Park marzeń [gry] - Nadchodzą... czyli na co czekamy?
Dunadan - 10 Października 2014, 12:47
Homer napisał/a | Ethan Carter -- klimatyczny, ale krótki... gra ciekawa, ale trochę niedorobiona... inna... |
Mnie bardzo zainteresowała, to będzie moja następna gra. Póki co zacząłem Alien: Isolation - sam początek a już wbiła mnie w ziemię
Dunadan - 13 Listopada 2014, 07:26
Ja pierniczę:
https://www.youtube.com/watch?v=RkacZnShxY4
Akcja lepsza jak w CoDach i BFach tyle że... tu NIC nie jest oskryptowane
ketyow - 12 Stycznia 2015, 10:03
To kiedyś musiało nastąpić, czyli fani przepisują całego Morrowinda na silnik Skyrima.
http://hcgamer.pl/kilka-k...morrowind-36614
thinspoon - 12 Stycznia 2015, 10:07
Może wreszcie skończę Morrowinda
Melfka - 14 Stycznia 2015, 11:08
Kickstarter Shadowrun: Hong Kong
Moja reakcja była następująca:
Zwłaszcza, że ostatnio chodziła mi po głowie historia osadzona w Hong Kongu właśnie w klimatach Shadowruna.
Edit: Poprawiłam link.
ilcattivo13 - 16 Stycznia 2015, 23:02
Melfka, jak duży jest skok jakościowy między pierwszym, kickstarterowym Shadowrunem, a dodatkowym standalonem? Bo ten pierwszy, szczerze mówiąc, zadka nie urywa i do grania w dodatek nie zachęca.
thinspoon - 17 Stycznia 2015, 09:43
Melfka już tu zachwalała. Ja mam na tapecie, zaraz po X-Comie.
Melfka - 17 Stycznia 2015, 14:27
ilcattivo13 napisał/a | Melfka, jak duży jest skok jakościowy między pierwszym, kickstarterowym Shadowrunem, a dodatkowym standalonem? Bo ten pierwszy, szczerze mówiąc, zadka nie urywa i do grania w dodatek nie zachęca. |
Dodatek duuuużo lepszy: mniej liniowy i dużo ciekawsza historia, w tym ciekawsze dylematy co zrobić. Nieco więcej swobody (i nie zdarza się już, że brakuje Ci kasy i nie możesz wynając runnera). Mechanika chyba taka sama, albo przynajmniej bardzo podobna.
Grałam w dodatek zanim był standalonem - i ponoć jeszcze go trochę ulepszyli, więc jeśli w grach szukasz interesujących historii i postaci, to polecam. W moim odczuciu w porównaniu z "Dragonfall" (dodatek/standalone) to "Shadowrun: Returns" (druga część) jest tylko takim niedorobionym tutorialem . Powiem tak: pierwsza część pozostawiła po sobie spory, podszyty lekkim rozczarowaniem niedosyt, natomiast druga część pozostawiła poczucie satysfakcji i ochotę na jeszcze. Więc ja na "Hong Kong" czekam i projekt wesprę, jak tylko przyjdzie wypłata .
Z drugiej strony - może Ci po prostu nie podchodzić ten typ gier i wtedy nie ma co zachwalać . Bo "Dragonfall" jest w klimacie i mechanice podobny.
ilcattivo13 - 18 Stycznia 2015, 19:35
Do mechaniki zastrzeżeń nie miałem - tury to mój preferowany rodzaj rozgrywki W Shadowrun: Returns zawiodła tylko i wyłącznie fabuła.
Dzięki za polecankę, pochyle się nad Dragonfall
Melfka - 19 Stycznia 2015, 11:38
Cytat | Do mechaniki zastrzeżeń nie miałem - tury to mój preferowany rodzaj rozgrywki W Shadowrun: Returns zawiodła tylko i wyłącznie fabuła.
Dzięki za polecankę, pochyle się nad Dragonfall |
Nie ma za co. Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz .
thinspoon - 19 Stycznia 2015, 11:45
ilcattivo13, czy w S:R przypadkiem nie ma systemu dwuakcyjnego i osłon? Tak jak w X-comie?
Melfka - 19 Stycznia 2015, 12:17
thinspoon napisał/a | ilcattivo13, czy w S:R przypadkiem nie ma systemu dwuakcyjnego i osłon? Tak jak w X-comie? |
Są osłony i są punkty akcji (zaczyna się od dwóch, ale są sposoby na zwiększenie lub zmniejszenie tej liczby). Każda czynność kosztuje od 1 do 2 punktów akcji. Możesz najpierw atakować, a potem się poruszać (z tego, co pamiętam, w X-comie nie było to możliwe).
thinspoon - 19 Stycznia 2015, 14:22
Melfka napisał/a | Każda czynność kosztuje od 1 do 2 punktów akcji. Możesz najpierw atakować, a potem się poruszać (z tego, co pamiętam, w X-comie nie było to możliwe). |
Było, pod warunkiem posiadania przez żołnierza odpowiedniej umiejętności.
