To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ


Park marzeń [gry] - Nadchodzą... czyli na co czekamy?

Dunadan - 10 Października 2014, 12:47

Homer napisał/a
Ethan Carter -- klimatyczny, ale krótki... gra ciekawa, ale trochę niedorobiona... inna...

Mnie bardzo zainteresowała, to będzie moja następna gra. Póki co zacząłem Alien: Isolation - sam początek a już wbiła mnie w ziemię :shock:

Dunadan - 13 Listopada 2014, 07:26

Ja pierniczę:
https://www.youtube.com/watch?v=RkacZnShxY4

Akcja lepsza jak w CoDach i BFach tyle że... tu NIC nie jest oskryptowane :omg:

ketyow - 12 Stycznia 2015, 10:03

To kiedyś musiało nastąpić, czyli fani przepisują całego Morrowinda na silnik Skyrima.
http://hcgamer.pl/kilka-k...morrowind-36614

thinspoon - 12 Stycznia 2015, 10:07

Może wreszcie skończę Morrowinda :mrgreen:
Melfka - 14 Stycznia 2015, 11:08

Kickstarter Shadowrun: Hong Kong
Moja reakcja była następująca: :omg: :omg: :omg:
Zwłaszcza, że ostatnio chodziła mi po głowie historia osadzona w Hong Kongu właśnie w klimatach Shadowruna.

Edit: Poprawiłam link.

ilcattivo13 - 16 Stycznia 2015, 23:02

Melfka, jak duży jest skok jakościowy między pierwszym, kickstarterowym Shadowrunem, a dodatkowym standalonem? Bo ten pierwszy, szczerze mówiąc, zadka nie urywa i do grania w dodatek nie zachęca.
thinspoon - 17 Stycznia 2015, 09:43

Melfka już tu zachwalała. Ja mam na tapecie, zaraz po X-Comie.
Melfka - 17 Stycznia 2015, 14:27

ilcattivo13 napisał/a
Melfka, jak duży jest skok jakościowy między pierwszym, kickstarterowym Shadowrunem, a dodatkowym standalonem? Bo ten pierwszy, szczerze mówiąc, zadka nie urywa i do grania w dodatek nie zachęca.

Dodatek duuuużo lepszy: mniej liniowy i dużo ciekawsza historia, w tym ciekawsze dylematy co zrobić. Nieco więcej swobody (i nie zdarza się już, że brakuje Ci kasy i nie możesz wynając runnera). Mechanika chyba taka sama, albo przynajmniej bardzo podobna.
Grałam w dodatek zanim był standalonem - i ponoć jeszcze go trochę ulepszyli, więc jeśli w grach szukasz interesujących historii i postaci, to polecam. W moim odczuciu w porównaniu z "Dragonfall" (dodatek/standalone) to "Shadowrun: Returns" (druga część) jest tylko takim niedorobionym tutorialem ;) . Powiem tak: pierwsza część pozostawiła po sobie spory, podszyty lekkim rozczarowaniem niedosyt, natomiast druga część pozostawiła poczucie satysfakcji i ochotę na jeszcze. Więc ja na "Hong Kong" czekam i projekt wesprę, jak tylko przyjdzie wypłata :) .

Z drugiej strony - może Ci po prostu nie podchodzić ten typ gier i wtedy nie ma co zachwalać :) . Bo "Dragonfall" jest w klimacie i mechanice podobny.

ilcattivo13 - 18 Stycznia 2015, 19:35

Do mechaniki zastrzeżeń nie miałem - tury to mój preferowany rodzaj rozgrywki :) W Shadowrun: Returns zawiodła tylko i wyłącznie fabuła.
Dzięki za polecankę, pochyle się nad Dragonfall :)

Melfka - 19 Stycznia 2015, 11:38

Cytat
Do mechaniki zastrzeżeń nie miałem - tury to mój preferowany rodzaj rozgrywki :) W Shadowrun: Returns zawiodła tylko i wyłącznie fabuła.
Dzięki za polecankę, pochyle się nad Dragonfall :)

Nie ma za co. Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz :) .

thinspoon - 19 Stycznia 2015, 11:45

ilcattivo13, czy w S:R przypadkiem nie ma systemu dwuakcyjnego i osłon? Tak jak w X-comie? :mrgreen:
Melfka - 19 Stycznia 2015, 12:17

thinspoon napisał/a
ilcattivo13, czy w S:R przypadkiem nie ma systemu dwuakcyjnego i osłon? Tak jak w X-comie? :mrgreen:

Są osłony i są punkty akcji (zaczyna się od dwóch, ale są sposoby na zwiększenie lub zmniejszenie tej liczby). Każda czynność kosztuje od 1 do 2 punktów akcji. Możesz najpierw atakować, a potem się poruszać (z tego, co pamiętam, w X-comie nie było to możliwe).

thinspoon - 19 Stycznia 2015, 14:22

Melfka napisał/a
Każda czynność kosztuje od 1 do 2 punktów akcji. Możesz najpierw atakować, a potem się poruszać (z tego, co pamiętam, w X-comie nie było to możliwe).


Było, pod warunkiem posiadania przez żołnierza odpowiedniej umiejętności.

