Park marzeń [gry] - Blood Wars
joe_cool - 29 Maj 2008, 13:11 Temat postu: Blood Wars Jakiś czas temu wspomniałam w innym temacie o tej grze i obiecałam, że napiszę coś więcej. No to piszę
Gram w to już trochę ponad miesiąc i jest to naprawdę dobra gra - wymaga pewnej strategii, myślenia długofalowego, dużo interakcji z innymi graczami (handel, klan, oblegi, ekspedycje, itepe). Są tam wyzwania dla graczy na każdym poziomie rozwoju.
Dużą zaletą tej gry - według mnie - jest dodatkowo to, że nie budujemy tam armii, na którą trzeba non-stop uważać. Można się zalogować raz dziennie i dawać radę W pewnym momencie odkrywa się forum (bardzo przydatne) i handel, co jednak trochę czasu zajmuje - ale też bez tragedii.
Wady - wciąga jak chodzenie po bagnach
Tutaj mały poradniczek, warto przeczytać zanim wybierze się rasę: http://docs.google.com/Vi...95r8m_0gvqphpn6
A tutaj kilka rad ode mnie:
1. Trening - Na początek ładujemy nasze 1000 pkt rozwoju (w skrócie pr) w staty - zwinność (zwinka), siła i spostrzegawczość (spost) wysoko, powyżej sugerowanej wartości początkowej. Wpływy - tak ze 6, reszta tak jak sugerują i jak punktów starczy.
2. Sklep - Potem kupujemy w sklepie dwa noże na rączki, zakładamy je w Zbrojowni i możemy napadać na sąsiadów (Widok miasta) - w ten sposób zyskujemy kasę, krew i ludzi. Nadmiar kasy warto zezłomować w sklepie - złomu nikt nam nie ukradnie, a można go potem sprzedać innym wampirom za peerki. W ogóle będąc na niskim poziome warto napadać głównie słabszych dla kasy , mniej dla peerków. Złom chodzi po ok. 40-50 pr, czyli 10 000 kasy więcej to 20-25 prków.
3. W międzyczasie chodzimy na wyprawy (Idź na wyprawę) - tutaj też się zdobywa pr, jak i tzw. dropy. Jak się coś fajnego dropnie, to zakładamy to na siebie Najczęściej dropią się jednak pałki i noże, ale to nic, można je zawsze sprzedać. Czasem wypada coś lepszego - z prefixem lub sufixem - tym lepiej dla nas Daje to dodatkowe bonusy albo do statystyk (patrz Sala Tronowa), albo do ataku lub obrony.
4. Plac budowy - Nie należy też zapominać o naszym kwadracie (tzw. klocku) - budynki dają nam różne bonusy. Na początek budujemy pośredniak, rzeźnię i burdel, posterunek policji (do obrony), agencję ochrony (do ataku) i schronisko dla bezdomnych (do szpiegowania).
5. Zadania - każda strefa ma swoje zadania - można je zobaczyć klikając na "Zadania" Na początku zadania wykonują się "same z siebie" , potem jest już bardziej skomplikowanie. Za każde wykonane zadanie otrzymujemy prki
6. Handel - Handel jest możliwy dopiero gdy wybudujemy Stary Rynek i zdobędziemy poziom 15.
Zapraszam do rejestracji przez mój link http://r1.bloodwars.interia.pl/r.php?r=95476 na pierwszy serwer - jest najciekawszy, no i ja tam gram
gorat - 29 Maj 2008, 13:34
Raz dziennie - na jak długo?
I nie trzeba się rekrutacją czy rozbudową kłopotać? Farciarze.
joe_cool - 29 Maj 2008, 13:42
na jak długo? zależy. masz 16 ataków (bez premium 8 ) i 24 wyprawy (bez premium 12) na 24 godziny. wyprawa trwa 5 lub 10 minut, atak w zależności od odległości (najkrócej to chyba 1,5 minuty).
gorat - 29 Maj 2008, 13:50
Ale trzeba być obecnym w trakcie czy też się po prostu klika co kilka minut?
joe_cool - 29 Maj 2008, 13:52
opcja druga - klikasz co kilka minut no i potem analizujesz raport
|
|
|