Melfka - 19 Stycznia 2015, 16:08
thinspoon napisał/a | Było, pod warunkiem posiadania przez żołnierza odpowiedniej umiejętności. |
Aż tak bardzo się nie wgryzałam . W stare X-comy grałam jakieś 15 lat temu, a "nowy" (albo prawie nowy, bo chyba kolejna część już wyszła?) na konsolę czeka na swoją kolej.
ilcattivo13 - 19 Stycznia 2015, 21:30
thinspoon napisał/a | ilcattivo13, czy w S:R przypadkiem nie ma systemu dwuakcyjnego i osłon? Tak jak w X-comie? |
Nigdy moja żadna postać nie miała mniej niż trzy. A mój super-dupe-komandoso-haker mniej niż cztery Pod tym względem X-COM do pięt powrotowi Shadowruna nie dorasta. Można było kombinować z dronami, umiejętnościami, a w podstawce X-COMa figa.
Melfka - nie straszna Ci pikseloza, więc lepiej postaw na Xenonauts. To pierwszy i jedyny ukończony prawdziwy spadkobierca starego Ufo: Enemy Unknown. Z drobnymi ulepszeniami typu dowodzenie walką w powietrzu, itp.
Melfka - 19 Stycznia 2015, 23:31
ilcattivo13 napisał/a | Melfka - nie straszna Ci pikseloza, więc lepiej postaw na Xenonauts. To pierwszy i jedyny ukończony prawdziwy spadkobierca starego Ufo: Enemy Unknown. Z drobnymi ulepszeniami typu dowodzenie walką w powietrzu, itp. |
Nie wygląda strasznie pikselowato (albo już mi się wzrok rozmywa po całym dniu przed ekranem). Dzięki, wrzuciłam sobie do wishlist na GoG i wezmę pod uwagę następnym razem, gdy odczuję kobiecą potrzebę zakupów.
ilcattivo13 - 24 Stycznia 2015, 09:26
Prociem bałdzo
Matrim - 27 Stycznia 2015, 15:20
ilcattivo13 napisał/a | więc lepiej postaw na Xenonauts |
Nie stawiaj. Ta gra jest zła. ZUA. OKROOTNA. Przy niej czuję się jakbym znów miał dwanaście lat... I tylko jeszcze jedna tura, tylko jeszcze jeden zrzut, jeszcze jeden wynalazek dociągnę... Ta gra zatruła mi ostatni tydzień. ZUAAAaaa...
ketyow - 27 Stycznia 2015, 15:52
Zastanawiam się czy nie zamknąć tego tematu do chwili aż skończę pisać pracę dyplomową
Matrim - 27 Stycznia 2015, 16:15
Dyplomowa, phi... ketyow, ja na sobotę muszę zrobić taki wyrąbisty projekt organizacji robót przy budowie hali z prefabrykatów i póki co mam tylko rysunki i brak chęci, żeby to dalej pociągnąć. Ale myślę, że przejdzie tłumaczenie w stylu: wie pani, pani doktor, ludzkość na mnie liczyła
ketyow - 27 Stycznia 2015, 17:57
No widzisz, na sobotę. A ja na rok temu
Matrim - 27 Stycznia 2015, 20:12
Jak mawiał pewien mądry człowiek: "mieć rok i nie mieć roku, to razem dwa roki... lata". Widzisz, ile jeszcze masz czasu?
ilcattivo13 - 6 Marca 2015, 23:18
Po obejrzeniu filmików z Sid Meier's Starships stwierdziłem, że to taki kosmiczny Expeditions: Conquistador. I coraz bardziej niecierpliwie czekam na premierę
Hubert - 11 Marca 2015, 23:37
Nie będę oryginalny - wypatruję Pillarsów Obsidianu jak zbawienia. Stęskniłem się za Baldurowym graniem, a wszyskie gry na Infinity już zajeździłem do imentu.
Dunadan - 30 Marca 2015, 19:33
Zapowiada się fenomenalna gra:
No Man's Sky:
https://www.youtube.com/watch?v=YIX-5u6oEgo
Ciekawe jak im to wyjdzie i nie mogę się doczekać pojawienia się na PC W skrócie - totalnie openworld'owa space-opera - z openworld'owymi... world'ami tj planetami. Wszystko generowane na żywo z płynnymi przejściami. Toczysz bitwę na orbicie i w każdej chwili uciekasz na powierzchnię planety by zostać zjedzonym przez jakiegoś tamtejszego dinozaura. Zapowiada się bardzo fajna gierka.
ketyow - 28 Kwietnia 2015, 09:26
Nadchodzi "klasyczny" DiRT
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=91544
Dunadan - 16 Czerwca 2015, 07:40
https://www.youtube.com/watch?v=uG8V9dRqSsw
Jeszcze nie obejrzałem bo się w pracy dowiedziałem. Nowe Mass Effect!
Fidel-F2 - 16 Czerwca 2015, 07:53
A co to jest Mass Effekt?
hrabek - 16 Czerwca 2015, 08:02
No i nowy Need For Speed!
Lowenna - 16 Czerwca 2015, 08:08
Fidel-F2,
|
|
|