Melfka - 19 Stycznia 2015, 16:08

thinspoon napisał/a
Było, pod warunkiem posiadania przez żołnierza odpowiedniej umiejętności.

Aż tak bardzo się nie wgryzałam :) . W stare X-comy grałam jakieś 15 lat temu, a "nowy" (albo prawie nowy, bo chyba kolejna część już wyszła?) na konsolę :P czeka na swoją kolej.

ilcattivo13 - 19 Stycznia 2015, 21:30

thinspoon napisał/a
ilcattivo13, czy w S:R przypadkiem nie ma systemu dwuakcyjnego i osłon? Tak jak w X-comie? :mrgreen:


Nigdy moja żadna postać nie miała mniej niż trzy. A mój super-dupe-komandoso-haker mniej niż cztery :) Pod tym względem X-COM do pięt powrotowi Shadowruna nie dorasta. Można było kombinować z dronami, umiejętnościami, a w podstawce X-COMa figa.

Melfka - nie straszna Ci pikseloza, więc lepiej postaw na Xenonauts. To pierwszy i jedyny ukończony prawdziwy spadkobierca starego Ufo: Enemy Unknown. Z drobnymi ulepszeniami typu dowodzenie walką w powietrzu, itp.

Melfka - 19 Stycznia 2015, 23:31

ilcattivo13 napisał/a
Melfka - nie straszna Ci pikseloza, więc lepiej postaw na Xenonauts. To pierwszy i jedyny ukończony prawdziwy spadkobierca starego Ufo: Enemy Unknown. Z drobnymi ulepszeniami typu dowodzenie walką w powietrzu, itp.

Nie wygląda strasznie pikselowato :) (albo już mi się wzrok rozmywa po całym dniu przed ekranem). Dzięki, wrzuciłam sobie do wishlist na GoG i wezmę pod uwagę następnym razem, gdy odczuję kobiecą potrzebę zakupów.

ilcattivo13 - 24 Stycznia 2015, 09:26

Prociem bałdzo :)
Matrim - 27 Stycznia 2015, 15:20

ilcattivo13 napisał/a
więc lepiej postaw na Xenonauts

Nie stawiaj. Ta gra jest zła. ZUA. OKROOTNA. Przy niej czuję się jakbym znów miał dwanaście lat... I tylko jeszcze jedna tura, tylko jeszcze jeden zrzut, jeszcze jeden wynalazek dociągnę... Ta gra zatruła mi ostatni tydzień. ZUAAAaaa...

ketyow - 27 Stycznia 2015, 15:52

Zastanawiam się czy nie zamknąć tego tematu do chwili aż skończę pisać pracę dyplomową :twisted:
Matrim - 27 Stycznia 2015, 16:15

Dyplomowa, phi... ketyow, ja na sobotę muszę zrobić taki wyrąbisty projekt organizacji robót przy budowie hali z prefabrykatów i póki co mam tylko rysunki i brak chęci, żeby to dalej pociągnąć. Ale myślę, że przejdzie tłumaczenie w stylu: wie pani, pani doktor, ludzkość na mnie liczyła ;P:
ketyow - 27 Stycznia 2015, 17:57

No widzisz, na sobotę. A ja na rok temu ;P:
Matrim - 27 Stycznia 2015, 20:12

Jak mawiał pewien mądry człowiek: "mieć rok i nie mieć roku, to razem dwa roki... lata". Widzisz, ile jeszcze masz czasu? :)
ilcattivo13 - 6 Marca 2015, 23:18

Po obejrzeniu filmików z Sid Meier's Starships stwierdziłem, że to taki kosmiczny Expeditions: Conquistador. I coraz bardziej niecierpliwie czekam na premierę :D
Hubert - 11 Marca 2015, 23:37

Nie będę oryginalny - wypatruję Pillarsów Obsidianu jak zbawienia. Stęskniłem się za Baldurowym graniem, a wszyskie gry na Infinity już zajeździłem do imentu.
Dunadan - 30 Marca 2015, 19:33

Zapowiada się fenomenalna gra:

No Man's Sky:
https://www.youtube.com/watch?v=YIX-5u6oEgo

Ciekawe jak im to wyjdzie i nie mogę się doczekać pojawienia się na PC ;) W skrócie - totalnie openworld'owa space-opera - z openworld'owymi... world'ami :D tj planetami. Wszystko generowane na żywo z płynnymi przejściami. Toczysz bitwę na orbicie i w każdej chwili uciekasz na powierzchnię planety by zostać zjedzonym przez jakiegoś tamtejszego dinozaura. Zapowiada się bardzo fajna gierka.

ketyow - 28 Kwietnia 2015, 09:26

Nadchodzi "klasyczny" DiRT
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=91544

Dunadan - 16 Czerwca 2015, 07:40

:omg: :omg: :omg:
https://www.youtube.com/watch?v=uG8V9dRqSsw

Jeszcze nie obejrzałem bo się w pracy dowiedziałem. Nowe Mass Effect! :omg: :omg: :omg:

Fidel-F2 - 16 Czerwca 2015, 07:53

A co to jest Mass Effekt?
hrabek - 16 Czerwca 2015, 08:02

No i nowy Need For Speed!
Lowenna - 16 Czerwca 2015, 08:08

Fidel-F2, :fp: :fp: :fp:


Partner forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group