipca 2010, 11:41
Prościej na swoim komputerze liczyć zbiór Maldelbrota (Mandelbrot set). Im bardziej się przybliża, tym jest bardziej złożony, a teoretycznie można przybliżać w nieskończoność...
Dunadan - 13 Lipca 2010, 22:29
Piech, nie no, zbiór Mandelbrota to takie początki raczej potem bawiłem się w modyfikacje np. zbiór Julii ale jazda zacząłe się przy frakatalach typu IFS ( rewelacyjny Apophysis ). Ale ten Mandelbox jest wprost genialny... tylko wyjątkowo prockożerny...
Adon - 13 Lipca 2010, 23:31
A na czym by to trzeba było liczyć, żeby szło przyzwoicie?
Pako - 14 Lipca 2010, 07:56
Serwerowe Itaniumy? Mnóstwo takich
Albo GeForce 280GTX, w SLI, pewnie też by jako tako dały radę (chociaż nie liczyłbym na realtime'a w najbliższych latach). Innymi słowy przeciętny domowy sprzęt nie uciągnie, a pod graficzne karty raczej tego nie pisał.
Dunadan - 14 Lipca 2010, 09:15
Pako,
Cytat | Innymi słowy przeciętny domowy sprzęt nie uciągnie, a pod graficzne karty raczej tego nie pisał. |
Nie byłbym tego taki pewien ale to by się trzeba spytać autora... ( może CUDA? )
Pako - 14 Lipca 2010, 09:41
Parę lat temu bawiłem się ociupinkę z renderowaniem grafiki 3d (proste pierdoły jakieś). procek nie wyrabiał. Dziś mam dwa rdzenie, też nie wyrabiają. Może jakbym miał i7 to by wyrabiało bardziej, ale tez wątpię, żeby się zbliżało do realtime. A to były proste jakieś obrazki, nie fraktale animowane. Tu nawet Cuda miały by problem. Ale jak mówię, GTX280 czy jak to się tam nazywało, powinno dać radę już jakoś rozsądniej.
Cóż, ciągle pozostaje to tylko w sferze moich gdybań
Dunadan - 14 Lipca 2010, 09:55
Pako, no nie wiem... to na czym renderowane są te wszystkie amatorskie filmiki w 3D? z tak piękną grafiką?
hrabek - 14 Lipca 2010, 10:06
Ale przecież takich filmików nie renderujesz w real-time. Zostawiasz kompa na tydzień włączonego i voila!
Pako - 14 Lipca 2010, 10:07
na domowym kompie pewnie. Mocnym, ale domowym. Puszcza w nocy, kładzie ciasto i idzie spać. Rano wstaje, ciasto upieczone, grafika wyrenderowana ;P
Zresztą, Ixiego popytaj, jak mu szło robienie pracy inżynierskiej
Dunadan - 14 Lipca 2010, 10:27
Pako, a to z czego on robił parę inżynierską?
hrabek napisał/a | Ale przecież takich filmików nie renderujesz w real-time. |
No, to dośc oczywiste, myślałem że Pako ma na myśli że w ogóle jest prblem z wyrenderowaniem takich filmików... ( poz aproblemem czasowym )
hrabek - 14 Lipca 2010, 10:31
Pako napisał/a | Parę lat temu bawiłem się ociupinkę z renderowaniem grafiki 3d (proste *beep* jakieś). procek nie wyrabiał. Dziś mam dwa rdzenie, też nie wyrabiają. Może jakbym miał i7 to by wyrabiało bardziej, ale tez wątpię, żeby się zbliżało do realtime. |
No ja zrozumiałem z użytego słowa, że chodzi o renderowanie w rzeczywistym.
Dunadan - 14 Lipca 2010, 10:34
hrabek, źle doczytałem.
Adon - 14 Lipca 2010, 11:48
Nie no, pytałem o potrzebny sprzęt, bo ja właśnie mam i7 pod renderowanie 3D, stąd ciekawość, jakie wymagania ma tamten soft? Nikt tu się realtime nie spodziewa, ale zdziwilibyście się jakie rzeczy w jakim czasie da się wyrenderować.
Co do renderowania na poważnie (rzeczy powiedzmy typu shrek) to coś takiego renderuje kilka (naście/dziesiąt, zależnie od budżetu i tego, co się renderuje) wyspecjalizowanych maszyn, a i tak nie jest to zostawianie maszyny na noc. Gdzieś miałem dane od Tomka Bagińskiego ile czasu co powstawało, jak znajdę, to dam przykłady.
Dunadan - 14 Lipca 2010, 12:11
Adon,
Cytat | jakie wymagania ma tamten soft? |
Masz na myśli Mandelbox? wymagań chyba nie ma - pójdzie pewnie na wszystkim pytanie ile czasu się bedzie renderwoało. Na moim laptopie coanjmnmiej godzinę schodzi z jednym obrazkiem
Zagubiony - 15 Lipca 2010, 14:56
Całkiem przyjemne http://www.youtube.com/wa...player_embedded
Zagubiony - 18 Lipca 2010, 09:24
http://www.youtube.com/wa...player_embedded - zarąbiste
Fragment 0:45-0:57 zasługuje na imienną dedykację dla Chal-Cheneta
ketyow - 18 Lipca 2010, 11:13
Co do renderowania, kiedyś w blenderze szklaną doniczkę (pustą) renderowałem. Włączyłem antyaliasing, wszystkie refleksy i re-refleksy świetlne, a dodam też, że dużo było wielokątów, tak by była mocno zaokrąglona. Co nie zmienia faktu, że to jeden statyczny obiekt, nie złożona animacja. Dwa rdzenie po 2,6GHz rąbały to przez 16h i nie wyrenderowały, to dałem na spokój. Taki Shrek to by się pewnie kilkanaście lat obliczał.
Virgo C. - 19 Lipca 2010, 10:22
U nas takich rzeczy się nie robi
http://www.youtube.com/wa...player_embedded
baranek - 19 Lipca 2010, 10:28
Virgo C., ale z drugiej strony, takich też nie:
http://www.youtube.com/wa...feature=channel
feralny por. - 19 Lipca 2010, 17:49
Jeszcze to jest mocne:
http://www.youtube.com/wa...ch_response_rev
|
|
|